czeste wymiany wahacza
- webster5003
- Nowicjusz
- Posty: 16
- Rejestracja: 13 kwie ndz, 2008 1:56 pm
- Posiadany PUG: 1,4 z 1988
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: webster
- Lokalizacja: tarce
czeste wymiany wahacza
witam mam problem z wahaczami bardzo czesto musze je wymieniac ostatnio padł mi po 2 miesiącach
podkreslam ze nie kupuje najtańszych tylko takie za 130zł
prosze o pomoc bo wkoncu zbankrutuje przez te wahacze
podkreslam ze nie kupuje najtańszych tylko takie za 130zł
prosze o pomoc bo wkoncu zbankrutuje przez te wahacze
-
- Maniak
- Posty: 1435
- Rejestracja: 17 paź ndz, 2004 11:54 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi
- Numer Gadu-gadu: 2422735
- Lokalizacja: Warszawa
Re: czeste wymiany wahacza
po pierwsze nie powielaj tematów - nikt nie ma ochoty czytać po kilka razy to samo.
Po drugie - co Ci pada w tych wahaczach konkretnie.
Po drugie - co Ci pada w tych wahaczach konkretnie.
Zdjęcia CTI: http://jarmarek.205.pl
Re: czeste wymiany wahacza
Cena niekoniecznie jest wyznacznikiem.
Napisz jakij firmy kupujesz i jakie czynnosci wchodza w sklad wymiany wahacza -opisz cala procedure.
Napisz jakij firmy kupujesz i jakie czynnosci wchodza w sklad wymiany wahacza -opisz cala procedure.
- webster5003
- Nowicjusz
- Posty: 16
- Rejestracja: 13 kwie ndz, 2008 1:56 pm
- Posiadany PUG: 1,4 z 1988
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: webster
- Lokalizacja: tarce
Re: czeste wymiany wahacza
gumowa koncuwka sie szybko wzuzywa a jak wiadomo nie ma wymiennych koncuwek tylko trzeba kupic caly wahacz
ktos poleca jakas marke
ktos poleca jakas marke
- Kamkiler
- Maniak
- Posty: 1279
- Rejestracja: 29 sie pn, 2005 8:05 pm
- Posiadany PUG: 205 TCTi
- Numer Gadu-gadu: 3470719
- Lokalizacja: Łomianki
Re: czeste wymiany wahacza
gumowa końcówka ?? sworzeń ? czy guma łącząca stabilizator
Czeka nas jeszcze duzo pracy http://www.kamkiler.205.pl
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: czeste wymiany wahacza
Z tego co sie orientuje masz wahacze pretowe. Swego czasu mialem podobny problem. Co sie okazalo - winne byly sanki - pokrzywione, sprawdz je, byc moze u Ciebie jest to samo.
Car Valeting, Car Detailing.
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: czeste wymiany wahacza
Problem na 100% tkwi w sposobie dokręcania wahacza do sanek...
NIE WOLNO dokręcać go na stałe gdy koło wisi w powietrzu ... należy opuścić samochód i lekko jeszcze dociążyć zawieszenie...wtedy dopiero dokręcać...
W innym wypadku będziesz wymieniał co i rusz...
Gdy dokręcisz na rozprężonym zawieszeniu, to samo opuszczenie auta spowoduje, że guma w silentblocku, poddawana jest ogromnym siłom ścinającym i jej czas jest policzony zanim jeszcze zdążysz pochować klucze którymi to naprawiałeś...
Każde bujnięcie na nierówności powoduje przyspieszone zrywanie się gumy i jej odwulkanizowanie od tulejki...
Ja w poprzednim aucie zrobiłem na nowych wahaczach po polskich drogach ponad 60 tys, a z tego co wiem, obecny właściciel również nie miał do tej pory z nimi problemu...
w CTI też nie wiem co to wahacze ...zważywszy na to, ze jeżdzę nim na codzień.
NIE WOLNO dokręcać go na stałe gdy koło wisi w powietrzu ... należy opuścić samochód i lekko jeszcze dociążyć zawieszenie...wtedy dopiero dokręcać...
W innym wypadku będziesz wymieniał co i rusz...
Gdy dokręcisz na rozprężonym zawieszeniu, to samo opuszczenie auta spowoduje, że guma w silentblocku, poddawana jest ogromnym siłom ścinającym i jej czas jest policzony zanim jeszcze zdążysz pochować klucze którymi to naprawiałeś...
Każde bujnięcie na nierówności powoduje przyspieszone zrywanie się gumy i jej odwulkanizowanie od tulejki...
Ja w poprzednim aucie zrobiłem na nowych wahaczach po polskich drogach ponad 60 tys, a z tego co wiem, obecny właściciel również nie miał do tej pory z nimi problemu...
w CTI też nie wiem co to wahacze ...zważywszy na to, ze jeżdzę nim na codzień.
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- skola
- Uzalezniony
- Posty: 867
- Rejestracja: 27 lip czw, 2006 10:03 pm
- Posiadany PUG: 205 Roland 1,4 TUS3 84KM
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin/pogodno
Re: czeste wymiany wahacza
ja zawsze dokrecam na opuszczony aucie i tak co rok msuze wymeiniac wachacze ....
mialem taniego no name wytrzymal 3 meisiace, kupilem febi wytrzymaly prawie rok teraz musze znowu wymienic juz nie weim co kupic ...
mialem taniego no name wytrzymal 3 meisiace, kupilem febi wytrzymaly prawie rok teraz musze znowu wymienic juz nie weim co kupic ...
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2619
PRZÓD: Wzmak Rockford P450.4, Hertz HSK 165, radio JVC KD-BT1 ,TYŁ: Wzmak SOUNDSTREAM TRX2.550, SUB: MB Quart RWE 302 , kable 35MM^, kondzior 1 F
PRZÓD: Wzmak Rockford P450.4, Hertz HSK 165, radio JVC KD-BT1 ,TYŁ: Wzmak SOUNDSTREAM TRX2.550, SUB: MB Quart RWE 302 , kable 35MM^, kondzior 1 F
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Re: czeste wymiany wahacza
zaloz zawias z gti
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: czeste wymiany wahacza
Ja nie wiem jak wy jeździcie... kurde po poligonach ?
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
Re: czeste wymiany wahacza
Tak to jest, ze jak sie padaja wachacze to to wina jest zlych gumowych koncuwek, bo one takie sa, ze jak sie rozgumuja to pókaja.
- webster5003
- Nowicjusz
- Posty: 16
- Rejestracja: 13 kwie ndz, 2008 1:56 pm
- Posiadany PUG: 1,4 z 1988
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: webster
- Lokalizacja: tarce
Re: czeste wymiany wahacza
a jak by wsadzic wahacz od gti albo diesla były by wytrzymalsze
- Pieraś
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2978
- Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
- Posiadany PUG: sprzedany
- Numer Gadu-gadu: 696324
- Lokalizacja: Zielona Góra
Re: czeste wymiany wahacza
Orfister pisze:Problem na 100% tkwi w sposobie dokręcania wahacza do sanek...
NIE WOLNO dokręcać go na stałe gdy koło wisi w powietrzu ... należy opuścić samochód i lekko jeszcze dociążyć zawieszenie...wtedy dopiero dokręcać...
W innym wypadku będziesz wymieniał co i rusz...
Gdy dokręcisz na rozprężonym zawieszeniu, to samo opuszczenie auta spowoduje, że guma w silentblocku, poddawana jest ogromnym siłom ścinającym i jej czas jest policzony zanim jeszcze zdążysz pochować klucze którymi to naprawiałeś...
Każde bujnięcie na nierówności powoduje przyspieszone zrywanie się gumy i jej odwulkanizowanie od tulejki...
Ja w poprzednim aucie zrobiłem na nowych wahaczach po polskich drogach ponad 60 tys, a z tego co wiem, obecny właściciel również nie miał do tej pory z nimi problemu...
w CTI też nie wiem co to wahacze ...zważywszy na to, ze jeżdzę nim na codzień.
potwierdzam, opuscic auto i dopiero przykrecac i bedzie sluzyc.
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.