ile powinno byc prawidlowo przekaznikow .....

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
axelus

ile powinno byc prawidlowo przekaznikow .....

Post autor: axelus »

w skrzynce bezpiecznikowej-----bo ja mam jeszcze dwa gniazda wolne --- czy ma tak byc------ ktos wczesniej grzebal -----

---- i wywala mi bezpiecznik ktory odpowiada min za zegarek , jak uruchomie puga --- hmm ?
Awatar użytkownika
cheatoss
Maniak
Posty: 1656
Rejestracja: 24 maja pn, 2004 1:52 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: cheatoss »

ten co odpowiada za zegarek odpowiada tez za lampke wnetrza i radio... jesli radio wydziwia, mozliwe ze wywala ci bezpiecznik.. sprobuj odlaczyc radio i wtedy zobacz... no chyba ze nie masz radia, to sprawdz czy bezpiecznik nie jest za slaby =]
ObrazekObrazekObrazek

sprzedany :(
Awatar użytkownika
Ninja
Uzalezniony
Posty: 640
Rejestracja: 11 gru czw, 2003 6:42 pm
Posiadany PUG: '90 1.8 XLD (był)
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Ząbki k. W-wy

Post autor: Ninja »

Moze tak byc jak cheatoss mowi.
Był - 1.8 D, 60 KM/4600 obr./min., 110 Nm/2600 obr./min. - masakrator :twisted:

Jest - VW ;)
axelus

Post autor: axelus »

jak kupilem puga to co zobaczylem w nim to rozje.....o mnie na lopatki

po pierwsze okej spoko radiomagnet z przodu normalka
wzmacniacz pod siedzeniem
i wekslarka w bagazniku
( nie pisze tego by sie chwalic lecz nadmieniam troszke--- bo to wszycho stare sprzed 3 latek mysle i nawet nie wiem czy dziala )
ale jak zobaczylem kable polaczeniowe i ilosc ich oraz przekroje zapierd....ace po calym samochodzie z i bez izolacja to tylko " noga sie przerzegnac " ( nie obrazajac nikogo )

zwarcia na dzien dobry

wiec usunolem wszystko niby przeczyscilem pokrotce wstawilem nowe bezpieczniki i nawet wieksze ( jak wyzej pisaliscie )

i ch...j
oswietlenia w kabinie nie mam , zegar nie dziala dalej ,kontrolki od pozycyjnych , tablica rozdzielcza jakas taka niezbyt jasno swieci i pokretla od dmuchawy tez kupa

jak zapale to jara wszystko ---
wiec co musze rzezbic dalej - ( dobre chociaz ze zelektryka nie jestem na bakier )
:lol:
Awatar użytkownika
cheatoss
Maniak
Posty: 1656
Rejestracja: 24 maja pn, 2004 1:52 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: cheatoss »

wyjmij radio i odlacz kostke... wtedy odetniesz od zasilania caly ten bajzel, chyba ze wzmacniacz i wekslarka ciagnie prad dodatkowo, to tez poodcinaj i wtedy zaloz bezpiecznik nowy i sprawdz jak sie ma zegar i lampka... co do kontrolek... u mnie nie dzialaja kontrolki pozycyjnych i mijania, bo po prostu zarowki sie przepalily, ale nie wymieniam bo mi sie bardziej podoba taka czysta deska =] bez zielonych swiatelek.. drogowe, owszem, kontrolka jest... a co do oswietlenia deski =] trzeba zmienic zarowki... u mnie prawa swieci okej, ale lewa, ta nad zegarkiem przygasa na wybojach, wystarczy subtelne pukniecie i wraca do normy =] u siostry w pugu na przyklad deska juz nie ma oswietlenia bo sie zarowy spalily =]

pzdr.
ObrazekObrazekObrazek

sprzedany :(
Awatar użytkownika
ZoNNk
Junior
Posty: 231
Rejestracja: 08 cze ndz, 2003 8:15 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: BIAŁYSTOK

Post autor: ZoNNk »

zwierac moze ci tez kabelek od czujnika swiateł wstecznego biegu ten przy samej skrzyni bo jest to na tym samym bezpieczniku wtedy gasnie zapalniczka swiatło obrotomierz .... ja miałem takie cos troche poizolowałem przewodziki i jest ok
1.6 GTI 85 BIELUTeńkI ;]
miketd

Post autor: miketd »

żarówki można wymienić ja tak zrobiłem nic trudnego a będe zmieniał na niebieskie diody w wentylacje już wsadziłem.pozdrawiam
axelus

Post autor: axelus »

przekaznik sie grzeje --- to jest uszkodzony czy nie ? czy sa dopuszczalne takie wyjatki
Awatar użytkownika
HERO
Nowicjusz
Posty: 85
Rejestracja: 10 gru śr, 2003 1:41 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: HERO »

w skrzynce bezpiecznikowej-----bo ja mam jeszcze dwa gniazda wolne --- czy ma tak byc------ ktos wczesniej grzebal -----
przekaźników powinnno być tyle by wszystko działało (przepraszam ale inaczej sie nie da odpowiedzieć). A jezeli sa wolne miejsca a wszystko działa to znaczy że tak musi być lub poprostu nie masz chalogenów w twojej wersji (bo tak zrobiła fabryka) i jedno z nich to właśnie miejsce na przekaźnik od tych halogenów.
jak zapale to jara wszystko ---
wiec co musze rzezbic dalej - ( dobre chociaz ze zelektryka nie jestem na bakier )
a co do postu a w szczególności "że nie jesteś z elektryka na bakier " toi radze byś na prawdę udał sie do jakiegos speca od elektryki samochodowej i by ci to zrobił bo jak zaczniesz mieszać to moze sie to skończyc popaleniem instalacji ,a ajk masz elektronike w silniku to i uszkodzeniem jej na amen.
Peugot 205 Lacoste
axelus

Post autor: axelus »

napewno nie staram sie mieszac na maxa --- robie tyle ile mozna --- czyli wykryc zwarcie w okreslonych miejscach najlepiej wg. schematu --hmm ale schematy pobrane przezemnie sa bardzo nieczytelne i tylko na siebie mozna liczyc ----
w etzoldzie sa podstawy dla niewtajemniczonch w pomiarach elektrycznych

co do usterki to znalazlem ja ----- zwarcie przewodow na lampie oswietleniowej bagaznika ( az sie stopily ) efekt wczesniejszego podlaczenia wrecz za duzej aparatury muzycznej --- przewody zaczely sie grzac i bum ---- oswietlenie
kabiny ,cetralnego ,magnetofonu , i do tego lampa oswietleniowa bagaznika ( z bajerami patrz wyzej ) byly na jednej linii i stalo sie to co sie stalo ,
--- ale jest juz ok

P.S a dla innych przestroga zeby nie grzebac to jest Fakt , jezeli nie wiesz co jest grane to poprostu zostaw --- a gdy nawet wiesz i staniesz w martwym punkcie to
LEPIEJ JECHAC DO FACHOWCA ---- ale nie do FLACHOWCA ( w stylu usterki ) :lol:

I PODSTAWA : nie dawac wiekszych niz wartosc okreslona w instrukcji tylko mniejsze bezpieczniki--- i w zadnym wypadku nie mostkowac --- bo wtedy to sie zrobi masakre


pOZDRO ---- DZIEKI WSZYSTKIM ZA RADY
ODPOWIEDZ