No kolektor wygląda piknie Napisz jak wrażenia z jazdy i osiągi po montażu. Ale powiem szczezrze, że na taką rzeźbę z tunelem i grodzią, bez obspawania budy i porządnej konserwacji bym się nie zdecydował...
Zanim auto wyjedzie z garazu jeszcze troche potrwa, ale na pewno podziele sie wrazeniami. Szczerze to wydaje mi sie, ze teraz buda bedzie sztywniejsza niz byla. Spaw co 1cm, blacha grubsza. Moim zdaniem nie stracil w tym miejsu sztywnosci a wrecz przeciwnie. Co do zabezpieczania to na tyle na ile moglem ... mysle ze spokojnie wystarczy tym bardziej, ze auto wyjedzie w zimie moze 1 czy 2 razy. Fakt nie wyglada to ladnie ale na tym mi akurat bardzo nie zalezy. Dla mnie najwazniejsze bylo odpowiednie ustawienie kolektora wzgledem glowicy a bylo to mozliwe tylko dzieki takiej rzezbie. Wyjdzie w praniu czy bylo to wlasciwie rozwiazanie.
PS. docelowo oczywiscie mysle o klatce i obspawaniu (ale kiedy to bedzie? )
Mi sie to rozwiazanie nie podoba. Dokladnie mam na mysli krojenie i rzezbienie auta, zeby silnik tam pasowal tak a nie inaczej. Sadze ze lepsza droga jest takie umieszczenie motoru aby pasowal w miejsce nieprzerabianej komory silnikowej.
"Dla mnie najwazniejsze bylo odpowiednie ustawienie kolektora wzgledem glowicy a bylo to mozliwe tylko dzieki takiej rzezbie"
Tutaj sie Stef grubo mylisz ale to nie pierwszy raz, obejrzyj sobie jak to robi "magic" zero rzezby w budzie zachowuje ory look a kolektor ten miesci bez zadnego problemu, ale kazdy buduje auta jak potrafi osobiscie nigdy bym sie nie zdecydowal na taka operacje, czy ewentualne korzysci byly warte rozpieprzenia auta?
Planowales flansze kolektora? Po spawaniu sie krzywi, a malo ktory zaklad chce sie tego podjac, bo nie maja za co chwycic. Poza tym gdy podczas spawania byl punktowo przegrzany, to podczas pracy tez sie lekko deformuje. Jak bedzie wszystko grac, to daj namiary kto go robil
Cieszy mnie to xtrack
Nie jestem takim purysta jak niektorzy, zreszta "Magicy" i tak wiedza lepiej wiec wszelkie dyskusje nie maja sensu.
Banita >>> oczywiscie, ze planowalem flansze mocno ja posciagalo przy spawaniu. Na tym zdj. widac ze nawet zostala plama ale nie chcialem jej juz wiecej ciac (w tym przypadku nie mialo to znaczenia).
moralez pisze:
wyobraz sobie w jakiej nielasce powinni byc ci, co przerobili plyte podlogowa zwyklej 205 na t16
Oni nic nie przerabiali tylko zaprojektowali na nowo
Peugeot 205 GTI S16 - Galeria
Peugeot 205 GTI GTI6 2.0 - Galeria
Megane Coupe 1.4 NIE PYTAJ CO KLUB MOŻE ZROBIĆ DLA CIEBIE, TYLKO CO TY MOŻESZ ZROBIĆ DLA KLUBU
Usunalem zbedne komentarze Nie robcie zamieszania.
Peugeot 205 GTI S16 - Galeria
Peugeot 205 GTI GTI6 2.0 - Galeria
Megane Coupe 1.4 NIE PYTAJ CO KLUB MOŻE ZROBIĆ DLA CIEBIE, TYLKO CO TY MOŻESZ ZROBIĆ DLA KLUBU
I guess, different people different ideas. It's always a learning progress. I wonder what was easier and less time consuming, Cutting the tunnel or modifying manifold.
Peugeot 205 GTI S16 - Galeria
Peugeot 205 GTI GTI6 2.0 - Galeria
Megane Coupe 1.4 NIE PYTAJ CO KLUB MOŻE ZROBIĆ DLA CIEBIE, TYLKO CO TY MOŻESZ ZROBIĆ DLA KLUBU