Słabo przyspiesza i b. się grzeje...
- robakkk
- Junior
- Posty: 262
- Rejestracja: 09 cze pn, 2003 1:52 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kalisz
Słabo przyspiesza i b. się grzeje...
...zwlaszcza na postoju szybko lapie wysoka temperature. Problemow z rozruchem,ani cieplego ani zimnego silnika nie ma. Przy przyspieszaniu jest buuuu i cienka zbiorka-brak reakcji na glebsze wcisniecie gazu poza wspomnianym,jakby zdlawionym buuuu. Dodatkowo jeszcze przerywa.
Moze ktos cos wie?
Silnik 1.4 TU- monowtrysk.
Moze ktos cos wie?
Silnik 1.4 TU- monowtrysk.
Ostatnio zmieniony 04 paź pn, 2004 6:14 pm przez robakkk, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam,
Robakkk
Robakkk
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Bo to pewnie nie jest wina silnika, tylko pompy paliwa lub osprzetu silnika.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
No wlasnie ... zbyt uboga!
Dlatego stawiam na pompe paliwa, ktora nie wydala i daje zbyt male cisnienie.
Dlatego przy wysokich obrotach ma mula.
Dlatego stawiam na pompe paliwa, ktora nie wydala i daje zbyt male cisnienie.
Dlatego przy wysokich obrotach ma mula.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Zaworow sie nie skreca
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
-
- Uzalezniony
- Posty: 710
- Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
w tych dziedzinach precyzja wypowiedzi kosztuje nieraz wiele... Dlatego trzeba pilnowac szczegolow ![Very Happy :D](./images/smilies/grin.gif)
A co do tematu, wsyztsko sie zgadza..
Miksery gazu sa nieliniowe, szczegolnie w wyzszym zakresie predkosi obrotowych.
Jak masz gaz i gardziel (zwezke) miksera ustalone do w miare ekonomicznej jazdy, to nie zdziw sie ze u gory jest za ubogo...
Mikser Ci sie nie wyrabia kolego![Very Happy :D](./images/smilies/grin.gif)
Czy masz slaby AFR to mozna w swietny sposob sprawdzic, wielce szalenie efektowny...
W ciemna noc przepaluj autko kilka razy na maxa do konca obrotow... tak np. 6 startow od zera do 160, zhamowanie i jeszcze raz i tak 6 razy. a potem od razu sie zatrzymaj i lec zajrzec pod maske jak wyglada kolektor wydechowy. Jak sie swieci na bordowo...to znaczy ze masz EGT cholernie wysokie, czyli za uboga mieszanke...
EDIT: nie zauwazylem ze masz 1.4
... w twoim przypadku tak do 120-130, dokrec po pierwsze 3 biegi do czerwonego...
![Very Happy :D](./images/smilies/grin.gif)
A co do tematu, wsyztsko sie zgadza..
Miksery gazu sa nieliniowe, szczegolnie w wyzszym zakresie predkosi obrotowych.
Jak masz gaz i gardziel (zwezke) miksera ustalone do w miare ekonomicznej jazdy, to nie zdziw sie ze u gory jest za ubogo...
Mikser Ci sie nie wyrabia kolego
![Very Happy :D](./images/smilies/grin.gif)
Czy masz slaby AFR to mozna w swietny sposob sprawdzic, wielce szalenie efektowny...
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
W ciemna noc przepaluj autko kilka razy na maxa do konca obrotow... tak np. 6 startow od zera do 160, zhamowanie i jeszcze raz i tak 6 razy. a potem od razu sie zatrzymaj i lec zajrzec pod maske jak wyglada kolektor wydechowy. Jak sie swieci na bordowo...to znaczy ze masz EGT cholernie wysokie, czyli za uboga mieszanke...
EDIT: nie zauwazylem ze masz 1.4
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Zaworow raczej ciasno sie ustawic nie da!
A co do luzow, to moga byc wieksze badz mniejsze, ale wtedy auto bedzie dziwnie pracowalo.
Moze poprostu masz pasek rozrzadu o 1 zabek przestawiony! Objawy beda wlansie takie jak piszesz.
A co do luzow, to moga byc wieksze badz mniejsze, ale wtedy auto bedzie dziwnie pracowalo.
Moze poprostu masz pasek rozrzadu o 1 zabek przestawiony! Objawy beda wlansie takie jak piszesz.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora