Problem wydaje mi się że już jest znany, ale chciałem zrobić mini burzę mózgów czy coś jeszcze może być problem.
Sprawa wygląda tak:
Auto pracuje normalnie, jak już odpali to śmiga... raz odpala normalnie, a raz można go kręcić i kręcić i nie chce zaskoczyć, po czym przekręcam ponownie i odpala na dotyk.
Diagnoza: czujnik położenia wału... czy diagnoza słuszna? i czy może być jeszcze coś powodem tego problemu ?
Kable dziś wymienione na nowe, a kopułka i palec solidnie wyczyszczone (kupiłem nowe, ale oczywiście w IC złe mi wydali, a ja nie sprawdziłem ) nadal to samo.
Alternator wymieniony na nowy, styki poczyszczone, komp, moduł zapłonowy, przekaźniki podmienione...
Jeśli macie jakieś sugestie walcie.
Nie zawsze odpala
-
- Maniak
- Posty: 1435
- Rejestracja: 17 paź ndz, 2004 11:54 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi
- Numer Gadu-gadu: 2422735
- Lokalizacja: Warszawa
Nie zawsze odpala
Zdjęcia CTI: http://jarmarek.205.pl
-
- Maniak
- Posty: 1435
- Rejestracja: 17 paź ndz, 2004 11:54 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi
- Numer Gadu-gadu: 2422735
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Nie zawsze odpala
Sam się ostatnio łapię że nie zaglądam do tego działu... widzę że to już nie tylko mój problem
Dodatkowe spostrzeżenia:
- Ma problemy z odpalaniem niezależnie od temp. silnika
- Silnik podczas jazdy się dławi - szczególnie po wciśnięciu gazu do dechy - raz jedzie normalnie a raz zwalnia. Po odpuszczeniu zazwyczaj wraca do normy (raz mi zgasł)
Błędy kompa:
31
• Wlot powietrza do układu ssącego
51 (pojawia się od wieków, chce wymienić sonde wraz z wydechem)
• Obwód prądowy sondy „lambda"
• Wymienić na próbę sondę „lambda"
52
• Wymienić na próbę sterownik
41
Sygnał ilości obrotów dla cewki zapłonowej
Jutro odbieram czujnik położenia wału... ale boje się że na tym mogą nie skończyć się moje problemy.
Dodatkowe spostrzeżenia:
- Ma problemy z odpalaniem niezależnie od temp. silnika
- Silnik podczas jazdy się dławi - szczególnie po wciśnięciu gazu do dechy - raz jedzie normalnie a raz zwalnia. Po odpuszczeniu zazwyczaj wraca do normy (raz mi zgasł)
Błędy kompa:
31
• Wlot powietrza do układu ssącego
51 (pojawia się od wieków, chce wymienić sonde wraz z wydechem)
• Obwód prądowy sondy „lambda"
• Wymienić na próbę sondę „lambda"
52
• Wymienić na próbę sterownik
41
Sygnał ilości obrotów dla cewki zapłonowej
Jutro odbieram czujnik położenia wału... ale boje się że na tym mogą nie skończyć się moje problemy.
Zdjęcia CTI: http://jarmarek.205.pl