Słabo przyspiesza i b. się grzeje...

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
robakkk
Junior
Posty: 262
Rejestracja: 09 cze pn, 2003 1:52 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kalisz

Słabo przyspiesza i b. się grzeje...

Post autor: robakkk »

...zwlaszcza na postoju szybko lapie wysoka temperature. Problemow z rozruchem,ani cieplego ani zimnego silnika nie ma. Przy przyspieszaniu jest buuuu i cienka zbiorka-brak reakcji na glebsze wcisniecie gazu poza wspomnianym,jakby zdlawionym buuuu. Dodatkowo jeszcze przerywa.
Moze ktos cos wie?
Silnik 1.4 TU- monowtrysk.
Ostatnio zmieniony 04 paź pn, 2004 6:14 pm przez robakkk, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam,
Robakkk
majpio

Post autor: majpio »

robakkk a zlikwidowałeś już tę przypadłośc z zalewaniem?
Awatar użytkownika
robakkk
Junior
Posty: 262
Rejestracja: 09 cze pn, 2003 1:52 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: robakkk »

Nie :!:
Nic z tym nie robilem- przelozylem tylko silnik 8)
Pozdrawiam,
Robakkk
Globus205

Post autor: Globus205 »

mój silnik tak robi???
Globus205

Post autor: Globus205 »

na benzynie czy na LPG????????
Awatar użytkownika
robakkk
Junior
Posty: 262
Rejestracja: 09 cze pn, 2003 1:52 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: robakkk »

Teraz mala zmiana-przerywac juz nie przerywa,ale ciagle brakuje mu mocy-zwlaszcza "gory". Juz od 3,5 zaczyna zmulac i tak jest do konca.
Pozdrawiam,
Robakkk
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Bo to pewnie nie jest wina silnika, tylko pompy paliwa lub osprzetu silnika.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Mav309 »

na moje to brzmi jak za uboga mieszanka..
nie masz czasem zbyt wysokiego AFR?
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

No wlasnie ... zbyt uboga!

Dlatego stawiam na pompe paliwa, ktora nie wydala i daje zbyt male cisnienie.

Dlatego przy wysokich obrotach ma mula.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
robakkk
Junior
Posty: 262
Rejestracja: 09 cze pn, 2003 1:52 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: robakkk »

Pompa paliwa...tylko,ze objawy sa identyczne i na gazie i na benie,wiec pompa raczej odpada. Dodam,ze na poprzednim silniku raczej na benzynie zalewal,wiec sadze,ze pompa daje rade.
Jedno pytanie- czy to moga byc za ciasno skrecone zawory??
Pozdrawiam,
Robakkk
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Zaworow sie nie skreca
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
robakkk
Junior
Posty: 262
Rejestracja: 09 cze pn, 2003 1:52 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: robakkk »

Kaktus!!
Chodzilo mi o zbyt ciasno ustawione zawory/luzy zaworowe :roll:, ale widzie, ze liczy sie kazde slowo :wink:
Pozdrawiam,
Robakkk
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Mav309 »

w tych dziedzinach precyzja wypowiedzi kosztuje nieraz wiele... Dlatego trzeba pilnowac szczegolow :D

A co do tematu, wsyztsko sie zgadza..
Miksery gazu sa nieliniowe, szczegolnie w wyzszym zakresie predkosi obrotowych.
Jak masz gaz i gardziel (zwezke) miksera ustalone do w miare ekonomicznej jazdy, to nie zdziw sie ze u gory jest za ubogo...
Mikser Ci sie nie wyrabia kolego :D
Czy masz slaby AFR to mozna w swietny sposob sprawdzic, wielce szalenie efektowny... :twisted:
W ciemna noc przepaluj autko kilka razy na maxa do konca obrotow... tak np. 6 startow od zera do 160, zhamowanie i jeszcze raz i tak 6 razy. a potem od razu sie zatrzymaj i lec zajrzec pod maske jak wyglada kolektor wydechowy. Jak sie swieci na bordowo...to znaczy ze masz EGT cholernie wysokie, czyli za uboga mieszanke...

EDIT: nie zauwazylem ze masz 1.4 :oops: ... w twoim przypadku tak do 120-130, dokrec po pierwsze 3 biegi do czerwonego...
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
Globus205

Post autor: Globus205 »

silnik był miesiąc po remonci kapitalnym- wymiana wału - panewki -pierscienie- uszczelniacze zaworów- chodził super do puki nie było dzwona - dlatego sadze ze to jakis czujnik padł podczas uderzenia a było duze
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Zaworow raczej ciasno sie ustawic nie da!

A co do luzow, to moga byc wieksze badz mniejsze, ale wtedy auto bedzie dziwnie pracowalo.

Moze poprostu masz pasek rozrzadu o 1 zabek przestawiony! Objawy beda wlansie takie jak piszesz.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
ODPOWIEDZ