Chodzi o 1.9 GTI na motronicu, dodam, że wcześniej kontrolka wtrysku zapalała się i gasła, a teraz świeci się praktycznie cały czas. Problem jest taki, że auto strasznie szarpie, gdy delikatnie wciskam gaz to jeszcze będzie w miarę jechał, ale bo głębszym wciśnięciu jest tragedia( jazda żabką). Problem zdecydowanie nasila się gdy silnik się nagrzeje. Wcześniej mocne przy gazowanie powyżej 4 tys. sprawiało, że kontrolka gasła i jak się wkręcił to szedł jak burza, teraz już zdarza mu się nawet przerywać przy wyższych obrotach co wcześniej nie miało miejsca.Nadal przy wyższych obrotach szarpanie jest zdecydowanie mniejsze a potrafi się zdarzyć nawet dwukrotnie przy 4 tys lekkie zastanowienie i jedzie dalej 5tys i znowu się zastanawia i ciągnie. Z tym, że nie zawsze, zdarza się, że jest wszystko ok. ale czuć, że nie ciągnie jak wcześniej. Po oczytaniu błędów przez stacyjkę
(wielkie dzięki dla kolegi Jarmarka) wychodzi kod 91 i jest tylko ten. W Etzoldzie tego nie ma. Może ktoś wie co to może być?
Kod 91 co to może być?
- KuKiTa
- Maniak
- Posty: 1019
- Rejestracja: 01 sie wt, 2006 9:15 pm
- Posiadany PUG: 205 GTi
- Numer Gadu-gadu: 360167
- Login tlen: kukita
- Lokalizacja: Andrychów
- Kontakt:
Re: Kod 91 co to może być?
a kodów jest tyle co w etzoldzie?
Re: Kod 91 co to może być?
Zgadza się, spróbowałem jeszcze raz i teraz jest tak jak być powinno. w pamięci były trzy błędy:
33-Przepływomierz,potencjometr klapy spiętrzającej
52-wymienić na próbę urządzenie sterujące
33-wlot powietrza w układ dolotowy
Z podanych objawów winien jest przepływomierz?
33-Przepływomierz,potencjometr klapy spiętrzającej
52-wymienić na próbę urządzenie sterujące
33-wlot powietrza w układ dolotowy
Z podanych objawów winien jest przepływomierz?
Re: Kod 91 co to może być?
Wszystkie 3 bledy -zla mieszanka.
Sonda lambda, przeplywka, nieszczelny dolot.
Sonda lambda, przeplywka, nieszczelny dolot.