Peugeot 205 CTI by Jarmarek
- Kamkiler
- Maniak
- Posty: 1279
- Rejestracja: 29 sie pn, 2005 8:05 pm
- Posiadany PUG: 205 TCTi
- Numer Gadu-gadu: 3470719
- Lokalizacja: Łomianki
Re: W końcu się stało :):) kupiłem CTI :)
są płyny do czyszczenia silników , lekko żrące ,szczotka w ręke i myjesz recznie , płuczesz wodą np z wiadra , karcher to nie jest dobry pomysł ,jeszcze ci pozniej samochód nie odpali ........ preparat działa zajebiscie ,robilem generalke"wózka Widlowego " w pracy i uzywałem tego tak jak napisalem
Czeka nas jeszcze duzo pracy http://www.kamkiler.205.pl
-
- Maniak
- Posty: 1281
- Rejestracja: 08 sty wt, 2008 10:23 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Jasło
Re: W końcu się stało :):) kupiłem CTI :)
Osobiście odradzam Karchera ! po ciśnieniem piasek ładuje się w łożyska i po paru tysiącach zaczyna się jazda! Wiem bo niejeden silnik myłem ! Do mycia silników używa środka DIMER przeznaczony do czyszczenia plandek ! Nie jest tani ale bardzo wydajny ! Spryskaj nim silnik poczekaj z 2 minuty wypucuj szczoteczką i opłukaj wodą! Uważaj żeby nie nalać wody do świec i nie zalać cewki !
-
- Maniak
- Posty: 1435
- Rejestracja: 17 paź ndz, 2004 11:54 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi
- Numer Gadu-gadu: 2422735
- Lokalizacja: Warszawa
Re: W końcu się stało :):) kupiłem CTI :)
Dzięki za rady, odpuszczę sobie karchera w takim razie
Ponieważ silnik wisi sobie w powietrzu nie ma obaw że nie odpali przez mycie
Najgorsze są zakamarki pod kolektorem bo tam jest super syf i brak dostępu...
Jeszcze jedno pytanie do bardziej doświadczonych - na potrzeby mycia rozłączać wiązkę i ją wyciągać czy zostawić?
Ponieważ silnik wisi sobie w powietrzu nie ma obaw że nie odpali przez mycie
Najgorsze są zakamarki pod kolektorem bo tam jest super syf i brak dostępu...
Jeszcze jedno pytanie do bardziej doświadczonych - na potrzeby mycia rozłączać wiązkę i ją wyciągać czy zostawić?
Zdjęcia CTI: http://jarmarek.205.pl
- Para
- Peugeot 205 Master
- Posty: 10182
- Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
- Posiadany PUG: najlepszy
- Numer Gadu-gadu: 1559591
- Lokalizacja: Baile Átha Cliath
- Kontakt:
Re: W końcu się stało :):) kupiłem CTI :)
Jarmarek tu masz kilka tematow ktore moga byc pomocne:
http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.ph ... ka&start=0
http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.ph ... &sk=t&sd=a
http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.ph ... ka&start=0
http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.ph ... ka&start=0
http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.ph ... &sk=t&sd=a
http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.ph ... ka&start=0
- Kamkiler
- Maniak
- Posty: 1279
- Rejestracja: 29 sie pn, 2005 8:05 pm
- Posiadany PUG: 205 TCTi
- Numer Gadu-gadu: 3470719
- Lokalizacja: Łomianki
Re: W końcu się stało :):) kupiłem CTI :)
Moja rada ,po myciu silnika , przejzyj elektryke koniecznie , wypsikaj preparatem do elektryki , prawdopodobnie oszczedzi ci to problemow pozniej z silnikiem w budzie ... Pisze to z doświadczenia
Czeka nas jeszcze duzo pracy http://www.kamkiler.205.pl
-
- Maniak
- Posty: 1435
- Rejestracja: 17 paź ndz, 2004 11:54 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi
- Numer Gadu-gadu: 2422735
- Lokalizacja: Warszawa
Re: W końcu się stało :):) kupiłem CTI :)
Od początku Grudnia w 205 siedzi silnik XU9JAZ
W marcu kolejne zmiany... ale szczegóły będą po robocie.
W marcu kolejne zmiany... ale szczegóły będą po robocie.
Zdjęcia CTI: http://jarmarek.205.pl
- Para
- Peugeot 205 Master
- Posty: 10182
- Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
- Posiadany PUG: najlepszy
- Numer Gadu-gadu: 1559591
- Lokalizacja: Baile Átha Cliath
- Kontakt:
Re: W końcu się stało :):) kupiłem CTI :)
Jak tam przygotowania do wyjazdu ?
-
- Maniak
- Posty: 1435
- Rejestracja: 17 paź ndz, 2004 11:54 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi
- Numer Gadu-gadu: 2422735
- Lokalizacja: Warszawa
Re: W końcu się stało :):) kupiłem CTI :)
Ostatni czas mija pod znakiem papierkowej roboty przy aucie - w szczegóły będę wchodził jak tylko wszystko zakończę, ale idzie do przodu - to najważniejsze.
Co do technicznych kwestii to z przygotowań pozostało w zasadzie 'tylko' podmienić silnik na po remoncie ze ś.p. CTI Martinopa co mam nadzieje stanie się z początkiem kwietnia, a także wymienić poszycie na dachu.
Zostały jeszcze jakieś duperele przy zawieszeniu, ale przy tych robotach to przy okazji się zrobi.
Konkretniejsze prace techniczne ruszą najprawdopodobniej z początkiem kwietnia.
Najprawdopodobniej do samego końca nie będę wiedział czy pojadę swoim CTI czy camperem czy z kimś - ogólnie problem jest z ludźmi - nie mam pasażerów, a samemu nie pojadę ... co najmniej z dwóch powodów. Więc jeśli nie znajdę pasażera to albo pojadę z kimś albo przylecę do Was do Chorwacji
Co do technicznych kwestii to z przygotowań pozostało w zasadzie 'tylko' podmienić silnik na po remoncie ze ś.p. CTI Martinopa co mam nadzieje stanie się z początkiem kwietnia, a także wymienić poszycie na dachu.
Zostały jeszcze jakieś duperele przy zawieszeniu, ale przy tych robotach to przy okazji się zrobi.
Konkretniejsze prace techniczne ruszą najprawdopodobniej z początkiem kwietnia.
Najprawdopodobniej do samego końca nie będę wiedział czy pojadę swoim CTI czy camperem czy z kimś - ogólnie problem jest z ludźmi - nie mam pasażerów, a samemu nie pojadę ... co najmniej z dwóch powodów. Więc jeśli nie znajdę pasażera to albo pojadę z kimś albo przylecę do Was do Chorwacji
Zdjęcia CTI: http://jarmarek.205.pl
-
- Maniak
- Posty: 1435
- Rejestracja: 17 paź ndz, 2004 11:54 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi
- Numer Gadu-gadu: 2422735
- Lokalizacja: Warszawa
Re: W końcu się stało :):) kupiłem CTI :)
Temat zdecydowanie zaniedbany przezemnie... postaram się to naprawić.
Mimo że nie pisałem praktycznie nic od stycznia przy aucie działo się dużo.
18 marca auto przeszło pierwszy przegląd - diagnosta był wyjątkowo dokładny i widać że chciał się do czegoś przyczepić. Po wykonaniu ostatniej czynności czyli sprawdzeniu ustawień świateł stwierdził 'No nie będzie się do czego przyczepić'
Szczególnie dużo zaczęło się dziać od 22 marca kiedy to przywiozłem nowy silnik od Martinopa.
23 marca w nocy auto zostało odebrane przez Kamila(Kamkiler ) odemnie z domu, a silnik przetransportowany moją dzielną Vką do Kamila.
W nocy 27 marca w zasadzie 28 marca silnik składany od podstaw przez Złotego dla Martinopa po przejechaniu 700km od generalki zagadał u mnie w CTI.
Mimo problemów tuż po odpaleniu 28 marca o 06:30 odjechałem na nowym silniku do domu.
Czyli 4 dni później miałem już auto spowrotem w domu po wymianie silnika i skrzyni biegów.
Zdjęcia z prac przy aucie: Kolejnym bardzo ważnym dniem jest 2 kwietnia kiedy to w końcu ukończyłem proces rejestracji auta. Reanimuję właśnie ramki od halogenów po procesie dokładnego oczyszczenia oddaję je wraz z obudową filtra powietrza do lakierowania.
W aucie z większych rzeczy została już tylko i wyłącznie wymiana dachu z którą się zupełnie nie śpieszę.
Zostały już naprawde małe detale - takie które w zasadzie są nie widoczne, ale mnie denerwują - wszystko zostanie usunięte.
I tak na dobranoc - Ślicznotka w sypialni
Mimo że nie pisałem praktycznie nic od stycznia przy aucie działo się dużo.
18 marca auto przeszło pierwszy przegląd - diagnosta był wyjątkowo dokładny i widać że chciał się do czegoś przyczepić. Po wykonaniu ostatniej czynności czyli sprawdzeniu ustawień świateł stwierdził 'No nie będzie się do czego przyczepić'
Szczególnie dużo zaczęło się dziać od 22 marca kiedy to przywiozłem nowy silnik od Martinopa.
23 marca w nocy auto zostało odebrane przez Kamila(Kamkiler ) odemnie z domu, a silnik przetransportowany moją dzielną Vką do Kamila.
W nocy 27 marca w zasadzie 28 marca silnik składany od podstaw przez Złotego dla Martinopa po przejechaniu 700km od generalki zagadał u mnie w CTI.
Mimo problemów tuż po odpaleniu 28 marca o 06:30 odjechałem na nowym silniku do domu.
Czyli 4 dni później miałem już auto spowrotem w domu po wymianie silnika i skrzyni biegów.
Zdjęcia z prac przy aucie: Kolejnym bardzo ważnym dniem jest 2 kwietnia kiedy to w końcu ukończyłem proces rejestracji auta. Reanimuję właśnie ramki od halogenów po procesie dokładnego oczyszczenia oddaję je wraz z obudową filtra powietrza do lakierowania.
W aucie z większych rzeczy została już tylko i wyłącznie wymiana dachu z którą się zupełnie nie śpieszę.
Zostały już naprawde małe detale - takie które w zasadzie są nie widoczne, ale mnie denerwują - wszystko zostanie usunięte.
I tak na dobranoc - Ślicznotka w sypialni
Ostatnio zmieniony 06 kwie pn, 2009 4:17 pm przez Jarmarek, łącznie zmieniany 1 raz.
Zdjęcia CTI: http://jarmarek.205.pl
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4911
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Re: 205 `Ślicznotka` CTI by Jarmarek, the story
Komentarz do pliku: Wałek z MI16 - zdjęta pokrywa podczas lokalizowania przyczyny braku ciśnienia oleju.
chyba nie miales na mysli walka rozrzadu ?
jesli tak to ciekawi mnie praca silnika przy rownoczesnym otwarciu zaworu ssacego i wydechowego.
chyba nie miales na mysli walka rozrzadu ?
jesli tak to ciekawi mnie praca silnika przy rownoczesnym otwarciu zaworu ssacego i wydechowego.
-
- Maniak
- Posty: 1435
- Rejestracja: 17 paź ndz, 2004 11:54 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi
- Numer Gadu-gadu: 2422735
- Lokalizacja: Warszawa
Re: 205 `Ślicznotka` CTI, czyli Jarmarek story :)
heh... coś mi się ubzdurało podczas rozmowy ze złotym, a że późno było to nie pomyślałem co piszę... chyba że mi się nie wydawało
Zdjęcia CTI: http://jarmarek.205.pl
-
- Maniak
- Posty: 1435
- Rejestracja: 17 paź ndz, 2004 11:54 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi
- Numer Gadu-gadu: 2422735
- Lokalizacja: Warszawa
Re: 205 `Ślicznotka` CTI, czyli Jarmarek story :)
Świąteczny lany poniedziałek nie zapomniałem o mojej Ślicznotce.
W końcu po mozolnym procesie oczyszczania elementów do lakierowania w końcu mogłem prysnąć je szprejem.
Oto wyniki tych działań: Wykonałem przegląd halogenów - 2 komplety długich i 1 przeciwmgielny. 2 Komplety w stanie w zasadzie idealnym, jeden komplet długich niestety, odbiega daleko od ideału... W końcu zamontowałem koło zapasowe, ale trzeba było w tym celu ulepszyć odrobinę fabrykę i dospawać rurkę blokującą koło w koszu. Teraz działa idealnie dla koła dojazdowego. Polakierowane już dawno temu lakierem strukturalnym wycieraczki w końcu zamontowane, podobnie psiki od Xary, a jutro odbieram nowy silniczek spryskiwaczy. Montaż polakierowanej obudowy filtra na dniach, ale nie mógłbym tego zrobić bez nowego filtru cdn
W końcu po mozolnym procesie oczyszczania elementów do lakierowania w końcu mogłem prysnąć je szprejem.
Oto wyniki tych działań: Wykonałem przegląd halogenów - 2 komplety długich i 1 przeciwmgielny. 2 Komplety w stanie w zasadzie idealnym, jeden komplet długich niestety, odbiega daleko od ideału... W końcu zamontowałem koło zapasowe, ale trzeba było w tym celu ulepszyć odrobinę fabrykę i dospawać rurkę blokującą koło w koszu. Teraz działa idealnie dla koła dojazdowego. Polakierowane już dawno temu lakierem strukturalnym wycieraczki w końcu zamontowane, podobnie psiki od Xary, a jutro odbieram nowy silniczek spryskiwaczy. Montaż polakierowanej obudowy filtra na dniach, ale nie mógłbym tego zrobić bez nowego filtru cdn
Zdjęcia CTI: http://jarmarek.205.pl
- Florek2b
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2196
- Rejestracja: 10 gru pn, 2007 5:34 am
- Posiadany PUG: 205 GR 1,9 (jak ktoś jeszcze ma 1,9 w 5 drzwiach niech da znać :D)
- Numer Gadu-gadu: 1958447
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: 205 `Ślicznotka` CTI, czyli Jarmarek story :)
no nie mów że zakładasz mu 18" felgi
-
- Maniak
- Posty: 1435
- Rejestracja: 17 paź ndz, 2004 11:54 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi
- Numer Gadu-gadu: 2422735
- Lokalizacja: Warszawa
Re: 205 `Ślicznotka` CTI, czyli Jarmarek story :)
To był oczywiście żart, choćby z tego powodu:
Opony 235/40/18 są zdecydowanie za duże, ale 205/40/18 bez dystansy zmieściłyby się elegancko.
Opony 235/40/18 są zdecydowanie za duże, ale 205/40/18 bez dystansy zmieściłyby się elegancko.
Zdjęcia CTI: http://jarmarek.205.pl