Tylna belka
Tylna belka
Witam
Mam pytanie odnośnie tylnej belki.Jeszcze parę miesięcy temu tył mojego Puga stał wyżej,a teraz trochę niżej .W czasie jazdy mi to nie przeszkadza,ale wczoraj wjeżdżając na kanał strasznie przyszorowałem podłogą,a wcześniej na ten sam kanał powoli jadąc nawet nie dotykałem kanału.Czy to coś strasznego wiążącego się z wymianą tylnej belki,czy może to wina amorów?Ponoć można regulować wysokość na tej belce,czy dam rade to sam zrobić czy trzeba jakiś specjalistyczny sprzęt?Jaki to może być koszt?
z góry dziękuję za odpowiedzi
Pozdrawiam Kolano
Mam pytanie odnośnie tylnej belki.Jeszcze parę miesięcy temu tył mojego Puga stał wyżej,a teraz trochę niżej .W czasie jazdy mi to nie przeszkadza,ale wczoraj wjeżdżając na kanał strasznie przyszorowałem podłogą,a wcześniej na ten sam kanał powoli jadąc nawet nie dotykałem kanału.Czy to coś strasznego wiążącego się z wymianą tylnej belki,czy może to wina amorów?Ponoć można regulować wysokość na tej belce,czy dam rade to sam zrobić czy trzeba jakiś specjalistyczny sprzęt?Jaki to może być koszt?
z góry dziękuję za odpowiedzi
Pozdrawiam Kolano
- Michal
- Junior
- Posty: 465
- Rejestracja: 02 maja ndz, 2004 1:11 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wieliczka
- Kontakt:
Jak Ci tyl sam opadl to pewnie sa amortyzatory. W kazdym badz razie lepiej wymienic amortyzatory jak podniesc tyl na belce - bo przeciez jak bylo dobrze to teraz jest zle
Regulowac tyl mozna bez 'specjalistycznego' sprzetu http://www.krawczyk.w.pl - na stronie Kaktusa masz to wszystko opisane
Regulowac tyl mozna bez 'specjalistycznego' sprzetu http://www.krawczyk.w.pl - na stronie Kaktusa masz to wszystko opisane
Dzięki za odpowiedź.Chyba zacznę zbierać kase na amorki.Z przodu w tym roku wymieniłem,a tylnie mam od kiedy mam autko.Proszę jeszcze o potwierdzenie innych osób,że to amorki.A tak na marginesie to jakiej marki kupić żeby były dobre i tanie.Zawias standard chyba choć tył sztywny bardzo w porównaniu do przedniego.
Pozdrawiam Kolano
Pozdrawiam Kolano
- Michal
- Junior
- Posty: 465
- Rejestracja: 02 maja ndz, 2004 1:11 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wieliczka
- Kontakt:
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=32561528 - tu masz amorki na tyl.
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Jak tyl jest sztywny, to padla ci belka Ale wtedy kola nie stoja prostopadle do podlogi.
Jezeli stoja prostopadle to belka jest ok, wtedy wina moga byc wlasnie amorki, badz pekniete drazki skretne (choc to sie raczej nie zdarza)
Jezeli stoja prostopadle to belka jest ok, wtedy wina moga byc wlasnie amorki, badz pekniete drazki skretne (choc to sie raczej nie zdarza)
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
-
- Uzalezniony
- Posty: 710
- Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Kol to nie musisz na kanale sprawdzac...to widac od razu...stoja jak w na maxa zglebionej bmw...
na moje zdechly ci amory. chwyc dobrze z tylu autko i bujnij nim gora dol silnie naciskajac... i zobacz kiedy bujniecie sie wygasi. Jak wroci do zwyklej pzycji pewnie i od razu sie zatrzyma to jest ok. Gorzej jak bedzie jedno i wiecej wachniec...
a moze Ci sie guma od wydechu oberwala i sie wydech obsunal i to nim trzesz?
jak zaobserwowales wysokosc auta oprocz tego obcierania?
ja zawsze wkladam dlon pionowo pomiedzy kolo i blotniki sprawdzajac ile wejdzie palcow w ten sposob...
na moje zdechly ci amory. chwyc dobrze z tylu autko i bujnij nim gora dol silnie naciskajac... i zobacz kiedy bujniecie sie wygasi. Jak wroci do zwyklej pzycji pewnie i od razu sie zatrzyma to jest ok. Gorzej jak bedzie jedno i wiecej wachniec...
a moze Ci sie guma od wydechu oberwala i sie wydech obsunal i to nim trzesz?
jak zaobserwowales wysokosc auta oprocz tego obcierania?
ja zawsze wkladam dlon pionowo pomiedzy kolo i blotniki sprawdzajac ile wejdzie palcow w ten sposob...
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
Siemka
Aż tak nisko jak ta bmw nie stoji.tył opadł jakieś 1-2 cm.W niczym to nie przeszkadza oprucz wjazdu na kanał.Na kanale chciałem sprawdzić drążki i czy amory nie są mokre,ale już dziś nie dam rady bo zaraz koleś do mnie przyjdzie,a później będzie za ciemno.Mam nadzieję że to jednak amory bo to chyba najmniejszy koszt by wyszedł.W lipcu zrobiłem kilka tysięcy kilometrów mocno obciążonym autem i z tym ciężarem często dzażało mi się jechać leśną drogą prowadzącą do jeziora.
Dzięki za informacje.
Pozdrawiam Kolano
Aż tak nisko jak ta bmw nie stoji.tył opadł jakieś 1-2 cm.W niczym to nie przeszkadza oprucz wjazdu na kanał.Na kanale chciałem sprawdzić drążki i czy amory nie są mokre,ale już dziś nie dam rady bo zaraz koleś do mnie przyjdzie,a później będzie za ciemno.Mam nadzieję że to jednak amory bo to chyba najmniejszy koszt by wyszedł.W lipcu zrobiłem kilka tysięcy kilometrów mocno obciążonym autem i z tym ciężarem często dzażało mi się jechać leśną drogą prowadzącą do jeziora.
Dzięki za informacje.
Pozdrawiam Kolano
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Chcesz tyl miec nizej czy wyzej ?
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora