wymieniłem uszczelke pod miską olejową (bo wczesniej ciekło z niej) , wsadziłem nową uszczelke, z obydu stron sylikon wysokotemp. (wczesniej oczywiscie oddłusciłem itp) i myślałem ze bedzie OK, ale dalej sobie nieraz cos kapnie i mam takie dziwne wrazenie ze nie cieknie teraz z pod uszczelki ale jakis 1cm wyzej. mozecie mi powiedziec czy tam wyzej tez jest jeszcze jakas uszczelka? (czy tą jakby "ramke" która jest pomiedzy miską a blokiem silnika sie tez zdejmuje jakos?)
prosze o pomoc bo mnie sąsiedzi zaraz do ekologów pozwią, za to ze Pug znaczy swój teren
pozdrawiam
Największa radość z jazdy GTI - gdy stal pare miesiecy w garazu
Cieknie Ci z simeringu znajdującego się pod kołem zamachowym, na domiar tego są tam jeszcze takie 2 gumowe kołeczki, które z czasem twardną i przepuszczają olej...
Kolejnym źródłem często bywa oring aparatu zapłonowego, bądź sam aparat.
aparatu zaplonowego jest wymieniony na nowy i jest sucho. ale auto stało z 3 miesiace i widze ze cieknie bardziej od strony rozrzadu (a tamten simering tez jest wymieniony i jest sucho jak pieprz.
ale tego pod kołem zamachowym nie wykluczam bo go nie ruszałem
Największa radość z jazdy GTI - gdy stal pare miesiecy w garazu
z góry przepraszam OT ale gdzie dokładnie są te "kołeczki" o których mówił Orfi bo ja chyba składając silnik ich nie wymieniłem i też lekko bo lekko ale gubi olej
to ze wymieniles simmering nie znaczy, ze nie bedzie ciec, znane z autopsji. Ponoc pomoga przeleciec powierzchnie walka w miejscu uszczelnienia drobnym papierem, ewentualnie minimalnie "ściaśnić" simmering
no to moze spod ramki, czyli trzeba zrzucac miske zeby ja odkrecic
ewentualnie to co pisze orfi. proponowalbym wytrzec do sucha okolice miejsca gdzie leci olej i sprawdzac gdzie pojawi sie on
Sprawdź czy przypadkiem nie cieknie Ci od czujnika ciśnienia - ja u siebie 3 razy zmianiałem uszczelkę miski zanim zorientowałem się że to tylko tak wygląda jak by z niej leciało, a leciało właśnie z czujnika ciśnienia.
jesli masz problem z lokalizacja, to pozycz od kogos 50 ml plynu dp mycia silnika i jak bedzie zimny spryskaj go po bokach i od przodu i umyj wezem ogrodowym po 10 minutach
potem jak wyschnie itp sobie odpalisz, przejedziesz sie i na pewno bedzie dobrze widac skad cieknie.
Nałogowy czytelnikforum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
przy czujniku ciśnienia jest takze sucho (sprawdzałe i widziałem jak robiłem uszczelke pod głowicą) -wiec tam jest OKI. silnik od spodu tez przeczyscilem (ale moze troche za malo, wiec wezme ten srodek (mam taki) i wtedy bedzien wiadomo.
PS. a tam jest jest pod tą ramką tez uszczelka jakas czy tylko na sylikon np? bo niewiem czy sie wybierac do "sklepu" po taką czy nie
pozdrawiam
Największa radość z jazdy GTI - gdy stal pare miesiecy w garazu