Rallye16 under construction...
- d_ARC
- Uzalezniony
- Posty: 887
- Rejestracja: 22 mar śr, 2006 7:44 pm
- Posiadany PUG: Rallye16 - powoli, ale do przodu :)
- Numer Gadu-gadu: 2897169
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Rallye16 under construction...
A dziękuję, dziękuję
Foto w tym temacie moje, robione z telefonu SE 3MP... no i na szybko lekki retusz w PSie - głównie poprawiony histogram, kadrowanie, ramka, rozmiar na www, czasem wyostrzone lub rozmyte tło, coby bałaganu w garażu nie było widać Foto, to taki mój mały konik poza leciwymi autami, choć stanowczo wolę obiekty z gatunku homo sapiens. Foto na forum 405 by Arsen i jego EOS350d - moje podziękowania
Dziś po pracy postaram się przymierzyć i oddać do przeróbki i spawania kolektor wydechowy. Dalej przerwa do piątku i urlop, więc ruszam z na dobre z robotą
Foto w tym temacie moje, robione z telefonu SE 3MP... no i na szybko lekki retusz w PSie - głównie poprawiony histogram, kadrowanie, ramka, rozmiar na www, czasem wyostrzone lub rozmyte tło, coby bałaganu w garażu nie było widać Foto, to taki mój mały konik poza leciwymi autami, choć stanowczo wolę obiekty z gatunku homo sapiens. Foto na forum 405 by Arsen i jego EOS350d - moje podziękowania
Dziś po pracy postaram się przymierzyć i oddać do przeróbki i spawania kolektor wydechowy. Dalej przerwa do piątku i urlop, więc ruszam z na dobre z robotą
No problemo, tylko pamiętaj, że moje to seria... Ale dla wyrównania szans pojadymy po torze, może odgryzę się za minimalną porażkę z dnia zarżnięcia 8V Dołączy pewnie też pewien lśniąco-biały, wyczynowy 205GTI, obecnie kończy się budowastef pisze: Jak juz skonczysz bedziemy musieli skonfrontowac dwie 16 a najlepiej zrobic jakis lubelski spocik!
Jest jeszcze piękne Sorento i przecudny Miami Blueurbanek pisze:heheh w Lublinie to na pewno Na szczęście jedno moje GTI będzie cale w serii
-
- Junior
- Posty: 149
- Rejestracja: 17 paź pt, 2008 11:57 am
- Posiadany PUG: 2x205 1.9 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Lublin
Re: Rallye16 under construction...
Moje białe gti16 zapewne zacznie się składać w maju po wpłacie Jak się skończy to dołączę się do konfrontacji, póki co silnik rozłożony...
A co do GTI to wiem ze jest jeszcze czerwone które nie jest w klubie - jakaś dziewczyna nim jeździ
A co do GTI to wiem ze jest jeszcze czerwone które nie jest w klubie - jakaś dziewczyna nim jeździ
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2689
- Rejestracja: 04 paź pn, 2004 12:33 pm
- Numer Gadu-gadu: 10090927
- Lokalizacja: Karlstad/Lublin
Re: Rallye16 under construction...
Miami blue widzialem przed chwila wyglada rewelacyjnie igielka!!!!
Kazda morda pasuje do Forda!
- d_ARC
- Uzalezniony
- Posty: 887
- Rejestracja: 22 mar śr, 2006 7:44 pm
- Posiadany PUG: Rallye16 - powoli, ale do przodu :)
- Numer Gadu-gadu: 2897169
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Rallye16 under construction...
No i siedziałem do północy, ale kolektor przymierzony, nacięty, dogięty i spasowany - normalnie metaloplastykiem powinienem zostać Pojechał teraz na spawanie TIGiem i wstępną obróbkę, jak wróci jeszcze tylko polerka i malowanie. A na samą myśl o montażu tego do auta już mi się scyzoryk otwiera :/ Trochę trzeba jeszcze przeprofilować downpipe, bo wychodzi pod innym kątem i rura nie trafia w 2. część wydechu (łączenie mam przed belką), więc podszukuję speca i dobrej giętarki.
Przy okazji pooglądałem progi i podwozie - po zimie w wilgotnym garażu ruda nie wyłazi, co znaczy, że moje zabiegi konserwacyjne i malowanie odniosły skutek
Przy okazji pooglądałem progi i podwozie - po zimie w wilgotnym garażu ruda nie wyłazi, co znaczy, że moje zabiegi konserwacyjne i malowanie odniosły skutek
- d_ARC
- Uzalezniony
- Posty: 887
- Rejestracja: 22 mar śr, 2006 7:44 pm
- Posiadany PUG: Rallye16 - powoli, ale do przodu :)
- Numer Gadu-gadu: 2897169
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Rallye16 under construction...
Dziś dostałem tel. z inf., że mój kolektor już wyspawany i czeka na odbiór Teraz tylko polerka, downpipe i pierwsza z 3 większych trudności przy swapie za mną.
-
- Nowicjusz
- Posty: 59
- Rejestracja: 01 sty czw, 2009 1:18 pm
- Posiadany PUG: 405 mi16
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Piaski
Re: Rallye16 under construction...
No jak tam Darek?? Postępy jakieś są? Bo coś na forum ucichło troszeczkę...a projekcik- przy Twoim pedentycznym podejsciu aut- bardzo fajny pozdr
- d_ARC
- Uzalezniony
- Posty: 887
- Rejestracja: 22 mar śr, 2006 7:44 pm
- Posiadany PUG: Rallye16 - powoli, ale do przodu :)
- Numer Gadu-gadu: 2897169
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Rallye16 under construction...
Ano coś tam się dzieje
Zrobiony kolektor i downpipe z BX 16V, podcięta obudowa wentylatorów (są 2) i spasowana chłodnica, zainstalowane i spasowane elemnty układu chłodzenia na wzór BX16V - to z trudniejszych rzeczy.
Poza tym zrobiony porządek pod maską, przygotowane mocowania i spasowany osprzęt który po swapie musiał zmienić położenie, przygotowane osłonki termiczne, wszelakie wsporniki, mocowania wiązek.
Odbudowana elektryka ogólna przód-tył. Co trzeba wymienione, przeczyszczone, zaizolowane, sporo nowych przewodów, kostek, grzebieni masowych itp. Heh nawet nie wiedziałem, że tak niewiele trzeba aby poprawić skuteczność oświetlenia Światełka, szybki, centralny, spryskiwacze - z grubsza wsio działa jak ta lala (wentylator wnętrza się zbuntował, ale powalczymy jeszcze).
Z ory wiązki GTI pozostała tylko wydzielona część czujniki-alternator-rozrusznik-zapłon-zegary. W dużej mierze odbudowana na nowych kablach, pociągnąłem też kilka dodakowych (m.in. grubsze +/- do kabiny) - stare były ponadrywane, osłonki pękały w rękach, poza tym sporo rzeczy zmieniło swoje położenie i trzeba było wiązkę dopasować. Jest ok, kontrolki łypią, wskaźniki reagują, motor kręci jak szalony. Do podłączenia jeszcze czujnik poziomu oleju, sterowanie 2. wentylatora z kabiny itp. pierdoły.
Niestety brak iskry i sygnału na wtryski, więc Pug na dniach idzie do elektryka i mam nadzieję, że wyjedzie już o własnych siłach Dlatego są zainstalowane 2 wiązki: kompletna z BX16V D6C 2-rzędowy Motronic bez lambdy i kabli czujniki-zegary (zostały te z GTI) i część łącząca wiązkę silnikową z 405Mi16 z kabiną. Mam nadzieję, że uda się uruchomić na BXowej, jeśli nie to będzie ory 3-rzędowy Motronic z 405 DFW. Dodatkowe kable się przydadzą na dalsze mody
Od strony wizualnej odmalowane w Standoxie zderzaki, dokładka, poszerzenia z Rallye, przednie błotniki, robi się tylna klapa. Ory M0TW jest jednak ciemniejszy odcień niż mój lakier, więc będzie trochę łaciaty. Ale, że i tak maska i drzwi do wymiany będą, to może w przyszłym roku odmaluję całość. A na wiosnę zrobię fele i klatkę w proszkowej bieli
Całość budowana na bazie elementów z GTI, 405 Mi16 i BX 16Souppes. Ogólnie już chyba wszystko zamontowane lub spasowane i przygotowane do montażu, czekam tylko aż spec od kabelków się sprawi. Wtedy też zapodam jakąś galeryjkę z prac.
Projekt ciągnie się już długo, niestety mój pedantyzm nie pozwala na szybkie złożenia Rallye16 Zresztą przyzwyczaiłem się do dłubania przy nim i chwilami się zastanawiam co będę robił z czasem jak już wyjedzie z Monster Garage...
Zrobiony kolektor i downpipe z BX 16V, podcięta obudowa wentylatorów (są 2) i spasowana chłodnica, zainstalowane i spasowane elemnty układu chłodzenia na wzór BX16V - to z trudniejszych rzeczy.
Poza tym zrobiony porządek pod maską, przygotowane mocowania i spasowany osprzęt który po swapie musiał zmienić położenie, przygotowane osłonki termiczne, wszelakie wsporniki, mocowania wiązek.
Odbudowana elektryka ogólna przód-tył. Co trzeba wymienione, przeczyszczone, zaizolowane, sporo nowych przewodów, kostek, grzebieni masowych itp. Heh nawet nie wiedziałem, że tak niewiele trzeba aby poprawić skuteczność oświetlenia Światełka, szybki, centralny, spryskiwacze - z grubsza wsio działa jak ta lala (wentylator wnętrza się zbuntował, ale powalczymy jeszcze).
Z ory wiązki GTI pozostała tylko wydzielona część czujniki-alternator-rozrusznik-zapłon-zegary. W dużej mierze odbudowana na nowych kablach, pociągnąłem też kilka dodakowych (m.in. grubsze +/- do kabiny) - stare były ponadrywane, osłonki pękały w rękach, poza tym sporo rzeczy zmieniło swoje położenie i trzeba było wiązkę dopasować. Jest ok, kontrolki łypią, wskaźniki reagują, motor kręci jak szalony. Do podłączenia jeszcze czujnik poziomu oleju, sterowanie 2. wentylatora z kabiny itp. pierdoły.
Niestety brak iskry i sygnału na wtryski, więc Pug na dniach idzie do elektryka i mam nadzieję, że wyjedzie już o własnych siłach Dlatego są zainstalowane 2 wiązki: kompletna z BX16V D6C 2-rzędowy Motronic bez lambdy i kabli czujniki-zegary (zostały te z GTI) i część łącząca wiązkę silnikową z 405Mi16 z kabiną. Mam nadzieję, że uda się uruchomić na BXowej, jeśli nie to będzie ory 3-rzędowy Motronic z 405 DFW. Dodatkowe kable się przydadzą na dalsze mody
Od strony wizualnej odmalowane w Standoxie zderzaki, dokładka, poszerzenia z Rallye, przednie błotniki, robi się tylna klapa. Ory M0TW jest jednak ciemniejszy odcień niż mój lakier, więc będzie trochę łaciaty. Ale, że i tak maska i drzwi do wymiany będą, to może w przyszłym roku odmaluję całość. A na wiosnę zrobię fele i klatkę w proszkowej bieli
Całość budowana na bazie elementów z GTI, 405 Mi16 i BX 16Souppes. Ogólnie już chyba wszystko zamontowane lub spasowane i przygotowane do montażu, czekam tylko aż spec od kabelków się sprawi. Wtedy też zapodam jakąś galeryjkę z prac.
Projekt ciągnie się już długo, niestety mój pedantyzm nie pozwala na szybkie złożenia Rallye16 Zresztą przyzwyczaiłem się do dłubania przy nim i chwilami się zastanawiam co będę robił z czasem jak już wyjedzie z Monster Garage...
- buniooo
- Uzalezniony
- Posty: 508
- Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
- Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Rallye16 under construction...
piszesz ze brak iskry i sygnalu na wtryski. A jak krecisz to pompa paliwa sie włacza??
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Re: Rallye16 under construction...
pewnie cos jest skopane z zasilaniem cewki.
- buniooo
- Uzalezniony
- Posty: 508
- Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
- Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Rallye16 under construction...
albo przekaznik który jest zepsuty albo zasniedzialy i nie ma styku. chodzi mi o zielony przekaznik z grubymi przewodami pod maska kolo pompy hamulcowej. Spr go. on odcina zasilanie wlasnie wtryskow, pompy, iskre.
Krecic mozna 3 dni a i tak nie zapali
Krecic mozna 3 dni a i tak nie zapali
- d_ARC
- Uzalezniony
- Posty: 887
- Rejestracja: 22 mar śr, 2006 7:44 pm
- Posiadany PUG: Rallye16 - powoli, ale do przodu :)
- Numer Gadu-gadu: 2897169
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Rallye16 under construction...
Aktualizując temat w końcu uporałem się z wydechem. Jest zmodyfikowany kolektor z BXa 16S oraz skrócony i przeprofilowany downpipe z tego samego modelu - jest dużo grubsza rura (fi wewn. ok. 57mm) niż w 205/405 i bardzo długa przegroda rozdzielająca strumień spalin. Dalej zbliżonej średnicy rura z kwasówki fi56/60mm i złącze elastyczne, redukcja do kwasówki fi48,3/52mm i duży przelotowy Remus z mojego „starego” wydechu. A jak będzie trzeba, to po zmianie na A-grupową głowicę, cały układ będzie na grubszej rurce. Oczywiście wszystko zostało tak spasowane, pospawane i obrobione, aby zlikwidować ewentualne progi zaburzające przepływ spalin.
Pewnie będzie głośno, ale z filtrem Pipercross zapewni niepowtarzalne brzmienie
A teraz zagadka dla detektywów – może na coś wpadniecie z ta elektryką, bo mi ręce opadły. Poniżej podpowiedzi:
Na początek wydzielony fragment wiązki z GTI
1) Pompa paliwa chodzi, paliwo podaje, wtryski też jak dałem sygnał na krótko. Pompa załącza się po przekręceniu kluczyka, niezależnie czy komp i wiązka są podpięte, przekaźnik ze schowka poleciał razem z ory wiązką (on chyba jest do pompy, więc trochę mnie to zastanawia...).
2) Przy kostkach ze schowka łączących wiązkę z komory na zegary są 2 kabelki, były chyba do tego przekaźnika ze schowka. Wg moich testów łącza się pobliską z 9-pinowa kostką:
a) jeden kabel na 9-ty pin (kabel nr 2, czyli „+”, opisany na kostce jako AMP)
b) drugi na pin 3.(kabel 47, płyn chłodniczy-lampka), 6. (30, ciśnienie oleju-wskaźnik), miernik coś wskazuje tez na 5. (7A, alternator)
3) Kolejne "wolne" kable są już w komorze silnika, są to (wg schematu połączenia wiązki 405-205):
a) biały kabel 76 pompa paliwa
b) kabel 74 k-light
4) Wolne pozostają też 2 czarne 2-pinowe kostki, przy jednej ucięty i zaizolowany kabel idący do kompa:
a) wtyczka diagnostyczna
b) druga to chyba od zaworka przy filtrze par paliwa (może zostać niepodłączona?)
5) Pozostają jeszcze 3 kable idące do cewki w GTI:
a) czerwony to chyba „+” idący z 9. pinu 9-pinowej kostki ze schowka, czyli wychodzi, że sygnał zapłonu ze stacyjki
b) żółty kabel nie mam pojęcia do czego...
c) cieniutki kabelek to pewnie sygnał na obrotomierz
6) Ja mam ory z Mi16 z 4-pinowym wejściem, czyli + 4/3/2/1 –
4 – krótki wolny kabel, 3 – 4. pin w module, 2 – 1. pin w module, 1 – obrotomierz?
I teraz najciekawsze – w BXie dawcy wiązki D6C była przeróbka na cewkę 2-pinową. Piny „- RUP”/„+BAT” (ale jak patrzę miernikiem sygnał przechodzi pomiędzy odpowiadającymi im złączami wiązki z Bxa!?).
Jak to k**** połączyć...
Dalej wiązka D6C z BXa, czyli 2-rzędowy Motronic bez lambdy, niestety też bez czujnika spalania stukowego.
7) Przy złączu do kompa jest żółty gruby kabel, do pompy paliwa?
8 ) Gruby niebieski to pewnie „+” na kompa
9) 3-pinowa biała męska kostka, sądząc po kolorach kabli do 3-pinowej białej żeńskiej
10) Do czego jest kabel wychodzący z 2. pinu kostki modułu?
11) Do czego jest biała 2-pinowa kostka męska, masa czy filtr par paliwa?
12) Zapewne o tym przekaźniku mówisz buniooo. Wszystkie styki i kostki wiązki były czyszczone i konserwowane wysokoprzewodzącym smarem miedziowym, naruszone łączenia przewodów lutowane i izolowane koszulkami. Tam jest chyba jakieś obejście, pewnie gaziarz? Ale to cenny trop, jeszcze raz sprawdzę styki i podmienię przekaźnik
13) Nie bez powodu pod tym numerem Oczywiście to fragment do LPG. Czy odłączenie instalacji może być powodem moich problemów (jest zdemontowana i na razie raczej nie będę zakładał)?
14) Cholercia już nawet o słabej masie myślałem, ale poprawiłem łączenia przy klemach, gruby kabel na skrzynię, kolejny na budę (lewą kolumnę), powinno wystarczyć.
15) W akcie desperacji sprawdzałem też ze schematem i programem diagnostycznym przejścia sygnału z poszczególnych pinów na wtyczce kompa.
a) Masę i „+” dostaje prawidłowo, poza niżej wymienionymi jest ok.
b) Pin 2. i 3. idzie na przepustnicę (TPS), drugi na 2. pin w TPS, 3. na 3. – wg schematów powinno być odwrotnie?!
c) Pin 12. na złącze diagnostyczne brak sygnału, pin 17. złącze diagnostyczne (na zegary?) ok.
d) Pin 14. sygnału na wtryski brak
e) Pin 35. to dla mnie zagadka, ale chyba jakaś masa, albo coś związane z którymś przekaźnikiem
16) Próbowałem też na wiązce z 405 mi16 DFW 3-rzędowy Motronic. Wydaje mi się, że podłączałem się do właściwych pinów, ale też pudło. I oczywiście tam gaziarz też łapki wsadził do kabli od wtrysków :/
Po wielu dniach walki z kabelkami mam wreszcie porządek w ogólnej elektryce, wydaje się, że działa bez zarzutu (poza wentylatorem wnętrza). Mam sygnał z czujników na zegary, co wydawało mi się najtrudniejsze. Ale z wiązką silnika poniosłem sromotną porażkę. Nie mam pomysłu jak to połączyć coby zagrało Nie ufam elektrykom, bo często to zdziercy i partacze, którzy wolą zrobić obejście, zamiast zrobić porządek by rozwiązać problem. Ale raczej nie mam wyboru. Trzymajcie kciuki!
PS. Ku przestrodze - do swapu nigdy nie decydujcie się na wiązkę z BXa, jest znacznie za długa i trzeba ciągnąć sygnał z czujników na zegary. Ory Motronic z GTI + dodatkowe kable, albo kompaktowa wiązka z 405Mi16 + przelotka na kostki z 205 (można wykonać we własnym zakresie, albo dać schemat elektrykowi)
Pewnie będzie głośno, ale z filtrem Pipercross zapewni niepowtarzalne brzmienie
A teraz zagadka dla detektywów – może na coś wpadniecie z ta elektryką, bo mi ręce opadły. Poniżej podpowiedzi:
Na początek wydzielony fragment wiązki z GTI
1) Pompa paliwa chodzi, paliwo podaje, wtryski też jak dałem sygnał na krótko. Pompa załącza się po przekręceniu kluczyka, niezależnie czy komp i wiązka są podpięte, przekaźnik ze schowka poleciał razem z ory wiązką (on chyba jest do pompy, więc trochę mnie to zastanawia...).
2) Przy kostkach ze schowka łączących wiązkę z komory na zegary są 2 kabelki, były chyba do tego przekaźnika ze schowka. Wg moich testów łącza się pobliską z 9-pinowa kostką:
a) jeden kabel na 9-ty pin (kabel nr 2, czyli „+”, opisany na kostce jako AMP)
b) drugi na pin 3.(kabel 47, płyn chłodniczy-lampka), 6. (30, ciśnienie oleju-wskaźnik), miernik coś wskazuje tez na 5. (7A, alternator)
3) Kolejne "wolne" kable są już w komorze silnika, są to (wg schematu połączenia wiązki 405-205):
a) biały kabel 76 pompa paliwa
b) kabel 74 k-light
4) Wolne pozostają też 2 czarne 2-pinowe kostki, przy jednej ucięty i zaizolowany kabel idący do kompa:
a) wtyczka diagnostyczna
b) druga to chyba od zaworka przy filtrze par paliwa (może zostać niepodłączona?)
5) Pozostają jeszcze 3 kable idące do cewki w GTI:
a) czerwony to chyba „+” idący z 9. pinu 9-pinowej kostki ze schowka, czyli wychodzi, że sygnał zapłonu ze stacyjki
b) żółty kabel nie mam pojęcia do czego...
c) cieniutki kabelek to pewnie sygnał na obrotomierz
6) Ja mam ory z Mi16 z 4-pinowym wejściem, czyli + 4/3/2/1 –
4 – krótki wolny kabel, 3 – 4. pin w module, 2 – 1. pin w module, 1 – obrotomierz?
I teraz najciekawsze – w BXie dawcy wiązki D6C była przeróbka na cewkę 2-pinową. Piny „- RUP”/„+BAT” (ale jak patrzę miernikiem sygnał przechodzi pomiędzy odpowiadającymi im złączami wiązki z Bxa!?).
Jak to k**** połączyć...
Dalej wiązka D6C z BXa, czyli 2-rzędowy Motronic bez lambdy, niestety też bez czujnika spalania stukowego.
7) Przy złączu do kompa jest żółty gruby kabel, do pompy paliwa?
8 ) Gruby niebieski to pewnie „+” na kompa
9) 3-pinowa biała męska kostka, sądząc po kolorach kabli do 3-pinowej białej żeńskiej
10) Do czego jest kabel wychodzący z 2. pinu kostki modułu?
11) Do czego jest biała 2-pinowa kostka męska, masa czy filtr par paliwa?
12) Zapewne o tym przekaźniku mówisz buniooo. Wszystkie styki i kostki wiązki były czyszczone i konserwowane wysokoprzewodzącym smarem miedziowym, naruszone łączenia przewodów lutowane i izolowane koszulkami. Tam jest chyba jakieś obejście, pewnie gaziarz? Ale to cenny trop, jeszcze raz sprawdzę styki i podmienię przekaźnik
13) Nie bez powodu pod tym numerem Oczywiście to fragment do LPG. Czy odłączenie instalacji może być powodem moich problemów (jest zdemontowana i na razie raczej nie będę zakładał)?
14) Cholercia już nawet o słabej masie myślałem, ale poprawiłem łączenia przy klemach, gruby kabel na skrzynię, kolejny na budę (lewą kolumnę), powinno wystarczyć.
15) W akcie desperacji sprawdzałem też ze schematem i programem diagnostycznym przejścia sygnału z poszczególnych pinów na wtyczce kompa.
a) Masę i „+” dostaje prawidłowo, poza niżej wymienionymi jest ok.
b) Pin 2. i 3. idzie na przepustnicę (TPS), drugi na 2. pin w TPS, 3. na 3. – wg schematów powinno być odwrotnie?!
c) Pin 12. na złącze diagnostyczne brak sygnału, pin 17. złącze diagnostyczne (na zegary?) ok.
d) Pin 14. sygnału na wtryski brak
e) Pin 35. to dla mnie zagadka, ale chyba jakaś masa, albo coś związane z którymś przekaźnikiem
16) Próbowałem też na wiązce z 405 mi16 DFW 3-rzędowy Motronic. Wydaje mi się, że podłączałem się do właściwych pinów, ale też pudło. I oczywiście tam gaziarz też łapki wsadził do kabli od wtrysków :/
Po wielu dniach walki z kabelkami mam wreszcie porządek w ogólnej elektryce, wydaje się, że działa bez zarzutu (poza wentylatorem wnętrza). Mam sygnał z czujników na zegary, co wydawało mi się najtrudniejsze. Ale z wiązką silnika poniosłem sromotną porażkę. Nie mam pomysłu jak to połączyć coby zagrało Nie ufam elektrykom, bo często to zdziercy i partacze, którzy wolą zrobić obejście, zamiast zrobić porządek by rozwiązać problem. Ale raczej nie mam wyboru. Trzymajcie kciuki!
PS. Ku przestrodze - do swapu nigdy nie decydujcie się na wiązkę z BXa, jest znacznie za długa i trzeba ciągnąć sygnał z czujników na zegary. Ory Motronic z GTI + dodatkowe kable, albo kompaktowa wiązka z 405Mi16 + przelotka na kostki z 205 (można wykonać we własnym zakresie, albo dać schemat elektrykowi)
- -BARON-
- Junior
- Posty: 135
- Rejestracja: 22 lut czw, 2007 12:28 pm
- Posiadany PUG: 205 GTI 16V
- Numer Gadu-gadu: 0
Re: Rallye16 under construction...
sorki za ot ale wierzę w ciebie aczkolwiek widok mnie przerasta tych kabelków.
Peugeot 205 1.9 gti,Isuzu trooper 2.8tdi.
http://www.BARON.peugeot205.pl
http://www.BARON.peugeot205.pl
- marcinpug
- Junior
- Posty: 442
- Rejestracja: 11 lis ndz, 2007 6:21 pm
- Posiadany PUG: 205 GTI 167KM 305 GT 205 1.6 automatic 205 1.9 automatic
- Numer Gadu-gadu: 2052464
Re: Rallye16 under construction...
Jak ja widzę coś takiego to mi ręce opadają. Czarna magia i szamaństwo Musisz być dobry w te kolorowe kabelki
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Re: Rallye16 under construction...
wkrotce wyciagam silnik specjalnie zaczne od wiazki
jesli chodzi o cewke to cewka ma to do siebie ze ma przejscie miedzy pinami
Generalnie mi tez najwiecej czasu zajelo to jak podlaczyc elektryke
odlaczenie LPG moze miec kluczowa role bo na ogol wtryski sa odciete i ich zasilanie idzie przez emulator(wtedy akurat nie emuluje ) albo przez przekaznik.
Skad podales sygnal ze wtryski zaczely chodzic?
Generalnie przy tym wtrysku to zasilanie cewki i sygnal do uruchomienia pompy idzie z przekaznikow
z tego co pamietam to komputer tez jest zasilany z przekaznika, aczkolwiek staly plus na podtrzymanie pamieci tez ma.
Niechce teraz pisac z pamieci jak to idzie dokladnie bo powymyslam jakies glupoty jutro postaram sie to sprawdzic.
jesli chodzi o cewke to cewka ma to do siebie ze ma przejscie miedzy pinami
Generalnie mi tez najwiecej czasu zajelo to jak podlaczyc elektryke
odlaczenie LPG moze miec kluczowa role bo na ogol wtryski sa odciete i ich zasilanie idzie przez emulator(wtedy akurat nie emuluje ) albo przez przekaznik.
Skad podales sygnal ze wtryski zaczely chodzic?
Generalnie przy tym wtrysku to zasilanie cewki i sygnal do uruchomienia pompy idzie z przekaznikow
z tego co pamietam to komputer tez jest zasilany z przekaznika, aczkolwiek staly plus na podtrzymanie pamieci tez ma.
Niechce teraz pisac z pamieci jak to idzie dokladnie bo powymyslam jakies glupoty jutro postaram sie to sprawdzic.