Poprawa smarowania w mi16
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Poprawa smarowania w mi16
Ciekaw jestem jak będą sprawowały się Twoje mody. Ostatnio oglądałem silnik i miskę z 2,2 16v jest to rozwiązane "nieco" inaczej i tego problemu nie ma. Najprawdopodobniej pójdę własnie w stronę rozwiązania z 2,2 16v o ile będzie wykonalne bez OGROMNYCH nakładów finansowych, bo zrobić przecież da się wszystko...
Car Valeting, Car Detailing.
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2689
- Rejestracja: 04 paź pn, 2004 12:33 pm
- Numer Gadu-gadu: 10090927
- Lokalizacja: Karlstad/Lublin
Re: Poprawa smarowania w mi16
Swietne rozwiazanie, czekamy na 15ste zatarcie silnika
Kazda morda pasuje do Forda!
Re: Poprawa smarowania w mi16
Tak i zwiekszajac pojemnosc miski dodatkowo stworzyles miejce do ktorego ma gdzie spier*** olej podczas hamowaniastef pisze: Smok przeciez jest pomiedzy grodzia miski oraz grodzia pompy ... i dodatkowe zbiorniki rowniez ... a smok jest wlasnie na srodku miski!
Gdybys ta dodatkowa przestrzen stowrzyl po drugiej stronie grodzi, tego problemu by nie bylo.
Re: Poprawa smarowania w mi16
Straszne wydumki z tej blachy...
Szczególnie zawór zwrotny z zawiasikiem w "grodzi pompy" która i tak nie może być szczelna i gorący olej na pewno szybko zdoła uciec..
Szczególnie zawór zwrotny z zawiasikiem w "grodzi pompy" która i tak nie może być szczelna i gorący olej na pewno szybko zdoła uciec..
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
Re: Poprawa smarowania w mi16
Tak, tylko nie udaloby ich sie zrobic po bokach ze wzgledu na ograniczone miejsce. Aby zatrzymac olej przy smoku zrobilem grodz od hamowania.Banita pisze: Tak i zwiekszajac pojemnosc miski dodatkowo stworzyles miejce do ktorego ma gdzie spier*** olej podczas hamowania
Gdybys ta dodatkowa przestrzen stowrzyl po drugiej stronie grodzi, tego problemu by nie bylo.
To nie musi byc super szczelne, ale odpowiednio szczelne. Wystarczy nalac wody i pobawic sie miska zeby stwierdzic, ze spelnia to swoje zadanie!!!tomek pisze:Straszne wydumki z tej blachy...
Szczególnie zawór zwrotny z zawiasikiem w "grodzi pompy" która i tak nie może być szczelna i gorący olej na pewno szybko zdoła uciec..
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
Re: Poprawa smarowania w mi16
Powracajac do tematu dyskusji z Krzychem.
Juz jakis czas temu bylem u niego.
1. Przewiozl mnie swoim 205 i pokazal, ze lampka cisnienia oleju zapala sie na dosc dlugo. Calkiem mozliwe, ze ceramizer cos daje w takich sytuacjach.
2. Kolektory
- jedyny kolektor, ktory mi pokazal to kolektor zeliwny z 405 T16
- mowil, ze ma kolektor z S16 (nie chcialem zeby go szukal bo nie o ten chodzilo)
- kolektor z 309 GTi16 ponoc zostal sprzedany munirowi - jak pozniej sie okazalo ten kolektor wcale nie przypominal seryjnego, z opisow wynikalo, ze byl to przerobiony kolektor z mi16
- kolektorow longmana z oczywistych przyczyn nie mial, czego sie zreszta spodziewalem. Jak pozniej tlumaczyl nie zrozumial o ktore kolektory mi chodzilo!
Cala dyskusja byla dosc burzliwa i jalowa.
Niemniej jednak kilka ciekawych rzeczy od Krzycha uslyszalem. Za co mu dziekuje i pozdrawiam
PS. Szybkiego 106XSi rowniez nie bylo mozliwosci sprawdzic.
Juz jakis czas temu bylem u niego.
1. Przewiozl mnie swoim 205 i pokazal, ze lampka cisnienia oleju zapala sie na dosc dlugo. Calkiem mozliwe, ze ceramizer cos daje w takich sytuacjach.
2. Kolektory
- jedyny kolektor, ktory mi pokazal to kolektor zeliwny z 405 T16
- mowil, ze ma kolektor z S16 (nie chcialem zeby go szukal bo nie o ten chodzilo)
- kolektor z 309 GTi16 ponoc zostal sprzedany munirowi - jak pozniej sie okazalo ten kolektor wcale nie przypominal seryjnego, z opisow wynikalo, ze byl to przerobiony kolektor z mi16
- kolektorow longmana z oczywistych przyczyn nie mial, czego sie zreszta spodziewalem. Jak pozniej tlumaczyl nie zrozumial o ktore kolektory mi chodzilo!
Cala dyskusja byla dosc burzliwa i jalowa.
Niemniej jednak kilka ciekawych rzeczy od Krzycha uslyszalem. Za co mu dziekuje i pozdrawiam
PS. Szybkiego 106XSi rowniez nie bylo mozliwosci sprawdzic.
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2689
- Rejestracja: 04 paź pn, 2004 12:33 pm
- Numer Gadu-gadu: 10090927
- Lokalizacja: Karlstad/Lublin
Re: Poprawa smarowania w mi16
Ponoc sprzedany Munirowi?A co w tym takiego dziwnego?Mam film nakrecic zebys mogl spac spokojnie?
Kazda morda pasuje do Forda!
- krzycho-g
- Junior
- Posty: 206
- Rejestracja: 28 mar śr, 2007 8:07 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Janówek, Błonie, Warszawa...
Re: Poprawa smarowania w mi16
mam znów kolektor od 309 Mi16
i nadal nie przypomina tego co zrobiłeś Ty Stefie
ale zdjeliśmy już jego wymiary i kolega od TIGa zajmie sie takową robotą zeby innym było łatwiej wkładać Mi16 do 205...
i nadal nie przypomina tego co zrobiłeś Ty Stefie
ale zdjeliśmy już jego wymiary i kolega od TIGa zajmie sie takową robotą zeby innym było łatwiej wkładać Mi16 do 205...
kiedyś pojade tak szybko ze się w czasie przeniosę ...
- d_ARC
- Uzalezniony
- Posty: 887
- Rejestracja: 22 mar śr, 2006 7:44 pm
- Posiadany PUG: Rallye16 - powoli, ale do przodu :)
- Numer Gadu-gadu: 2897169
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Poprawa smarowania w mi16
Hehe, z ciekawości zapytam ile będziesz cenił taką przyjemność
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4911
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Re: Poprawa smarowania w mi16
wracajac do tematu dzis zauwazylem ciekawa roznice w oznaczeniu minimum, maksimum w silnikach TU i XU
TU w zalaczniku
max ma przy krawedzi laczenia z miska
min tak jak mozna zobaczyc
Rozne rzeczy robilem, ale nigdy mi sie nie zapalila kontrolka od cisnienia.
XU w tym wypadku mi16 ktore notorycznie cierpi na brak smarowania przy naglych zmianach kierunku.
http://gti.peugeot205.pl/gallery/205-Mi16x4/DSCF5715
Sprawdzal ktos mozliwosc przelania silnika olejem o 1-2 litry bo wychodzi na to ze miejsca jest dosc (domyslam sie ze w zwiazku z pochyleniem silnika nie wchodzi w gre zalanie po krawedz.) i moze to wystarczy do zakonczenia klopotow ze smarowaniem.
TU w zalaczniku
max ma przy krawedzi laczenia z miska
min tak jak mozna zobaczyc
Rozne rzeczy robilem, ale nigdy mi sie nie zapalila kontrolka od cisnienia.
XU w tym wypadku mi16 ktore notorycznie cierpi na brak smarowania przy naglych zmianach kierunku.
http://gti.peugeot205.pl/gallery/205-Mi16x4/DSCF5715
Sprawdzal ktos mozliwosc przelania silnika olejem o 1-2 litry bo wychodzi na to ze miejsca jest dosc (domyslam sie ze w zwiazku z pochyleniem silnika nie wchodzi w gre zalanie po krawedz.) i moze to wystarczy do zakonczenia klopotow ze smarowaniem.
- buniooo
- Uzalezniony
- Posty: 508
- Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
- Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Poprawa smarowania w mi16
Moim zdaniem nadmiar oleju wywali odma
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
Re: Poprawa smarowania w mi16
Stanie sie dokladnie tak jak pisze buniooo.
Zreszta moralez 1-2 litry oleju wiecej i tak nie rozwiaza problemu. Moj uklad miesci ponad 8litrow + masa innych przerobek i choc jest o niebo lepiej nie rozwiazuje problemu w 100%
Zreszta moralez 1-2 litry oleju wiecej i tak nie rozwiaza problemu. Moj uklad miesci ponad 8litrow + masa innych przerobek i choc jest o niebo lepiej nie rozwiazuje problemu w 100%