
GTI szukałem jakies 3-4 miesiące. Mieszkając przez cały rok w niemczech mogłem cos na mobile.de itp. wyszukac. Podczas pobytu zaciekawiły mnie reklamy nowej strony z autami uzywanymi http://www.pkw.de, stwierdziłem, że zajrze na ta jescze mało znaną stronkę w posyukiwaniu GTI - jak los chciał znalazłem tam moje wymarzone GTI (czerwone, panoramiczny szyber, 1.9) - wszytko co chciałem

po zdzownieniu sie z właścicielem komisu pojechał w okolice Nurnbergu na oględziny i jak sie pozniej okzało także kupna auta

Auto ogólnie było nawet w dobrym stanie. przebieg 170.000. właściciel mówił, że auto sie grzeje, i ze ma w podłodze bagaznika rdze <-- to byly w zasadzie jedyne mankamenty.
Po odpaleniu auto stało i sie jakos nie grzało a wiec dojechałem nim 500km do polski i wszytko było OK.
Problem okazał sie jednak pozniej, poniewaz w dokumentach brakowało mi jednego paierka. A to bardzoooo dłuugaaa historia jak go pozyskałem

ale po paru miesiacach walki z urzędami uzyskałem pieczatkie niemieckuiego urzedu i narazeszcie zarejestrowalem je w Polsce.
Jak juz auto bylo w PL wymieniłem uszczelke pod głowicą i ogólnie całą góre (rodzielacz, swiece, filtry, oleje, kable itp) i auto jedzi - chodz szybko łapie temperatura gdy sie stoi, jakies nawet 5 minut w korku (chodz na dworze jest jakies 5 st) - mysle ze albo cos z termostatem albo chłodnica zamulona (bo podczas jazdy tem oscyluje miedzy 80-85 st)
z rdzą w bagaznku uporałem sie narazie chwilowo (wyciłem kawałkie z rdzą i za pomocą żywicy zabezpieczylem podłoge bagaznika na zime) po zimie sie zastanowie co z tym zrobic.
END

PS> jak ktos ma pomysł czemu podczas postoju temp dochodzi nieraz do nawet 95st. wtedy sie załącza wentylator i tak chłodzi cały czas. bywa ze nawet podczas jazdy sie włacza ;/ ;/ ;/ --- to niech da znac
