Jakiś czas temu zakupiłem sobie 205 GTI, wszystko wskazywało na to iz jest 1,9 ale dopiero przy remoncie silnika wyszło ze wal mam z 1,6 i z braku czasu na szukanie czegoś z 1.9 i braku kasy na nowy wal złożyłem silnik na tym wale co był... nie porysowany, zeklbym elegancki, silnik przeszedł kapitalny remont (tłoki i tuleje były w stanie niemal ze idealnym wiec nic z nimi nie robiłem) ale wszystkie uszczelki, uszczelniacze panewki, i większość czujników wymieniona, poza tym kompletny rozrząd , nowy palec i kopułka, kable, świece i jeszcze pare pierdolll...(kompl.sprzęgło)
Ogólnie numery vin wskazują na xu9jaz, jest dystans pod miska olejowa, z tylu mam tarcze, na żółtych wtryskach jest, aparat zapłonowy z 1,9, znajomy jak ogladal przeplywke mowil ze rozniwez jest z 1,9 tak wiec domniemam ze kompa tez mam od 1,9.( jeżeli jest ktoś w stanie sprawdzić to po numerach, to mogę je sprawdzić i podać)
Samochód odpala bez problemu jeździ tez nie najgorzej...(nie mam porównania do innych GTI ale trzyma sie na równo z honda mojego kumpla 1,5 16v)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Tyle tylko ze jest pare problemów... a mianowicie: nie mogę skasować pływania obrotów, mieszanka jest ustawiona na zbyt bogata bo czuć wachę z tylu przy wydechu(a jak skręcę mu na przepływomierzu benzynę to praktycznie nie jedzie), jak załącza mi się ssanie to nie wzrastają obroty tylko zaczyna nierówno pracować, no i ten najważniejszy problem który najbardziej mnie boli
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
Jak by ktoś miał jakieś sugestie...? (POMOCY!!!
![Respect _O_](./images/smilies/icon_worshippy.gif)
( biorę pod uwagę zmianę osprzętu na 1,6 ale to dopiero w lato, albo przekładkę walu)
P.S. powiedzcie mi jakie tłoki były w 1,9 a jakie w 1,6 (ja mam takie z płaska "komora spalania", a widziałem też takie z tak jakby pod kątem z 2 stron ścięta "komora spalania")
![Wariat 8)7](./images/smilies/icon_bonk.gif)