czujnik wskaznika paliwa
czujnik wskaznika paliwa
patrzac w etzoldzie czy dojde do kostki poprzez kabine to jest zdejmujac siedzenie tylne czy je podnoszac , czy tez musze zdjac bak zeby dojsc do samego przylaczenia kostki do samego czujnika wskaznika poziomu paliwa < ----- to bylo pierwsze
a teraz poprawka
przepraszam za niejasnosc fakt ---- a wiec jeszcze raz
nie dziala mi kontrolka od rezerwy czyli sama zarowka nie zalacza ( nie swieci ) mi sie gdy mam juz tzw " bardzo malo w baku " sama zarowka jest sprawna i .... podejrzewam ze moze byc wina samego czujnika ktory jest umieszczony w baku paliwa --- moje pytanie brzmi jak moge dojsc do samej kostki polaczeniowej / kablowej ( bo z tego co czytalem to moge dojsc poprzez kabine po wykreceniu tylniego siedzenia ) z tym wlasnie czujnikiem
ja potrzebuje sie dostac do samego polaczenia kablowego z tym czujnikiem i czy ten czujnik odpowiada za uruchomienie samej kontrolki rezerwy czy jak ?
------
a teraz poprawka
przepraszam za niejasnosc fakt ---- a wiec jeszcze raz
nie dziala mi kontrolka od rezerwy czyli sama zarowka nie zalacza ( nie swieci ) mi sie gdy mam juz tzw " bardzo malo w baku " sama zarowka jest sprawna i .... podejrzewam ze moze byc wina samego czujnika ktory jest umieszczony w baku paliwa --- moje pytanie brzmi jak moge dojsc do samej kostki polaczeniowej / kablowej ( bo z tego co czytalem to moge dojsc poprzez kabine po wykreceniu tylniego siedzenia ) z tym wlasnie czujnikiem
ja potrzebuje sie dostac do samego polaczenia kablowego z tym czujnikiem i czy ten czujnik odpowiada za uruchomienie samej kontrolki rezerwy czy jak ?
------
Ostatnio zmieniony 03 lis śr, 2004 11:37 pm przez axelus, łącznie zmieniany 1 raz.
Trzeba podnieść siedzenie i zdjąć plastikową czy też gumową zaślepkę, która jest po prawej stronie, pod siedziskiem. W GTi są dwie, bo pod jedną jest pompa, a pod drugą czujnik poziomu paliwa - nie wiem jak w innych wersjach. Nie umiem też powiedzieć, czy ten czujnik ma jakiś osobny diwajs, dla samej lampki ostrzegawczej, ale podejrzewam że nie (czyli po prostu jak jest bardzo mały poziom, to załącza się jakiś styk dla żaróweczki w zestawie wskaźników).
Pozdro
Piweł
Pozdro
Piweł
Ex 205 GTi...
- Pieraś
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2978
- Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
- Posiadany PUG: sprzedany
- Numer Gadu-gadu: 696324
- Lokalizacja: Zielona Góra
hmmmm a tak wogole to jak to jest z tym bakiem ... jest tam ta przegroda ktora powoduje ze paliwo przelewa sie z 1 czesci do 2 -ej. Jak wiec jest z pompa paliwa ???? ona ciagnie paliwo z obu tych"komor" czy tylko z jednej ??? i jak to jest kurcze z ta rezerwa bo mam tak ze np pokazuje 0 na wskazniku pojade dalej gdzies sie bujnie fura i juz pokazuje troche ponad zero ...... rezerwa sie zapala jak wskaznik jest ponizej zera czy co ?
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.