Rozbilem swojego Peugeota...
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Rozbilem swojego Peugeota...
Hej!
Rozbilem swoje autko i to dwa razy jednego dnia... heh taki sport.
Troche opisalem te dwa dzwony na tej stronce http://www.rallyonline.pl/pn.php?id=508 ... d5f7ad2b90
Niedlugo u mnie na stronie filmy z wypadkow, zdjecia, relacja.
Auto sie odbuduje, bedzie ladniejsze i lepiej przygotowane W sumie nie duzo trzeba robic, najgorsze jest to ze trzeba podluznice ciagnac i pas przedni wymieniac.
Rozbilem swoje autko i to dwa razy jednego dnia... heh taki sport.
Troche opisalem te dwa dzwony na tej stronce http://www.rallyonline.pl/pn.php?id=508 ... d5f7ad2b90
Niedlugo u mnie na stronie filmy z wypadkow, zdjecia, relacja.
Auto sie odbuduje, bedzie ladniejsze i lepiej przygotowane W sumie nie duzo trzeba robic, najgorsze jest to ze trzeba podluznice ciagnac i pas przedni wymieniac.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
eee tam, mowi sie trudno.
moglo byc gorzej, wybronilem sie przed walnieciem w drzewa przy predkosci 120km/h, bylo by gorzej a tak to tylko row przy jakis 50-60km/h ... no coz hehe
moglo byc gorzej, wybronilem sie przed walnieciem w drzewa przy predkosci 120km/h, bylo by gorzej a tak to tylko row przy jakis 50-60km/h ... no coz hehe
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Hej!
Ari dzieki za slowa otuchy...
Auto mialo zupelnie wybite silentbloki tylnej belki Ze wzgledu na niedostepnosc silentblokow nie zdazylismy tego zrobic przed wyscigiem.
Wiec wyscig odpuscilem i jechalem spokojnie, jednak za malo spokojnie i dwa razy tyl w bardzo nienaturalny sposob odjechal mi
Stalo sie tak, poniewaz lewe tylne kolo przesunelo sie do przodu, a prawe tylne do tylu, co bylo mozliwe dzieki ogromnym luza jaka ma belka gdy te gumy sa wytluczone. Tak wiec auto nagle stracilo zupelnie geometrie, postawilo bokiem. Robilem co moglem, za pierwszym razem nie dalo sie tego wyciagnac. A za drugim ewidentnie moj blad. Bo zapialem pelna katre, i gdy przod juz zaczal wracac, to zamiast jeszcze przez moze sekunde badz pol sekundy trzymac te pelna katre, troche ja zmniejszylem (o jeden obrot kierownica), wiec katra ciagle byla ale mniejsze, ale ciagle trzymalem gaz. Wystraszylem sie ze auto znowosz zlapie rybe i bede lecial bokiem w druga strone.... niestety w tym momecie poslizg gwaltownie sie poglebil, wiec ponownie dokrecilem katre, dodalem gazu.... no i braklo 15 cm aby przejsc kolo barierki.... trudno sie mowi.
Teraz auto rozbieramy, wyciagamy silnik i zawias, zostanie na samych kolach. Naciagniemy podluznice, pojedziemy na geometrie, wyspawamy cala komore silnika i wszystkie laczenia blach, dodamy gdzie niegdzie blachy i wymalujemy na bialo. Pozniej rozbierzemy srodek auta, tez obspawamy i pomalujemy lakierem samochodowym na czerwono. Pozniej remont belki, i oklejenie samochodu. Auto bedzie srebrno czerwone.
Wiec przed nami dlugi remont.
Dzis natomiast startowalem w wyscigu Honda Civic 1.6 VTi 175KM Szpera, metalowe sprzeglo, proflex, wyscigowe Dunlopy na wode, poprostu miodzio! Auto az chcialo jechac, niestety TEAM ORDERS nie pozwalalo cisnac. Zalozeniem bylo dojechanie do mety, tak abym byl sklasyfikowany w klasie H1600 jako 9 zawodnik, co umozliwialo przyznanie tytulu v-ce mistrza polski Grzeskowi Dudtkowi, ktoremu to zawdzieczam ten start. To on i Prezes naszego klubu zalatwili ze swoimi znajomymi mi ten start.
Ari dzieki za slowa otuchy...
Auto mialo zupelnie wybite silentbloki tylnej belki Ze wzgledu na niedostepnosc silentblokow nie zdazylismy tego zrobic przed wyscigiem.
Wiec wyscig odpuscilem i jechalem spokojnie, jednak za malo spokojnie i dwa razy tyl w bardzo nienaturalny sposob odjechal mi
Stalo sie tak, poniewaz lewe tylne kolo przesunelo sie do przodu, a prawe tylne do tylu, co bylo mozliwe dzieki ogromnym luza jaka ma belka gdy te gumy sa wytluczone. Tak wiec auto nagle stracilo zupelnie geometrie, postawilo bokiem. Robilem co moglem, za pierwszym razem nie dalo sie tego wyciagnac. A za drugim ewidentnie moj blad. Bo zapialem pelna katre, i gdy przod juz zaczal wracac, to zamiast jeszcze przez moze sekunde badz pol sekundy trzymac te pelna katre, troche ja zmniejszylem (o jeden obrot kierownica), wiec katra ciagle byla ale mniejsze, ale ciagle trzymalem gaz. Wystraszylem sie ze auto znowosz zlapie rybe i bede lecial bokiem w druga strone.... niestety w tym momecie poslizg gwaltownie sie poglebil, wiec ponownie dokrecilem katre, dodalem gazu.... no i braklo 15 cm aby przejsc kolo barierki.... trudno sie mowi.
Teraz auto rozbieramy, wyciagamy silnik i zawias, zostanie na samych kolach. Naciagniemy podluznice, pojedziemy na geometrie, wyspawamy cala komore silnika i wszystkie laczenia blach, dodamy gdzie niegdzie blachy i wymalujemy na bialo. Pozniej rozbierzemy srodek auta, tez obspawamy i pomalujemy lakierem samochodowym na czerwono. Pozniej remont belki, i oklejenie samochodu. Auto bedzie srebrno czerwone.
Wiec przed nami dlugi remont.
Dzis natomiast startowalem w wyscigu Honda Civic 1.6 VTi 175KM Szpera, metalowe sprzeglo, proflex, wyscigowe Dunlopy na wode, poprostu miodzio! Auto az chcialo jechac, niestety TEAM ORDERS nie pozwalalo cisnac. Zalozeniem bylo dojechanie do mety, tak abym byl sklasyfikowany w klasie H1600 jako 9 zawodnik, co umozliwialo przyznanie tytulu v-ce mistrza polski Grzeskowi Dudtkowi, ktoremu to zawdzieczam ten start. To on i Prezes naszego klubu zalatwili ze swoimi znajomymi mi ten start.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Demo84
- Junior
- Posty: 155
- Rejestracja: 04 gru czw, 2003 11:27 pm
- Numer Gadu-gadu: 3082188
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Zycze szybkiego poskładania auta!!!
Wielbiciel: Peugeot 205
Właściciel: Lancia Delta HF Turbo "MARTINI"
--< http://www.ITC.yoyo.pl >--
--< http://www.Demo.Peugeot205.pl >--
Właściciel: Lancia Delta HF Turbo "MARTINI"
--< http://www.ITC.yoyo.pl >--
--< http://www.Demo.Peugeot205.pl >--
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
No staramy sie jak mozemy.
Brakuje mi niestety wciaz przedniego zderzaka za spoilerem I chyba nie szybko go zdobede.
Jutro zaczynam rozbierac auto, a w piatek idzie juz do blacharza na rame.
Brakuje mi niestety wciaz przedniego zderzaka za spoilerem I chyba nie szybko go zdobede.
Jutro zaczynam rozbierac auto, a w piatek idzie juz do blacharza na rame.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Hej!!
Oto filmy z wypadkow:
http://www.krawczyk.amkmedia.pl/Filmy/S ... odjazd.avi
http://www.krawczyk.amkmedia.pl/Filmy/S ... cigowy.avi
Oto filmy z wypadkow:
http://www.krawczyk.amkmedia.pl/Filmy/S ... odjazd.avi
http://www.krawczyk.amkmedia.pl/Filmy/S ... cigowy.avi
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora