Rozbilem swojego Peugeota...

Tutaj możemy rozmawiać o Peugeocie 205. Nie postować o sprawach technicznych.
Awatar użytkownika
Michal
Junior
Posty: 465
Rejestracja: 02 maja ndz, 2004 1:11 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: Michal »

No faktycznie, za pierwszym razem po tym jak auto zlapalo rybke to juz sie nie dalo... Troche za duza kontra na pierwszym boku... Chyba sie troche skoncentrowales na ludziach niz na samochodzie :)

No a za drugim razem to rzeczywiscie odkreciles za wczesnie... Autko sie prosilo o wieeeekszego boka :)

Ale jak to sie mowi trening czyni mistrza :) Mnie samemu duzo brakuje do sportowej jazdy, chociaz powoli sie ucze :) Na razie rozwazam wszystko teoretycznie oraz praktycznie przy niewielkich predkosciach (kolo 60) ;)
Moj profil -> http://www.Michal.205.pl
Automobilklub Galicyjski -> http://www.agalicyjski.pl
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Dokladnie! Jezeli jest za szybko to z reguly wyjezdza przod, a mi auto zachowalo sie jak typowy tylnaped i to dosc mocny.

Ale teflonowe poduszki tylnej belki juz sie robia....
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
Piweł
Junior
Posty: 424
Rejestracja: 03 lip czw, 2003 4:21 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Piweł »

Kaktus pisze:Dokladnie! Jezeli jest za szybko to z reguly wyjezdza przod, a mi auto zachowalo sie jak typowy tylnaped i to dosc mocny.

Ale teflonowe poduszki tylnej belki juz sie robia....
No nie wiem czy utwardzenie tyłu pomoże Ci, żeby na drugi raz nie wyjechał na zewnątrz, ale ja tam się nie znam :wink: (bo ja nawet kontry założyć nie zdążyłem 8) )

Pozdro
Piweł
Ex 205 GTi...
Awatar użytkownika
Michal
Junior
Posty: 465
Rejestracja: 02 maja ndz, 2004 1:11 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: Michal »

Tyl w peugeotach tak ma ze strasznie lubi skakac... czy utwardzenie pomoze? Nie wiem, okaze sie.

Zauwazylem ze na drugim przejezdzie pusciles z gazu... To tez moglo byc przyczyna postawienia auta, wiem bo ja tez tak czasami miewam... Pytanie: czy oboje mamy zjechane zawieszenie czy ten typ tak ma? :D Swoja droga u mnie to mozliwe bo mam strasznie kiepskie opony - na mokrym lepiej juz slick by sie trzymal ;) Ale wykorzystuje to bo milo czasami bokiem pojezdzic po mies... znaczy sie "poza miastem na zamknietym placu" :D
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Ja nie chce utwardzac tylu!

Ja chce pozbyc sie wszelkich luzow jakie wystepuja w tylnym zawieszeniu, zwlaszcza gdy na belke dzialaja dosc duze przeciazenia.

Tuleje gumowo stalowe w rajdowej eksploatacji sypia sie bardzo szybko! A jak sie wysypia, to belka dostaje luzow bocznych, i kola sie przestawiaja w zakretach.

Wsadzenie teflonowych silentblokow w zaden sposob nie utwardzi tylnego zawieszenia.



Michal:
Oczywiscie puszczenie nogi z gazu jak najabardziej moze sie przyczynic do uciekniecia tylu, ale nie w tym zakrecie ktory jechalem. Po pierwsze ujalem minimalnie, po drugie, byla to poczatkowa faza zakretu, wiec na auto nie dzialala jeszcze tak duza sila odsrodkowa. Pozatym przejazd wczesniej tez tam ujalem gazu i jakos przejechalem.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
ariel

Post autor: ariel »

Cześć Kaktus. Widzę, że masz ciemne szyby w pugu. Czy tak można na rajdach ? :wink:
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Hej!

Jasne!!

Malo to, bez foli na szybach cie do startu nie dopuszcza! Folia czy ciemna, czy przezroczysta, musi byc!! I musi miec atest.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
ariel

Post autor: ariel »

Może na rajdach bez znaczenia jest to czy folia ciemna czy jasna, ale na drogach publicznych gdy zbliża się patrol... szybki w dół... :lol:
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Eee tam .... odpowiednia gadka wystarczy :)

A jak gliniarz mlody, to wpuscisz takiego do auta i juz jest ok ;) Pooglada rury, fotele itp, i puszcza dalej ;)

A tak powaznie, to ja moim autem po miescie jezdze tyle co nic.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
ODPOWIEDZ