Peugeot 205 Indiana
- DJPreZes
- Moderator
- Posty: 4593
- Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros/307
- Numer Gadu-gadu: 2516096
- Lokalizacja: Gdynia
Peugeot 205 Indiana
Wracając do mojego "okazu"..Zdjęcia z okresu gdy ją kupiłem znaleźć można na stronie planete-205 ;] http://www.planete-205.com/modeles/205- ... phpZdjecia nr 2, 3, 4, 5 i 11 tylko, ze tam jest jeszcze stary licznik, którego już nie kupiłem
Jak widać wnętrze w całkiem niezłym stanie było. Jechałem po nią specjalnie do Katowic ;] Pierwsza rzeczą która wyleciała z hukiem z samochodu było radio i skórzany mieszek od zmiany biegów. Zamiast "Gelharda" na kasety wrzuciłem Kenwooda KDC w5031, a mieszek dokupiłem z bezowej skóry. Następnie kolejna wymiana licznika - z GTI na GTI zamieniłem... ??? No tak jak pisze ;] Z nowej wersji GTI który miałem założyłem stara wersje (no nie tak od razu, bo to się zmieniało, ale w końcu miałem najstarszy możliwy typ licznika od GTI firmy Veglia, po czym zmieniłem na brytolski liczniki - GTI wyskalowane w milach z bocznymi zegarami ze zwykłego GTI...Ciągle szukam ideału ). Późniejsze zabiegi to nowe głośniki w drzwi (Pajonier jakis całkiem znośny ), wzmacniacz do bagażnika (Blaupunkt który wkrótce później wyleciał na rzecz "starszego i słabszego" Kenwooda... mocy trochę mniej, ale jakość dźwięku poszła w górę ;]) i zasilanie bezpośrednio z akumulatora. Dokładka tył od GTI tez się zjawiła wraz z lotka na klapę ;] Później poszły przednie hamulce - komplet z 1,9 GTI na tarczach Brembo i klockach Ferodo. Chwile później sporo większe serwo od GTI doszło i odblaskowa blenda na tylna klapę. Gdzieś "w międzyczasie" wskoczyła skórzana kierownica od GTI, ale została zastąpiona obszyta na beżowo kiera z 309 GTI (niektórzy mówią, że to Polonez w razie czego kupiłem w zapas skórzaną oryginalną znowu...jak mnie najdzie na oryginał look, to ją wrzucę). Jednym z ostatnich nabytków jest garbata maska od automata, ale nie jest "dokończona" niestety z braku kasy (była w tragicznym stanie i blacharz chociaż stanął na głowie, to i tak nie zrobił jej idealnie... na wiosnę poprawka!).Ostatnią modyfikacją były fele 14" ATS, które wyglądają prawie identycznie jak EXIP z katalogu dodatków na rok 1993 (albo jakoś tak). Z braku kasy tez niektóre przeróbki trwają już od roku,a inne musiałem odłożyć na później... Jedno jest pewne - Indiana zostaje ze mną na długo!
MODEL: 205 Indiana, 92r.
SILNIK: 1.4 8v - TU3M
MOC: katalog podaje 75KM i jakieś 111Nm
UKLAD DOLOTOWY: seria, ze stożkiem w planach...od tylko dla lepszego samopoczucia...
UKLAD WYDECHOWY: prawie seria, jedynie wycięty kat i ogromny przedmuch za "downpipem" - na wiosnę plan, żeby przedmuchu się pozbyć i może coś jeszcze zawalczyć
ELEKTRONIKA: bez zmian
UKLAD NAPĘDOWY: krótka skrzynia (ale tak miałem z fabryki)... zaczyna hałasować i może na czas odległego w czasie remontu założę "długą" - oby nie!
ZAWIESZENIE: springi Gutmann -40, amory ALKO - gazowe, tył to jakaś wielka niewiadoma z belką do remontu...tradycyjnie - na wiosnę
UKLAD HAMULCOWY: z przodu hamulce z 205 GTI - tarcze Brembo Max + klocki Ferodo Premier, serwo z 205 GTI, pompa z 406 w drodze. Z tyłu bębny, ale kompletna belka na tarczach w trakcie "tworzenia" - tradycyjnie plan "wiosna"
BODY-KIT: Maska od 205 Automatic, tylna podkładka pod zderzak od 205 GTI wraz z lotką na klapę. Ponadto tylna podkładka jest również z przodu Na szczęście zderzak od 309 "w trakcie tworzenia"
ŚRODEK: prawie seria, poza kierownica z 309 GTI i szelkami Schrotha czerwonymi. No i jeszcze licznik od GTI z podłączonymi wszystkimi kontrolkami i beżowy mieszek zmiany biegów...i pokryta skórą gałka. Więcej zmian nie pamiętam ;]
CAR-AUDIO: Kenwood KDC-W5031, do tego wzmak też Kenwooda, skrzynka w bagażniku i w miarę niezłe głośniki Pioneera z przodu. Nie jest to jeszcze to czego oczekuje, ale na razie mam ciekawsze wydatki.
INNE: Felgi ATS wzorowane na EXIPach z katalogu dodatkow. Poza tym plany, plany, plany. Poczynając od tych wymienionych, przez wymianę przedniej zawiechy na komplecik z GTI, po jakiś swapik... Jakieś TU5 ze 106, albo bardziej tradycyjnie - XU9 z Gita albo Mi16 albo...najmniej tradycyjnie - 2,1 TD z Citroena XMa. No i w międzyczasie doprowadzenie blach do ideału (mam już nowy okular kupiony i czekam na chwilę wolnego czasu żeby go założyć, poza tym "reklamacja maski" i być może wymiana drzwi prawych...klepanie prawego i lewego tyłu, ew. wymiana przedniego lewego błotnika - w końcu ma być IDEALNIE...żeby mi jakieś lubelskie typy o tuningu przez małe t nie mówiły )... Co z tego wyjdzie? Nie wiem :/
Jak wrócę do domu, to uporządkuję te fotki Ach...robi mi się konkurencja, to się swoją Indianą muszę chwalić
Jak widać wnętrze w całkiem niezłym stanie było. Jechałem po nią specjalnie do Katowic ;] Pierwsza rzeczą która wyleciała z hukiem z samochodu było radio i skórzany mieszek od zmiany biegów. Zamiast "Gelharda" na kasety wrzuciłem Kenwooda KDC w5031, a mieszek dokupiłem z bezowej skóry. Następnie kolejna wymiana licznika - z GTI na GTI zamieniłem... ??? No tak jak pisze ;] Z nowej wersji GTI który miałem założyłem stara wersje (no nie tak od razu, bo to się zmieniało, ale w końcu miałem najstarszy możliwy typ licznika od GTI firmy Veglia, po czym zmieniłem na brytolski liczniki - GTI wyskalowane w milach z bocznymi zegarami ze zwykłego GTI...Ciągle szukam ideału ). Późniejsze zabiegi to nowe głośniki w drzwi (Pajonier jakis całkiem znośny ), wzmacniacz do bagażnika (Blaupunkt który wkrótce później wyleciał na rzecz "starszego i słabszego" Kenwooda... mocy trochę mniej, ale jakość dźwięku poszła w górę ;]) i zasilanie bezpośrednio z akumulatora. Dokładka tył od GTI tez się zjawiła wraz z lotka na klapę ;] Później poszły przednie hamulce - komplet z 1,9 GTI na tarczach Brembo i klockach Ferodo. Chwile później sporo większe serwo od GTI doszło i odblaskowa blenda na tylna klapę. Gdzieś "w międzyczasie" wskoczyła skórzana kierownica od GTI, ale została zastąpiona obszyta na beżowo kiera z 309 GTI (niektórzy mówią, że to Polonez w razie czego kupiłem w zapas skórzaną oryginalną znowu...jak mnie najdzie na oryginał look, to ją wrzucę). Jednym z ostatnich nabytków jest garbata maska od automata, ale nie jest "dokończona" niestety z braku kasy (była w tragicznym stanie i blacharz chociaż stanął na głowie, to i tak nie zrobił jej idealnie... na wiosnę poprawka!).Ostatnią modyfikacją były fele 14" ATS, które wyglądają prawie identycznie jak EXIP z katalogu dodatków na rok 1993 (albo jakoś tak). Z braku kasy tez niektóre przeróbki trwają już od roku,a inne musiałem odłożyć na później... Jedno jest pewne - Indiana zostaje ze mną na długo!
MODEL: 205 Indiana, 92r.
SILNIK: 1.4 8v - TU3M
MOC: katalog podaje 75KM i jakieś 111Nm
UKLAD DOLOTOWY: seria, ze stożkiem w planach...od tylko dla lepszego samopoczucia...
UKLAD WYDECHOWY: prawie seria, jedynie wycięty kat i ogromny przedmuch za "downpipem" - na wiosnę plan, żeby przedmuchu się pozbyć i może coś jeszcze zawalczyć
ELEKTRONIKA: bez zmian
UKLAD NAPĘDOWY: krótka skrzynia (ale tak miałem z fabryki)... zaczyna hałasować i może na czas odległego w czasie remontu założę "długą" - oby nie!
ZAWIESZENIE: springi Gutmann -40, amory ALKO - gazowe, tył to jakaś wielka niewiadoma z belką do remontu...tradycyjnie - na wiosnę
UKLAD HAMULCOWY: z przodu hamulce z 205 GTI - tarcze Brembo Max + klocki Ferodo Premier, serwo z 205 GTI, pompa z 406 w drodze. Z tyłu bębny, ale kompletna belka na tarczach w trakcie "tworzenia" - tradycyjnie plan "wiosna"
BODY-KIT: Maska od 205 Automatic, tylna podkładka pod zderzak od 205 GTI wraz z lotką na klapę. Ponadto tylna podkładka jest również z przodu Na szczęście zderzak od 309 "w trakcie tworzenia"
ŚRODEK: prawie seria, poza kierownica z 309 GTI i szelkami Schrotha czerwonymi. No i jeszcze licznik od GTI z podłączonymi wszystkimi kontrolkami i beżowy mieszek zmiany biegów...i pokryta skórą gałka. Więcej zmian nie pamiętam ;]
CAR-AUDIO: Kenwood KDC-W5031, do tego wzmak też Kenwooda, skrzynka w bagażniku i w miarę niezłe głośniki Pioneera z przodu. Nie jest to jeszcze to czego oczekuje, ale na razie mam ciekawsze wydatki.
INNE: Felgi ATS wzorowane na EXIPach z katalogu dodatkow. Poza tym plany, plany, plany. Poczynając od tych wymienionych, przez wymianę przedniej zawiechy na komplecik z GTI, po jakiś swapik... Jakieś TU5 ze 106, albo bardziej tradycyjnie - XU9 z Gita albo Mi16 albo...najmniej tradycyjnie - 2,1 TD z Citroena XMa. No i w międzyczasie doprowadzenie blach do ideału (mam już nowy okular kupiony i czekam na chwilę wolnego czasu żeby go założyć, poza tym "reklamacja maski" i być może wymiana drzwi prawych...klepanie prawego i lewego tyłu, ew. wymiana przedniego lewego błotnika - w końcu ma być IDEALNIE...żeby mi jakieś lubelskie typy o tuningu przez małe t nie mówiły )... Co z tego wyjdzie? Nie wiem :/
Jak wrócę do domu, to uporządkuję te fotki Ach...robi mi się konkurencja, to się swoją Indianą muszę chwalić
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
-
- Uzalezniony
- Posty: 996
- Rejestracja: 06 lut śr, 2008 12:12 am
- Posiadany PUG: 205
- Numer Gadu-gadu: 464582
- Lokalizacja: Piaseczno
Re: Peugeot 205 Indiana
Oo wreszcie opisana Indiana
Pamiętasz może jaką masz prędkości przy 4tys. obrotów na piątce??
Pamiętasz może jaką masz prędkości przy 4tys. obrotów na piątce??
- DJPreZes
- Moderator
- Posty: 4593
- Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros/307
- Numer Gadu-gadu: 2516096
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Peugeot 205 Indiana
Zaczynamy "od początku".
Miałem Greena - kasa na niego poszła od dziadka w 100%, a ja zostałem wpisany jako współwłaściciel w celach "nabierania" zniżek. Dziadek lubił w samochodach grzebać, a Green miał taka "wadę", że się w nim nic nie psuło, więc mogłem nim jeździć do woli. Po jakimś czasie uznał jednak, że samochodu właściwie to potrzebuje, a jedyny "domowy" samochód "wybył" do Niemiec... W związku z tym konfliktem zacząłem szukać innej 205 dla siebie. Było sporo różnych modeli - XS, Winner, Look (najbliżej kupna byłem właściwie) kilka Rolandów (jeden też był bliski kupna, ale cena nie była zbyt przystępna). W końcu wypadło na Indianę z Poznania. Byłem już umówiony, miałem już jechać na dworzec kupować bilet, ale koleś zadzwonił, ze już ktoś ją kupił... Potem się pojawiła aukcja Griffe na allegro. W ciągu 2, może 3 godzin ugadałem się z rodziną i miałem kasę "w kieszeni"...dosłownie w tym momencie spojrzałem na allegro i sebek napisał, że już za późno... Jak zapewne sporo osób wie, to faktycznie było za późno, ale nie ze względu na Sebka. Jakieś 40 minut po tym poście na gg odezwał się do mnie woocash na gg czy nie chciałbym kupić Indiany. Chciałem, a on zasypał mnie toną zdjęć i filmów. Wcześniej zresztą widziałem ten samochód na żywo. No i w czerwcu pojechałem z ojcem do Katowic... Mimu usilnych prób nie stargowałem ani grosza, ale dostałem komplet zimówek, zapasową skrzynie i pół bagażnika mniej lub bardziej potrzebnych części. Jedno powiem - wtedy za tą cenę miałbym ze dwie inne 205 z Gdyni. Tylko, że poza wymiana osłony przegubu nie zrobiłem w niej nic przez pół roku Kolejny nie psujący się pug w rodzinie! Oczywiście nie był to samochód idealny - dziura w lewej podłużnicy od chronicznie cieknącego zbiorniczka płynu od spryskiwaczy straszy do dzisiaj...ale obiecuję, że jak zawitam do Borek w tym roku, to już będzie idealnie załatana.
Tutaj większość fotek i filmów od woocasha + moje foty+ wyszukane na forum.
http://picasaweb.google.com/djprezes666 ... d_woocasha#
W przyszłości postaram się przedstawić "mody" przeprowadzone do tej pory i gotowe części do przyszłych prac.
Co do prędkości to coś koło 120 mi się kojarzy - nie jestem pewny.
Miałem Greena - kasa na niego poszła od dziadka w 100%, a ja zostałem wpisany jako współwłaściciel w celach "nabierania" zniżek. Dziadek lubił w samochodach grzebać, a Green miał taka "wadę", że się w nim nic nie psuło, więc mogłem nim jeździć do woli. Po jakimś czasie uznał jednak, że samochodu właściwie to potrzebuje, a jedyny "domowy" samochód "wybył" do Niemiec... W związku z tym konfliktem zacząłem szukać innej 205 dla siebie. Było sporo różnych modeli - XS, Winner, Look (najbliżej kupna byłem właściwie) kilka Rolandów (jeden też był bliski kupna, ale cena nie była zbyt przystępna). W końcu wypadło na Indianę z Poznania. Byłem już umówiony, miałem już jechać na dworzec kupować bilet, ale koleś zadzwonił, ze już ktoś ją kupił... Potem się pojawiła aukcja Griffe na allegro. W ciągu 2, może 3 godzin ugadałem się z rodziną i miałem kasę "w kieszeni"...dosłownie w tym momencie spojrzałem na allegro i sebek napisał, że już za późno... Jak zapewne sporo osób wie, to faktycznie było za późno, ale nie ze względu na Sebka. Jakieś 40 minut po tym poście na gg odezwał się do mnie woocash na gg czy nie chciałbym kupić Indiany. Chciałem, a on zasypał mnie toną zdjęć i filmów. Wcześniej zresztą widziałem ten samochód na żywo. No i w czerwcu pojechałem z ojcem do Katowic... Mimu usilnych prób nie stargowałem ani grosza, ale dostałem komplet zimówek, zapasową skrzynie i pół bagażnika mniej lub bardziej potrzebnych części. Jedno powiem - wtedy za tą cenę miałbym ze dwie inne 205 z Gdyni. Tylko, że poza wymiana osłony przegubu nie zrobiłem w niej nic przez pół roku Kolejny nie psujący się pug w rodzinie! Oczywiście nie był to samochód idealny - dziura w lewej podłużnicy od chronicznie cieknącego zbiorniczka płynu od spryskiwaczy straszy do dzisiaj...ale obiecuję, że jak zawitam do Borek w tym roku, to już będzie idealnie załatana.
Tutaj większość fotek i filmów od woocasha + moje foty+ wyszukane na forum.
http://picasaweb.google.com/djprezes666 ... d_woocasha#
W przyszłości postaram się przedstawić "mody" przeprowadzone do tej pory i gotowe części do przyszłych prac.
Co do prędkości to coś koło 120 mi się kojarzy - nie jestem pewny.
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
- Marin205
- Peugeot 205 Master
- Posty: 3172
- Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
- Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
- Numer Gadu-gadu: 4777015
- Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Indiana
te fele z GTI 1.6 to idealne zestawienie
http://www.katalogi.peugeot205.pl Kliknij tu i zobacz spis katalogów z galerii.
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
- DJPreZes
- Moderator
- Posty: 4593
- Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros/307
- Numer Gadu-gadu: 2516096
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Peugeot 205 Indiana
Te felgi to już przeszłość. Trochę żałuje, ale cóż... Płacić za prostowanie i malowanie musiałbym...Nowy właściciel miał prostowanie za flaszkę, a pomalował we własnym zakresie, to mu się opłacało.
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
- Marin205
- Peugeot 205 Master
- Posty: 3172
- Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
- Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
- Numer Gadu-gadu: 4777015
- Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Indiana
w sumie szkoda bo leżały idealnie - ale nic stracone - szukaj kolejnego kompletu - znajdziesz za 200 złotych do odmalowania + 400 zł + opony i masz komplet marzenie - na nowe opony nigdy nie szkoda wydać kasę
http://www.katalogi.peugeot205.pl Kliknij tu i zobacz spis katalogów z galerii.
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
- DJPreZes
- Moderator
- Posty: 4593
- Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros/307
- Numer Gadu-gadu: 2516096
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Peugeot 205 Indiana
Trochę fotek - pierwsza pokazuję czerwoną blendę z daleka, kolejne to robota hamulców i pozbywanie się rdzy
Po zdjęciu alu z GTI na zimę okazało się, że nie są w najlepszym stanie, to "poszły do ludzi" i kupiłem w ich miejsce takie cuda:
Oczywiście ciągle coś w pugu zmieniałem, poprawiałem ( o 5 licznikach z GTI różniących się czcionką nie wspomnę ) wreszcie miałem moją ukochaną maskę z automata:
Tak wyglądały fele i maska razem:
No tak... Garb jest, ale czemu maska tak nie przylega? Czemu ach czemu :/ Czemu po paru miesiącach w połowie zimy zaczęła rdzewieć? :/ Ta maska była ogromnym błędem i strasznie żałuję kasy na nią wydanej.
Kolejny zakup - wahacze i drążki belki z 309 GTI
Jedna piasta została od razu wymieniona, zostały zakupione klocki, wybite drążki i czopy... Teraz muszę tylko zregenerować zaciski i na wiosnę założyć wahacze do mojej belki ;] Na komplet z 309 jednak się nie zdecydowałem (chociaż jak się okaże, że moja rura nadaje się na śmietnik, to może samą rurę właśnie z 309 kupie... tego jeszcze nie wiem - jak rura będzie ok, to zostaje z szerokością 205) Ogólnie wszystko z samochodem szło jak bajka - w dokładkę założyłem dalekosiężne Cibie, i byłoby cudnie gdyby nie zderzenie czołowe z... borsukiem.... Efekty byłby takie:
No to pojeździłem tak tydzień aż założyłem tylną podkładkę na przód... dodatkowy powód do śmiechu w Borkach:
No i gdzieś tutaj ucina się dokumentacja fotkowa...odkurzam aparat i będę go wozić w samochodzie od teraz, aby wszelakie wymysły czy naprawy uwieczniać. W kolejnej aktualizacji dodam fotki serwa, przygotowanej pompy hamulcowej, nowej maski z garbem, itd.
Ostatnio zmieniony 17 mar śr, 2010 2:14 pm przez DJPreZes, łącznie zmieniany 2 razy.
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
- Lubomir
- Junior
- Posty: 335
- Rejestracja: 06 cze sob, 2009 12:42 pm
- Posiadany PUG: 205 1.9 diesel 1991
- Numer Gadu-gadu: 5175900
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Indiana
Właśnie chciałem dodać, że super na tych felach wygladał, pasowały do tego auta ,szkoda ,
chociaż po zastanowieniu dodam, że na tych drugich też jest fajnie, ładne autko ogólnie.
chociaż po zastanowieniu dodam, że na tych drugich też jest fajnie, ładne autko ogólnie.
- Para
- Peugeot 205 Master
- Posty: 10182
- Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
- Posiadany PUG: najlepszy
- Numer Gadu-gadu: 1559591
- Lokalizacja: Baile Átha Cliath
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Indiana
Kto ci lakierował tą maskę ? Trochę kolory się nie dobrały
http://img12.imageshack.us/img12/33/dsc97ly6.jpg
http://img12.imageshack.us/img12/33/dsc97ly6.jpg
- DJPreZes
- Moderator
- Posty: 4593
- Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros/307
- Numer Gadu-gadu: 2516096
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Peugeot 205 Indiana
No wyszło jak wyszło - dałem nawet tylną podkładkę (aktualnie moją przednią) na wzór, żeby dobrali kolor, a nie żeby szukali wg. kodu lakieru... Wyszło jak widać - po myciu różnica nie była aż tak znaczna, ale idealnie nie było. Teraz maska jest srebrna (kolor chyba taki sam jak u robsona) i przez jeszcze jakiś czas taka będzie - przynajmniej nie ma ani grama rdzy.
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
- DJPreZes
- Moderator
- Posty: 4593
- Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros/307
- Numer Gadu-gadu: 2516096
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Peugeot 205 Indiana
To jest największe wgniecenie na mojej nowej masce
Tutaj trochę fotek po myciu
A tutaj moim zdaniem przecudna fotka po tym jak spadł deszcz
Tutaj trochę fotek po myciu
A tutaj moim zdaniem przecudna fotka po tym jak spadł deszcz
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
- Pluto
- Maniak
- Posty: 1615
- Rejestracja: 17 cze śr, 2009 10:33 pm
- Posiadany PUG: Audi A4 Quattro Avant
- Lokalizacja: Lubin
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Indiana
Wg mnie nie pasuje taka maska do Indiany
- DJPreZes
- Moderator
- Posty: 4593
- Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros/307
- Numer Gadu-gadu: 2516096
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Peugeot 205 Indiana
Pasuje ;] Równie dobrze mogę powiedzieć, że nie pasuje do Looka, bo to biedna wersja jest.
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
- Pluto
- Maniak
- Posty: 1615
- Rejestracja: 17 cze śr, 2009 10:33 pm
- Posiadany PUG: Audi A4 Quattro Avant
- Lokalizacja: Lubin
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Indiana
No to lepiej pisz a nie mów
Wiesz, mój wygląda jak Automatic. Jedynie bym w Indianie zmienił dokładki na GTI i felgi na takie jak Ty masz bo są kozackie, nic więcej mu nie potrzeba
To moja sugestia, możesz mieć inną. Twoje auto
Wiesz, mój wygląda jak Automatic. Jedynie bym w Indianie zmienił dokładki na GTI i felgi na takie jak Ty masz bo są kozackie, nic więcej mu nie potrzeba
To moja sugestia, możesz mieć inną. Twoje auto