Części potrzebne do regeneracji belki w GTI
- Para
- Peugeot 205 Master
- Posty: 10182
- Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
- Posiadany PUG: najlepszy
- Numer Gadu-gadu: 1559591
- Lokalizacja: Baile Átha Cliath
- Kontakt:
Części potrzebne do regeneracji belki w GTI
Poniżej przedstawiam listę części które można zakupić w ASO, jest to komplet rzeczy potrzebnych do regeneracji belki. Jest to opis na jedną stronę więc radze zamówić po 2 sztuki każdej części (oprócz rury oczywiście)
5176 17 - Czop wahacza tylnego, - Trailing arm shaft (numer 3 na rysunku)
5148 48 - Rura belki (numer 1 na rysunku) - crossmember tube - Warto wiedzieć, że zawiera 4 łożyska więc można zaoszczędzić pare groszy.
5154 10 Uszczelka zewnętrzna - External seal (numer 10 na obrazku powyżej)
5172 24 Uszczelka łożyska stabilizatora - Anti roll bar bearing bush (numer 5 na rysunku)
5174 03 - Uszczelka, znajduję się między stabilizatorem a końcem wahacza - Crossmember seal (numer 6 na rysunku powyżej oraz na zdjęciu poniżej)
5132 49 - Zewnętrzna tulejka (łożysko) - External bearing (na zdjęciu poniżej)
5131 45 - Wewnętrzna tulejka (łożysko) - Internal bearing
Numer 6 / 7 na obrazku poniżej
5154 08 - Uszczelka - Suspension arm seal. Jeżeli ta uszczelka nawali, do środka rury może dostać się masa zanieczyszczeń. (numer 8 na obrazku powyżej oraz na zdjęciu poniżej)
5154 09 - Podkładka - CUP - ta część opiera się o wachacz (numer 9 na obrazku powyżej oraz na zdjęciu poniżej)
5154 05 - Zaślepka drązka - Plug (numer 4 na obrazku poniżej)
5153 12 - Podkładka na końcu stabilizatora - Suspension bar washer (numer 2 na obrazku powyżej)
5153 11 - Śruba Torx - Crossmember screw, bardzo często ciężka do odkręcenia. (numer 5 na obrazku powyżej)
5153 10 - Śruba - Suspension bar stud (numer 3 na obrazku powyżej)
6962 66 - Podkładka elastyczna - 8X18-1,4 - Spring washer (oznaczona "B" na obrazku powyżej)
6932 38 - Nakrętka sześciokątna DIAM 8X125-6,5 - Hexagonal nut (oznaczona "A" na obrazku powyżej)
Mam nadzieje, że się przyda
5176 17 - Czop wahacza tylnego, - Trailing arm shaft (numer 3 na rysunku)
5148 48 - Rura belki (numer 1 na rysunku) - crossmember tube - Warto wiedzieć, że zawiera 4 łożyska więc można zaoszczędzić pare groszy.
5154 10 Uszczelka zewnętrzna - External seal (numer 10 na obrazku powyżej)
5172 24 Uszczelka łożyska stabilizatora - Anti roll bar bearing bush (numer 5 na rysunku)
5174 03 - Uszczelka, znajduję się między stabilizatorem a końcem wahacza - Crossmember seal (numer 6 na rysunku powyżej oraz na zdjęciu poniżej)
5132 49 - Zewnętrzna tulejka (łożysko) - External bearing (na zdjęciu poniżej)
5131 45 - Wewnętrzna tulejka (łożysko) - Internal bearing
Numer 6 / 7 na obrazku poniżej
5154 08 - Uszczelka - Suspension arm seal. Jeżeli ta uszczelka nawali, do środka rury może dostać się masa zanieczyszczeń. (numer 8 na obrazku powyżej oraz na zdjęciu poniżej)
5154 09 - Podkładka - CUP - ta część opiera się o wachacz (numer 9 na obrazku powyżej oraz na zdjęciu poniżej)
5154 05 - Zaślepka drązka - Plug (numer 4 na obrazku poniżej)
5153 12 - Podkładka na końcu stabilizatora - Suspension bar washer (numer 2 na obrazku powyżej)
5153 11 - Śruba Torx - Crossmember screw, bardzo często ciężka do odkręcenia. (numer 5 na obrazku powyżej)
5153 10 - Śruba - Suspension bar stud (numer 3 na obrazku powyżej)
6962 66 - Podkładka elastyczna - 8X18-1,4 - Spring washer (oznaczona "B" na obrazku powyżej)
6932 38 - Nakrętka sześciokątna DIAM 8X125-6,5 - Hexagonal nut (oznaczona "A" na obrazku powyżej)
Mam nadzieje, że się przyda
- DJPreZes
- Moderator
- Posty: 4593
- Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros/307
- Numer Gadu-gadu: 2516096
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Części potrzebne do regeneracji belki w GTI
A ile wynosi łączny koszt tych części? ;]
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
- grzechuuu205
- Maniak
- Posty: 1417
- Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
- Posiadany PUG: 1.9 GTI XU9JAZ
- Numer Gadu-gadu: 2800082
- Lokalizacja: Bojanowo (WLKP)
Re: Części potrzebne do regeneracji belki w GTI
cos mysle ze przez cenę znienawidzimy ten post
-
- Uzalezniony
- Posty: 687
- Rejestracja: 02 lis ndz, 2008 5:52 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros
- Numer Gadu-gadu: 1459401
- Lokalizacja: Gdów
Re: Części potrzebne do regeneracji belki w GTI
Za łozyska, uszczelniacze i czopy płaciłem coś około 400 stów.
- Para
- Peugeot 205 Master
- Posty: 10182
- Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
- Posiadany PUG: najlepszy
- Numer Gadu-gadu: 1559591
- Lokalizacja: Baile Átha Cliath
- Kontakt:
Re: Części potrzebne do regeneracji belki w GTI
Jeżeli już to znienawidzicie odbudowę tylnej belki
Najdroższe części to czop wahacza (110 euro), do dostania nie z aso po jakies 60 euro, oraz rura belki (580 euro) , ale na szczęście te części nie często ulegają zagładzie i nie często wymagają wymiany...
Całą resztę można dostać za ok 260 złoty
Najdroższe części to czop wahacza (110 euro), do dostania nie z aso po jakies 60 euro, oraz rura belki (580 euro) , ale na szczęście te części nie często ulegają zagładzie i nie często wymagają wymiany...
Całą resztę można dostać za ok 260 złoty
- skola
- Uzalezniony
- Posty: 867
- Rejestracja: 27 lip czw, 2006 10:03 pm
- Posiadany PUG: 205 Roland 1,4 TUS3 84KM
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin/pogodno
Re: Części potrzebne do regeneracji belki w GTI
ja mam pytanie czy ktos próbował sam juz regenerować belke? Czy jest to faktycznie takie ciezkie bo z tego co czytalem na forum 309 jest temat z fotkami i nie jest to jakieś wielce trudne zadanie ....
Moja belka juz zaczela skrzypiec i to dosc głośno, kola stoją jeszcze prosto ale z jednej strony jak podniosłem dupe na lewarku i ściągnąłem kolo to jest wyczuwalny luz ....
Moja belka juz zaczela skrzypiec i to dosc głośno, kola stoją jeszcze prosto ale z jednej strony jak podniosłem dupe na lewarku i ściągnąłem kolo to jest wyczuwalny luz ....
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2619
PRZÓD: Wzmak Rockford P450.4, Hertz HSK 165, radio JVC KD-BT1 ,TYŁ: Wzmak SOUNDSTREAM TRX2.550, SUB: MB Quart RWE 302 , kable 35MM^, kondzior 1 F
PRZÓD: Wzmak Rockford P450.4, Hertz HSK 165, radio JVC KD-BT1 ,TYŁ: Wzmak SOUNDSTREAM TRX2.550, SUB: MB Quart RWE 302 , kable 35MM^, kondzior 1 F
- Para
- Peugeot 205 Master
- Posty: 10182
- Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
- Posiadany PUG: najlepszy
- Numer Gadu-gadu: 1559591
- Lokalizacja: Baile Átha Cliath
- Kontakt:
Re: Części potrzebne do regeneracji belki w GTI
Skola, jestem wlasnie na etapie rozbierania belki od 309 GTI
Jakoś idzie pomalutku, dobre narzędzia i masa WD40 i można sobie poradzić. Jak skończę to dam znać czy wykonalne dla żółtodzioba
Jakoś idzie pomalutku, dobre narzędzia i masa WD40 i można sobie poradzić. Jak skończę to dam znać czy wykonalne dla żółtodzioba
- skola
- Uzalezniony
- Posty: 867
- Rejestracja: 27 lip czw, 2006 10:03 pm
- Posiadany PUG: 205 Roland 1,4 TUS3 84KM
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin/pogodno
Re: Części potrzebne do regeneracji belki w GTI
a jak sobie poradzisz z tym odmierzaniem ząbków w deazkach skrętnych by wysokość sie nie zmniejszyła albo powiększyła?
W sensie obniżenie badz podwyższenie belki jak stoi na aucie .....
Najlepiej porob pare fotek jak to wszystko ogarniasz i potem napsioz relacje. Mi koleś mówił np żeby łatwiej ściągnąć stare czopy z wahacza bać tez zapieczone śruby warto podgrzać te miejsca dosyć mocno palnikiem .... spalić tam nic nie da rady bo i tak wszystkie łożyska i uszczelnienie ida do wymiany ....
W sensie obniżenie badz podwyższenie belki jak stoi na aucie .....
Najlepiej porob pare fotek jak to wszystko ogarniasz i potem napsioz relacje. Mi koleś mówił np żeby łatwiej ściągnąć stare czopy z wahacza bać tez zapieczone śruby warto podgrzać te miejsca dosyć mocno palnikiem .... spalić tam nic nie da rady bo i tak wszystkie łożyska i uszczelnienie ida do wymiany ....
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2619
PRZÓD: Wzmak Rockford P450.4, Hertz HSK 165, radio JVC KD-BT1 ,TYŁ: Wzmak SOUNDSTREAM TRX2.550, SUB: MB Quart RWE 302 , kable 35MM^, kondzior 1 F
PRZÓD: Wzmak Rockford P450.4, Hertz HSK 165, radio JVC KD-BT1 ,TYŁ: Wzmak SOUNDSTREAM TRX2.550, SUB: MB Quart RWE 302 , kable 35MM^, kondzior 1 F
- skola
- Uzalezniony
- Posty: 867
- Rejestracja: 27 lip czw, 2006 10:03 pm
- Posiadany PUG: 205 Roland 1,4 TUS3 84KM
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin/pogodno
Re: Części potrzebne do regeneracji belki w GTI
Kto mi powie jak ustalić wysokość na drążkach? Czy zaznaczać jakos na belce tak jak stoi auto czy jakoś miarka jakis punkt przyjac?
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2619
PRZÓD: Wzmak Rockford P450.4, Hertz HSK 165, radio JVC KD-BT1 ,TYŁ: Wzmak SOUNDSTREAM TRX2.550, SUB: MB Quart RWE 302 , kable 35MM^, kondzior 1 F
PRZÓD: Wzmak Rockford P450.4, Hertz HSK 165, radio JVC KD-BT1 ,TYŁ: Wzmak SOUNDSTREAM TRX2.550, SUB: MB Quart RWE 302 , kable 35MM^, kondzior 1 F
-
- Uzalezniony
- Posty: 994
- Rejestracja: 14 lut pn, 2005 3:25 pm
- Posiadany PUG: Ex 205 XS 1,4 75 KM
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Brodnica
Re: Części potrzebne do regeneracji belki w GTI
Ja u siebie poskladalem, nie skrecalem niczego zbyt mocno, zamocowalem belke do auta i sprawdzalem jak stoi, nastepnie przestawialem i znowu sprawdzalem. Jest troche dlubania ale ustawisz sobie jak chcesz tym sposobem, drazki wyjda latwo od razu po regeneracji
- Marin205
- Peugeot 205 Master
- Posty: 3172
- Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
- Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
- Numer Gadu-gadu: 4777015
- Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
- Kontakt:
Re: Części potrzebne do regeneracji belki w GTI
w Etzold'zie na stronie 148 (przed rozdziałem układ hamulcowy) napisano:skola pisze:Kto mi powie jak ustalić wysokość na drążkach? Czy zaznaczać jakos na belce tak jak stoi auto czy jakoś miarka jakis punkt przyjac?
Właściwa wysokość, mierzona między podłożem i nadwoziem samochodu z lewej i prawej strony obok powierzchni mocowania zawieszenia tylnego, powinna wynosić:
wszystkie modele z wyjątkiem samochodu z silnikiem wysokoprężnym i GTI : 427+/- 7mm
samochód z silnikiem wysokoprężnym 430 +/- 7mm
GTI z silnikiem 102, 104KM 410 +/- 7 mm
samochód GTI z silnikiem 120, 128 KM 416 +/- 7 mm
samochód ze wzmocnionym zawieszeniem 448+/- 7 mm
Różnica po obu stronach nie powinna przekraczać 10 mm
Nie rozumiem tylko dlaczego wzmocnione zawieszenie ma być wyżej
http://www.katalogi.peugeot205.pl Kliknij tu i zobacz spis katalogów z galerii.
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
- Para
- Peugeot 205 Master
- Posty: 10182
- Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
- Posiadany PUG: najlepszy
- Numer Gadu-gadu: 1559591
- Lokalizacja: Baile Átha Cliath
- Kontakt:
Re: Części potrzebne do regeneracji belki w GTI
Gentry też stało na innej wysokości niż GTI
- kubas
- Maniak
- Posty: 1183
- Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
- Posiadany PUG: rallye
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Części potrzebne do regeneracji belki w GTI
"Najdroższe części to czop wahacza (110 euro)"
http://allegro.pl/item945604706_czop_be ... xsara.html
http://allegro.pl/item945604706_czop_be ... xsara.html
- Para
- Peugeot 205 Master
- Posty: 10182
- Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
- Posiadany PUG: najlepszy
- Numer Gadu-gadu: 1559591
- Lokalizacja: Baile Átha Cliath
- Kontakt:
Re: Części potrzebne do regeneracji belki w GTI
Tak też można Ja mówiłem o oryginalnych częściach, ciekawy jestem jaka jest różnica między ory Peugeot a tym z allegro
- kubas
- Maniak
- Posty: 1183
- Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
- Posiadany PUG: rallye
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Części potrzebne do regeneracji belki w GTI
Podobno francuskie, myślę że nie ma dużej różnicy bo to jednak kawał metalu który łatwo się nie zepsuje jak łożyska są ok. Ja jak będę robił remont belki to sobie wrzucę jeszcze kalamitki dodatkowo i będzie smarowanie co jakiś czas