Reanimacja 205 Roland Garros 1990

Prezentacje posiadanych 205tek, krótkie opisy, historia i zdjęcia posiadanych samochodów.
snovi
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: 02 wrz śr, 2009 11:01 am
Posiadany PUG: Peugeot 205 junior
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Poznań

Reanimacja 205 Roland Garros 1990

Post autor: snovi »

Witam! Autko kupiłem niedawno za grosze (700zl), niektórzy go kojarzą po kolorowym nadwoziu :)

Pare fotek:
ObrazekObrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Historia od poprzedniego właściciela - nowy tłumik / jakiś remont silnika
wiec praktycznie nic o nim nie wiem.

A teraz co by trzeba zrobić:
- kierunek już jest nowy
-krzyżak - na razie napsikałem Brunoxa i jakoś chodzi :)
-hamulce / miękki pedał hamulca / tylne się nie blokują na piasku / brak ręcznego - klocki sprawdziłem są ok ale lewy tył ma coś z odpowietrznikiem bo wykręciłem cały a płyn nie leci :(
-coś puka w zawieszeniu ale tym sie później zajmę
-coś nie tak z wolnymi obrotami, lata w zakresie od 1000 do 3000
-obwieszone drzwi
- fotele do wymiany, kierowcy oryginalny ale w kiepskim stanie, reszta od jakiegoś zwykłego puga
- malowanie kolorowych elementów

A teraz pytanka:
-gdzie się włącza halogeny z przodu?
-jaki muszę kupić cylinderek hamulcowy?( z książki "Sam naprawiam" wywnioskowałem ze jest to GIRLING a na allegro brak takich)
-czy może to wina pompy hamulcowej? jak się pod pompuje na wyłączonym silniku to jest twardy, na włączony robi się twardszy na samym dole.
-co może być winą pływających obrotów?

Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuję i mam nadzieję że uda mi się go przywrócić do życia.
Obrazek
babelo
Maniak
Posty: 1281
Rejestracja: 08 sty wt, 2008 10:23 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Jasło

Re: Reanimacja 205 Roland Garros 1990

Post autor: babelo »

1 Halogeny jak są drogowe to mają się włączać razem z długimi
2 Musisz sprawdzić Gerilnga są owalne bendixa okrągłe w miejscu gdzie się wkręca rurkę
3 Najpierw wymień cylinderek i odpowietrz układ
4 Czujnik położenia przepustnicy
Awatar użytkownika
Lubomir
Junior
Posty: 335
Rejestracja: 06 cze sob, 2009 12:42 pm
Posiadany PUG: 205 1.9 diesel 1991
Numer Gadu-gadu: 5175900
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Reanimacja 205 Roland Garros 1990

Post autor: Lubomir »

Wygląda jakby był ''obity '' po imprezce :), życzę doprowadzenia do stanu trzeżwości :), zadziorną minkę ma, niezły z niego ananas :), nie zrażaj się :)
Awatar użytkownika
Pluto
Maniak
Posty: 1615
Rejestracja: 17 cze śr, 2009 10:33 pm
Posiadany PUG: Audi A4 Quattro Avant
Lokalizacja: Lubin
Kontakt:

Re: Reanimacja 205 Roland Garros 1990

Post autor: Pluto »

Zawsze chciałem mieć RG :)
Życzę powodzenia i wytrwałości
Opel Vectra 1.6 75KM '91 -> Peugeot 205 Look 1.1 60KM '91 Obrazek -> Peugeot 106 Hasseröder 1.4 75KM '98 Obrazek @ Peugeot 106 Hasseröder 1.6 105KM '98 Obrazek
snovi
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: 02 wrz śr, 2009 11:01 am
Posiadany PUG: Peugeot 205 junior
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Poznań

Re: Reanimacja 205 Roland Garros 1990

Post autor: snovi »

Dzisiaj grzebałem dalej w hamulcach i mam zonka, ukręciłem odpowietrznik w lewym zacisku :(
ma ktoś na to jakiś sposób?? Zacisk to chyba bendix?

Obrazek

drugie pytanie to pomiędzy obudową filtra powietrza a tym plastikowym dolotem powinna być jakaś guma/uszczelka? czy tylko sama opaska?

A trzecie to co to jest za przewód wychodzący ze skrzyni z wtyczką 3pinową(czerwone strzałki) i gdzie go podłączyć?
Wy też macie dziurę w obudowie skrzyni i widać wieniec zębaty?(żółta strzałka)

Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
DJPreZes
Moderator
Posty: 4593
Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
Posiadany PUG: Roland Garros/307
Numer Gadu-gadu: 2516096
Lokalizacja: Gdynia

Re: Reanimacja 205 Roland Garros 1990

Post autor: DJPreZes »

Co do filtra, to raczej tylko opaska z tego co pamiętam.
Ten przewód w tym silniku nigdzie nie jest podłączany ;)
Co do dziury, to każdy ma, ale tam powinna być zaślepka. Ja np. zaślepki do teraz nie dorwałem 8)7
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
Obrazek
Awatar użytkownika
Beda
Nowicjusz
Posty: 88
Rejestracja: 17 paź śr, 2007 1:56 pm
Posiadany PUG: 405 Roland Garros
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Rybnik

Re: Reanimacja 205 Roland Garros 1990

Post autor: Beda »

Na urwany odpowietrznik chyba jedynie rozwiercić mniejszym wiertłem i wydłubać pozostałości.
Najlepiej jeszcze mieć gwintownik i później poprawić gwint.
Ja tak u siebie zrobiłem, a wcześniej próbowałem jakieś stożki z lewym gwintem i łamały sie jak zapałki :/
Wyszło tylko 400 sztuk :) Peugeot 405 Raland Garros
A oto jedna z tych 400 :) Peugeot 405 RG by Beda
snovi
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: 02 wrz śr, 2009 11:01 am
Posiadany PUG: Peugeot 205 junior
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Poznań

Re: Reanimacja 205 Roland Garros 1990

Post autor: snovi »

Hamulce zrobione, czas zając się silnikiem. Mam Problem z obrotami, cały czas trzyma 2000tys obrotów. Ktoś ma jakiś pomysł co to może być? z tego co zaobserwowałem to tam chyba jest jakiś silniczek który reguluje obroty i widać ze ciągle trzyma przepustnice nie do końca puszczoną. nie opiera się na ograniczniku.
Obrazek
babelo
Maniak
Posty: 1281
Rejestracja: 08 sty wt, 2008 10:23 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Jasło

Re: Reanimacja 205 Roland Garros 1990

Post autor: babelo »

Jak chodzi cały czas na ssaniu to masz walnięty czynnik temperatury :)
snovi
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: 02 wrz śr, 2009 11:01 am
Posiadany PUG: Peugeot 205 junior
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Poznań

Re: Reanimacja 205 Roland Garros 1990

Post autor: snovi »

to jest ten którego widać wyżej na zdjęciu z żółtą wtyczką?
wskaźnik na desce niby dobrze pokazuje.
Obrazek
babelo
Maniak
Posty: 1281
Rejestracja: 08 sty wt, 2008 10:23 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Jasło

Re: Reanimacja 205 Roland Garros 1990

Post autor: babelo »

Niebieską strzałką zaznaczyłem czujnik właśnie który pokazuje temp na desce a na pomarańczowo czujnik temp który prawdopodobnie masz padnięty!
Załączniki
przewod_skrzynia.jpg
snovi
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: 02 wrz śr, 2009 11:01 am
Posiadany PUG: Peugeot 205 junior
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Poznań

Re: Reanimacja 205 Roland Garros 1990

Post autor: snovi »

a może to być coś innego? dzisiaj sprawdziłem oporność tego czujnika i niby się zgadza z charakterystykami w instrukcji.
Obrazek
Awatar użytkownika
levis
Uzalezniony
Posty: 988
Rejestracja: 16 sty śr, 2008 12:22 pm
Posiadany PUG: 406 3.0 V6 / Aprilia SXV 450
Lokalizacja: Warszawa

Re: Reanimacja 205 Roland Garros 1990

Post autor: levis »

sonda lambda :] lub czujnik temperatury płynu chłodniczego :]
Twój serwis motocyklowy:

http://www.motofreak.waw.pl/
Awatar użytkownika
chaos
Junior
Posty: 351
Rejestracja: 25 maja pt, 2007 6:54 am
Posiadany PUG: sie mota zmota
Numer Gadu-gadu: 3116894
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Reanimacja 205 Roland Garros 1990

Post autor: chaos »

w ładniejszym stanie za tą samą cene da się wyrwać ;)
sygnatura usunięta ze względu na pokazywanie nagich pośladków i pięknych dorodnych piersi...
Zywik
Maniak
Posty: 1109
Rejestracja: 12 kwie sob, 2008 12:04 pm
Posiadany PUG: Citroen Xsara Picasso & Peugeot Tepee
Numer Gadu-gadu: 10911568
Lokalizacja: Mrozy
Kontakt:

Re: Reanimacja 205 Roland Garros 1990

Post autor: Zywik »

mam prawy błotnik do Rolanda, jak chcesz to PW.
ODPOWIEDZ