Reanimacja 205 Roland Garros 1990
-
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: 02 wrz śr, 2009 11:01 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 junior
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Poznań
Reanimacja 205 Roland Garros 1990
Witam! Autko kupiłem niedawno za grosze (700zl), niektórzy go kojarzą po kolorowym nadwoziu
Pare fotek:
Historia od poprzedniego właściciela - nowy tłumik / jakiś remont silnika
wiec praktycznie nic o nim nie wiem.
A teraz co by trzeba zrobić:
- kierunek już jest nowy
-krzyżak - na razie napsikałem Brunoxa i jakoś chodzi
-hamulce / miękki pedał hamulca / tylne się nie blokują na piasku / brak ręcznego - klocki sprawdziłem są ok ale lewy tył ma coś z odpowietrznikiem bo wykręciłem cały a płyn nie leci
-coś puka w zawieszeniu ale tym sie później zajmę
-coś nie tak z wolnymi obrotami, lata w zakresie od 1000 do 3000
-obwieszone drzwi
- fotele do wymiany, kierowcy oryginalny ale w kiepskim stanie, reszta od jakiegoś zwykłego puga
- malowanie kolorowych elementów
A teraz pytanka:
-gdzie się włącza halogeny z przodu?
-jaki muszę kupić cylinderek hamulcowy?( z książki "Sam naprawiam" wywnioskowałem ze jest to GIRLING a na allegro brak takich)
-czy może to wina pompy hamulcowej? jak się pod pompuje na wyłączonym silniku to jest twardy, na włączony robi się twardszy na samym dole.
-co może być winą pływających obrotów?
Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuję i mam nadzieję że uda mi się go przywrócić do życia.
Pare fotek:
Historia od poprzedniego właściciela - nowy tłumik / jakiś remont silnika
wiec praktycznie nic o nim nie wiem.
A teraz co by trzeba zrobić:
- kierunek już jest nowy
-krzyżak - na razie napsikałem Brunoxa i jakoś chodzi
-hamulce / miękki pedał hamulca / tylne się nie blokują na piasku / brak ręcznego - klocki sprawdziłem są ok ale lewy tył ma coś z odpowietrznikiem bo wykręciłem cały a płyn nie leci
-coś puka w zawieszeniu ale tym sie później zajmę
-coś nie tak z wolnymi obrotami, lata w zakresie od 1000 do 3000
-obwieszone drzwi
- fotele do wymiany, kierowcy oryginalny ale w kiepskim stanie, reszta od jakiegoś zwykłego puga
- malowanie kolorowych elementów
A teraz pytanka:
-gdzie się włącza halogeny z przodu?
-jaki muszę kupić cylinderek hamulcowy?( z książki "Sam naprawiam" wywnioskowałem ze jest to GIRLING a na allegro brak takich)
-czy może to wina pompy hamulcowej? jak się pod pompuje na wyłączonym silniku to jest twardy, na włączony robi się twardszy na samym dole.
-co może być winą pływających obrotów?
Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuję i mam nadzieję że uda mi się go przywrócić do życia.
-
- Maniak
- Posty: 1281
- Rejestracja: 08 sty wt, 2008 10:23 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Jasło
Re: Reanimacja 205 Roland Garros 1990
1 Halogeny jak są drogowe to mają się włączać razem z długimi
2 Musisz sprawdzić Gerilnga są owalne bendixa okrągłe w miejscu gdzie się wkręca rurkę
3 Najpierw wymień cylinderek i odpowietrz układ
4 Czujnik położenia przepustnicy
2 Musisz sprawdzić Gerilnga są owalne bendixa okrągłe w miejscu gdzie się wkręca rurkę
3 Najpierw wymień cylinderek i odpowietrz układ
4 Czujnik położenia przepustnicy
- Lubomir
- Junior
- Posty: 335
- Rejestracja: 06 cze sob, 2009 12:42 pm
- Posiadany PUG: 205 1.9 diesel 1991
- Numer Gadu-gadu: 5175900
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Reanimacja 205 Roland Garros 1990
Wygląda jakby był ''obity '' po imprezce , życzę doprowadzenia do stanu trzeżwości , zadziorną minkę ma, niezły z niego ananas , nie zrażaj się
- Pluto
- Maniak
- Posty: 1615
- Rejestracja: 17 cze śr, 2009 10:33 pm
- Posiadany PUG: Audi A4 Quattro Avant
- Lokalizacja: Lubin
- Kontakt:
Re: Reanimacja 205 Roland Garros 1990
Zawsze chciałem mieć RG
Życzę powodzenia i wytrwałości
Życzę powodzenia i wytrwałości
-
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: 02 wrz śr, 2009 11:01 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 junior
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Poznań
Re: Reanimacja 205 Roland Garros 1990
Dzisiaj grzebałem dalej w hamulcach i mam zonka, ukręciłem odpowietrznik w lewym zacisku
ma ktoś na to jakiś sposób?? Zacisk to chyba bendix?
drugie pytanie to pomiędzy obudową filtra powietrza a tym plastikowym dolotem powinna być jakaś guma/uszczelka? czy tylko sama opaska?
A trzecie to co to jest za przewód wychodzący ze skrzyni z wtyczką 3pinową(czerwone strzałki) i gdzie go podłączyć?
Wy też macie dziurę w obudowie skrzyni i widać wieniec zębaty?(żółta strzałka)
ma ktoś na to jakiś sposób?? Zacisk to chyba bendix?
drugie pytanie to pomiędzy obudową filtra powietrza a tym plastikowym dolotem powinna być jakaś guma/uszczelka? czy tylko sama opaska?
A trzecie to co to jest za przewód wychodzący ze skrzyni z wtyczką 3pinową(czerwone strzałki) i gdzie go podłączyć?
Wy też macie dziurę w obudowie skrzyni i widać wieniec zębaty?(żółta strzałka)
- DJPreZes
- Moderator
- Posty: 4593
- Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros/307
- Numer Gadu-gadu: 2516096
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Reanimacja 205 Roland Garros 1990
Co do filtra, to raczej tylko opaska z tego co pamiętam.
Ten przewód w tym silniku nigdzie nie jest podłączany
Co do dziury, to każdy ma, ale tam powinna być zaślepka. Ja np. zaślepki do teraz nie dorwałem
Ten przewód w tym silniku nigdzie nie jest podłączany
Co do dziury, to każdy ma, ale tam powinna być zaślepka. Ja np. zaślepki do teraz nie dorwałem
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
- Beda
- Nowicjusz
- Posty: 88
- Rejestracja: 17 paź śr, 2007 1:56 pm
- Posiadany PUG: 405 Roland Garros
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Rybnik
Re: Reanimacja 205 Roland Garros 1990
Na urwany odpowietrznik chyba jedynie rozwiercić mniejszym wiertłem i wydłubać pozostałości.
Najlepiej jeszcze mieć gwintownik i później poprawić gwint.
Ja tak u siebie zrobiłem, a wcześniej próbowałem jakieś stożki z lewym gwintem i łamały sie jak zapałki :/
Najlepiej jeszcze mieć gwintownik i później poprawić gwint.
Ja tak u siebie zrobiłem, a wcześniej próbowałem jakieś stożki z lewym gwintem i łamały sie jak zapałki :/
-
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: 02 wrz śr, 2009 11:01 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 junior
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Poznań
Re: Reanimacja 205 Roland Garros 1990
Hamulce zrobione, czas zając się silnikiem. Mam Problem z obrotami, cały czas trzyma 2000tys obrotów. Ktoś ma jakiś pomysł co to może być? z tego co zaobserwowałem to tam chyba jest jakiś silniczek który reguluje obroty i widać ze ciągle trzyma przepustnice nie do końca puszczoną. nie opiera się na ograniczniku.
-
- Maniak
- Posty: 1281
- Rejestracja: 08 sty wt, 2008 10:23 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Jasło
Re: Reanimacja 205 Roland Garros 1990
Jak chodzi cały czas na ssaniu to masz walnięty czynnik temperatury
-
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: 02 wrz śr, 2009 11:01 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 junior
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Poznań
Re: Reanimacja 205 Roland Garros 1990
to jest ten którego widać wyżej na zdjęciu z żółtą wtyczką?
wskaźnik na desce niby dobrze pokazuje.
wskaźnik na desce niby dobrze pokazuje.
-
- Maniak
- Posty: 1281
- Rejestracja: 08 sty wt, 2008 10:23 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Jasło
Re: Reanimacja 205 Roland Garros 1990
Niebieską strzałką zaznaczyłem czujnik właśnie który pokazuje temp na desce a na pomarańczowo czujnik temp który prawdopodobnie masz padnięty!
-
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: 02 wrz śr, 2009 11:01 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 junior
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Poznań
Re: Reanimacja 205 Roland Garros 1990
a może to być coś innego? dzisiaj sprawdziłem oporność tego czujnika i niby się zgadza z charakterystykami w instrukcji.
- levis
- Uzalezniony
- Posty: 988
- Rejestracja: 16 sty śr, 2008 12:22 pm
- Posiadany PUG: 406 3.0 V6 / Aprilia SXV 450
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Reanimacja 205 Roland Garros 1990
sonda lambda :] lub czujnik temperatury płynu chłodniczego :]
- chaos
- Junior
- Posty: 351
- Rejestracja: 25 maja pt, 2007 6:54 am
- Posiadany PUG: sie mota zmota
- Numer Gadu-gadu: 3116894
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Reanimacja 205 Roland Garros 1990
w ładniejszym stanie za tą samą cene da się wyrwać
sygnatura usunięta ze względu na pokazywanie nagich pośladków i pięknych dorodnych piersi...
-
- Maniak
- Posty: 1109
- Rejestracja: 12 kwie sob, 2008 12:04 pm
- Posiadany PUG: Citroen Xsara Picasso & Peugeot Tepee
- Numer Gadu-gadu: 10911568
- Lokalizacja: Mrozy
- Kontakt:
Re: Reanimacja 205 Roland Garros 1990
mam prawy błotnik do Rolanda, jak chcesz to PW.