Ja myłem i w pugu i w poprzednim samochodzie i wszystko w porządku - trzeba tylko osłonić jakąś folią aparat zapłonowy, komputer itp acha jeżeli macie jakieś nieorginalne przewody wysok. napięcia które nie przylegają dokładnie do dekla to też to jakoś osłońcie żeby woda wam świec nie zalała...
Ja w swoim też myłem już nie raz odpalił od razu faceta który mi go mył aż zamórowało mówi że to żadkość żeby samochód zaraz po umyciu odpalił. No ale to w koncu PEUGEOT 205
ja tam mylem i bez zadnego oslaniania mi odpalil trzeba tylko troche patrzec po czym sie leje pozatym silnik byl cieply (nie goracy) i chwila moment woda wyparowala wiec luzik
205 1.9 D - kupa dymu i smrodu ale pedzi do przodu ;P
p.s. nie drażnij lwa http://www.przemo.205.pl
ja mylem ostatnio, zadnego problemu, facet mowil mi, ze moze mi sie swiecic chwile dluzej kontrola od swieczek zarowych dopoki nie odparuje (bo mam dizelka), ale nawet tego nie bylo, cyknal bez zastrzerzen, a ja pierwszy raz od kupna zobaczylem jak wyglada moj silnik jedyne co oslanialem to alarm
UMYŁEM!!! Nic nie osłaniałem, odpalił od razu ! Błysk połysk - super płyn do mycia silników jest w norauto - marki norauto !! A umyłem tez VW no i nie chciał odpalić reasumując - PUG 205 IS THE BEST !!
Byłem ostatnio na autohandlu i koles mył go przy wlaczonym silniku, nic nie bylo osloniete, tkaktowal go z węża pod ciśnieniem. Albo wiedział gdzie lać albo był w pełni nieświadomy swoich czynow. Tak przy okazji silnik sie zajebiscie lsnił.
Ja myłem Benzyną ekstrakcyjną, szczotką drucianą papierem ściernym i na końcu dałem na błysk olejem wszystkie plastiki i efekt był zarąbisty.
Gorąco polecam. W peugeociee205 mam zasłonę na cewke i moduł i ich wcale nie ruszałem, miałem doświadczenie z polonezem 1,6gli(z wtryskiem i komputerem) że nie wolno myć elektryki. Gdy umyłem modul to auto przestało chodzić na 2 cylindrach i musiałem kupić nowy moduł=300zł.