hej,
znowu chce usunąć usterke (o ile to tak nazwac mozna) w moim GTI.
na zimnym silniku odpala normalnie i obroty na ssaniu są okolo 1500. po nagrzaniu obroty na biegu jałowym trzymają sie na poziomie 1100obr (+- 50). normalnie powienien miec obroty koło 900-950 co nie? (silnik XU9JA/Z)
PS. zdrazylo sie 2-3 razy ze na ciepłym silniku (po 3 godzinnej jezdzie) po zgaszeniu musze go troche dłuzej kręcic aby zaskoczył.
jakies sugestie?
szukałem troche ale zawsze chodziło w innych tematach o problem z obrotami rzedu >2000. dlatego załozyłem posta
pozdrawiam
lekko wyższe obroty na luzie
- grzechuuu205
- Maniak
- Posty: 1417
- Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
- Posiadany PUG: 1.9 GTI XU9JAZ
- Numer Gadu-gadu: 2800082
- Lokalizacja: Bojanowo (WLKP)
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Re: lekko wyższe obroty na luzie
sprawdzales bledy ?
moze pojawia ci sie nieszczelnosc w dolocie
moze pojawia ci sie nieszczelnosc w dolocie
- grzechuuu205
- Maniak
- Posty: 1417
- Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
- Posiadany PUG: 1.9 GTI XU9JAZ
- Numer Gadu-gadu: 2800082
- Lokalizacja: Bojanowo (WLKP)
Re: lekko wyższe obroty na luzie
dolot był robiony jak robilem głowice i raczej wszysteko jest szczelne (było brane na nową uszczelkę i obustronnie na sylikon wysokotemp.) - no chyba ze gdzies przed przepływką jest nieszczelny, ale to raczej by nie miało wplywa chyba co nie?
a błędy musze sprawdzić jak doje wreszcie jak....
a błędy musze sprawdzić jak doje wreszcie jak....
- Pluto
- Maniak
- Posty: 1615
- Rejestracja: 17 cze śr, 2009 10:33 pm
- Posiadany PUG: Audi A4 Quattro Avant
- Lokalizacja: Lubin
- Kontakt:
Re: lekko wyższe obroty na luzie
Przydać się możebabelo pisze:Nigdzie nie jedz tylko znajdź z 2 metry przewodu, pod maską koło kielich gdzie jest przykręcany amortyzator, po stronie pasażera będzie wisieć zielona wtyczka nie podpięta do niczego, są tam dwa piny ale tylko w jednym jest przewód drugi jest pusty! wkładasz tam ten 2 metrowy przewód wsiadasz za sterami, przekręcasz stacyjkę, i dotykasz drugim końcem tego przewodu do masy na 3 sekundy, zacznie mrugać ci żółta kontrolka "K"
W taki sposób sczytasz błędy wszystko ładnie jest opisane w książce która ściągnąłeś tylko nie wiem na której stronie !
Nie przykładaj tego przewodu do masy na dłużej niż 10 s anie nie odłączaj akumulatora bo wykasujesz wszystkie błędy!