Panowie musze zakupic zamach bo obecny dostał satelitą jak wylatywała na orbite :D
Silnik to niby wersja 120 kucy 1.9 niby bo ponoc z tego co wyczytałem w takim silniku na zamachu jest jeszcze wieniec do sondy Hala, a u mnie nie ma. I tutaj pomoc w idetyfikacji kółka. Czy moge zastosować kółko z 1.6 GTI ??
Sprzedam dużo części do skrzyń biegów BE1/BE3 (dzwony, korpusy, koła zębate, dyferencjały itd)
szczerze ci powiem ze dokładnie tak wyglądało koło które wymontowałem z 1,6GTI 105km ale w związku z tym iż ten samochód miał dość bujną przeszłość w tym monecie nie mam pewności czy to koło jest tak od nowości, ale z kolei koło które miałem na 1,9 było pełne bez tych wgłębień (tylko że ja rozbierałem silnik z 405 XU92C, ale to chyba powinno być to samo we wszystkich XU9 chyba że sobie już ktoś wymienił bo to sporo mniej waży)
Moje auto też ponoć ma sporą przeszłość w modach i do końca sam nie wiem co to jest co tam siedzi itd.
silnik 1.9 ale z tego co sie dowiedziałem powinno być uzębienie na kole do czujnika Hala, a u mnie nie ma. Czy koło wygląda jak z 1.6 GTI ??
A takie koło z uzębieniem też mam.
Poradźcie jakąś mądrą książkę bo sam nie dojde do tego kto co zamątował z jakiego silnika :/
Sprzedam dużo części do skrzyń biegów BE1/BE3 (dzwony, korpusy, koła zębate, dyferencjały itd)
może być to koło od 1,9 na jetronicu lub 1,6
jak bedziesz jeździł na jetronicu to możesz zakładać jakie sobie chcesz a jak masz zamiar motronica używać to musi być z "uzębieniem" na czujnik
A jak sprawdzić czy to jest jetronic czy motronic ??
A czy przefrezowanie (zaznaczone) na kole spełnia jakieś zadanie (jakis czujnik bierze sygnał) czy tylko ustala położenie koła do rozrusznika ??
Załączniki
Sprzedam dużo części do skrzyń biegów BE1/BE3 (dzwony, korpusy, koła zębate, dyferencjały itd)
no nie bardzo bo nie będziesz mógł wstawić prawidłowo zapłonu a w ogóle to koło jest już sporo lżejsze od standardowego wiec wg mnie niema sensu jeszcze mu zjeżdżać z wagi poza tym to chyba gra nie warta świeczki bo jeżeli w ogóle coś zyskasz na pracy silnika to nie zauważalnie (wg mnie) a takie koło trzeba jeszcze dokładnie wyważyć a to już raczej droga zabawa bo jakiekolwiek bicia mogą być zabójcze dla silnika
tak po bliższym przyjrzeniu mnie sie wydaje (jestem niemal pewien) że to jest zamach od jetronica i jak chcesz to możesz to ścinać
pewnie lepiej bedzie nawiercić po obwodzie i niż staczać taką znikomą ilość i oczywiście wyważako by należało zrobić bo do sportu to niemal niezbędne
Spoko ściąganie masy z koła daje dużo ( w granicach rozsądku). A wyważone oczywiście będzie, wcześniej w seju który się ścigałem miałem bardzo lekkie koło i różnica jest spora między seria a takim lekkim.
Sprzedam dużo części do skrzyń biegów BE1/BE3 (dzwony, korpusy, koła zębate, dyferencjały itd)