Problem z temp. silnika
- Marshal
- Nowicjusz
- Posty: 87
- Rejestracja: 17 cze wt, 2003 2:30 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Łódź
Problem z temp. silnika
Witam,
Ostatnio mam problem z temp. silnika. Zauwazylem, ze nie nagrzewa mi sie tak jak poprzednio do temp ok. 88 st. C tylko temp. plynu chlodniczego po nagrzaniu osiaga maksymalnie 80st.
Drugim problemem, ktory moze jakos wiaze sie z pierwszym jest to, ze po dluzszym postoju na mrozie mam problem z odpaleniem, tzn rozrusznik kreci dobrze, silnik zapala na moment i zaraz gasnie. Za ktoryms razem dopiero zapala i juz chodzi.
Macie moze jakies pomysly co moze byc przyczyna takiego zachowania mojego lewka? Bardzo prosze o jakies porady.
Ostatnio mam problem z temp. silnika. Zauwazylem, ze nie nagrzewa mi sie tak jak poprzednio do temp ok. 88 st. C tylko temp. plynu chlodniczego po nagrzaniu osiaga maksymalnie 80st.
Drugim problemem, ktory moze jakos wiaze sie z pierwszym jest to, ze po dluzszym postoju na mrozie mam problem z odpaleniem, tzn rozrusznik kreci dobrze, silnik zapala na moment i zaraz gasnie. Za ktoryms razem dopiero zapala i juz chodzi.
Macie moze jakies pomysly co moze byc przyczyna takiego zachowania mojego lewka? Bardzo prosze o jakies porady.
205 XS 1.4 grafit metalik
- robakkk
- Junior
- Posty: 262
- Rejestracja: 09 cze pn, 2003 1:52 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kalisz
Wymontowac i sprawdzic czy jest zamkniety
Jesli nie,to znaczy,ze jest uszkodzony. Zamkniety oznacza w tym wypadku brak szczeliny praktycznie wogole.
A jesli chcesz sprawdzic,czy wlasciwie pracuje,to garnusek z woda i termometr do conajmniej 100st.C Podgrzewasz go w wodzie i patrzysz kiedy sie otwiera-powinno to byc powyzej 80-85st.C,ale przed 95st.C.Dokladna temp. jest nieraz wybita na kolnierzu termostatu,a czesto rozni sie w zaleznosci od auta o nawet kilka st.C.
Jesli nie,to znaczy,ze jest uszkodzony. Zamkniety oznacza w tym wypadku brak szczeliny praktycznie wogole.
A jesli chcesz sprawdzic,czy wlasciwie pracuje,to garnusek z woda i termometr do conajmniej 100st.C Podgrzewasz go w wodzie i patrzysz kiedy sie otwiera-powinno to byc powyzej 80-85st.C,ale przed 95st.C.Dokladna temp. jest nieraz wybita na kolnierzu termostatu,a czesto rozni sie w zaleznosci od auta o nawet kilka st.C.
Pozdrawiam,
Robakkk
Robakkk