Który lepszy

Dyskusje na temat napraw silnikow XU 8v,16v.
Marioo
Junior
Posty: 487
Rejestracja: 03 wrz ndz, 2006 8:57 pm
Posiadany PUG: 205 CTI 89r, 205 XSD 93r, Multi 94r
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa

Który lepszy

Post autor: Marioo »

Mam teraz w aucie silnik dkz 122 km jest w niem kilka rzeczy do zrobienia, mam też w dobrym stanie z głowica w bardzo dobrym stanie D6B, pytanie który z tych silników jest lepszy nie chodzi już o moc a tak ogólnie, zastanawiam się czy robić ten co jest czy wymienic cały i tyle. I jeszcze jedno pytanie przy D6B mam kolektor wydechowy z tym ustrojstwem od spalin czy to ma jaki kolwiek wpływ na moc silnika czy opłaca się to trzymać czy załorzyć normalny kolektor ?
Awatar użytkownika
TO-MI
Maniak
Posty: 1273
Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
Posiadany PUG: XU9J4
Numer Gadu-gadu: 604584106
Lokalizacja: Krosno/okol

Re: Który lepszy

Post autor: TO-MI »

tak ogólnie osprzęt na motronicu jest bardziej bezawaryjny i bezobsługowy oraz oszczędniejszy :wink:
wywalić ustrojstwo od spalin :twisted:
a serce jak masz w dobrym stanie to przekładaj i śmigaj 8)
ot takie moje zdanie :P
Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..? :)
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
Marioo
Junior
Posty: 487
Rejestracja: 03 wrz ndz, 2006 8:57 pm
Posiadany PUG: 205 CTI 89r, 205 XSD 93r, Multi 94r
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa

Re: Który lepszy

Post autor: Marioo »

To-MI czy cały osprzęt będzie pasował ? czy coś trzeba zmieniać, wiem że w D6B nie było pompy wspomagania jest na nią gdzieś miejsce ?
Awatar użytkownika
TO-MI
Maniak
Posty: 1273
Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
Posiadany PUG: XU9J4
Numer Gadu-gadu: 604584106
Lokalizacja: Krosno/okol

Re: Który lepszy

Post autor: TO-MI »

aż ta dobrze to nie ogarniam chyba :P
ale albo zmieniasz miske oleju albo przekręcasz jakieś tam duperelki pod montaż i jazda
generalnie to te same bloki silnika itd. więc nie ma prawa nic wyskoczyć :?
ale ja sie myle niech mnie toś poprawi :wink:
Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..? :)
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
Awatar użytkownika
jozek
Maniak
Posty: 1168
Rejestracja: 15 cze ndz, 2008 12:33 am
Posiadany PUG: 205 GTI Mi16, 2x205 CTI, 205 Gentry Turbo CT, 205 Gutmann, 205 Cj, 205 RG 3D
Numer Gadu-gadu: 4886607
Lokalizacja: Kraków

Re: Który lepszy

Post autor: jozek »

W migu pompa wspomagania napędzana jest z wałka rozrządu.
Awatar użytkownika
TO-MI
Maniak
Posty: 1273
Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
Posiadany PUG: XU9J4
Numer Gadu-gadu: 604584106
Lokalizacja: Krosno/okol

Re: Który lepszy

Post autor: TO-MI »

z tym że D6B to xu9ja a nie D6C xu9j4 :mrgreen:
Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..? :)
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
Awatar użytkownika
jozek
Maniak
Posty: 1168
Rejestracja: 15 cze ndz, 2008 12:33 am
Posiadany PUG: 205 GTI Mi16, 2x205 CTI, 205 Gentry Turbo CT, 205 Gutmann, 205 Cj, 205 RG 3D
Numer Gadu-gadu: 4886607
Lokalizacja: Kraków

Re: Który lepszy

Post autor: jozek »

Faktycznie.
Awatar użytkownika
zmac
Uzalezniony
Posty: 529
Rejestracja: 11 sty ndz, 2009 9:27 am
Posiadany PUG: 309 gti, 206 gti, 205 cj
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Żyrardów/Garwolin

Re: Który lepszy

Post autor: zmac »

Marioo pisze:To-MI czy cały osprzęt będzie pasował ? czy coś trzeba zmieniać, wiem że w D6B nie było pompy wspomagania jest na nią gdzieś miejsce ?
bez problemow mozesz zakladac wspomaganie do D6B, jest ono mocowane poprzez uchwyt przykrecany do bloku, pozatym w 309 te silniki wystepowaly ze zspomaganiem
Marioo
Junior
Posty: 487
Rejestracja: 03 wrz ndz, 2006 8:57 pm
Posiadany PUG: 205 CTI 89r, 205 XSD 93r, Multi 94r
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa

Re: Który lepszy

Post autor: Marioo »

wielkie dzięki Panowie wiec nie długo nowe, lepsze :) serduszko zabije w moim Lwie :)
ODPOWIEDZ