Który lepszy
-
- Junior
- Posty: 487
- Rejestracja: 03 wrz ndz, 2006 8:57 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI 89r, 205 XSD 93r, Multi 94r
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
Który lepszy
Mam teraz w aucie silnik dkz 122 km jest w niem kilka rzeczy do zrobienia, mam też w dobrym stanie z głowica w bardzo dobrym stanie D6B, pytanie który z tych silników jest lepszy nie chodzi już o moc a tak ogólnie, zastanawiam się czy robić ten co jest czy wymienic cały i tyle. I jeszcze jedno pytanie przy D6B mam kolektor wydechowy z tym ustrojstwem od spalin czy to ma jaki kolwiek wpływ na moc silnika czy opłaca się to trzymać czy załorzyć normalny kolektor ?
- TO-MI
- Maniak
- Posty: 1273
- Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
- Posiadany PUG: XU9J4
- Numer Gadu-gadu: 604584106
- Lokalizacja: Krosno/okol
Re: Który lepszy
tak ogólnie osprzęt na motronicu jest bardziej bezawaryjny i bezobsługowy oraz oszczędniejszy
wywalić ustrojstwo od spalin
a serce jak masz w dobrym stanie to przekładaj i śmigaj
ot takie moje zdanie
wywalić ustrojstwo od spalin
a serce jak masz w dobrym stanie to przekładaj i śmigaj
ot takie moje zdanie
Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..?
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
-
- Junior
- Posty: 487
- Rejestracja: 03 wrz ndz, 2006 8:57 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI 89r, 205 XSD 93r, Multi 94r
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Który lepszy
To-MI czy cały osprzęt będzie pasował ? czy coś trzeba zmieniać, wiem że w D6B nie było pompy wspomagania jest na nią gdzieś miejsce ?
- TO-MI
- Maniak
- Posty: 1273
- Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
- Posiadany PUG: XU9J4
- Numer Gadu-gadu: 604584106
- Lokalizacja: Krosno/okol
Re: Który lepszy
aż ta dobrze to nie ogarniam chyba
ale albo zmieniasz miske oleju albo przekręcasz jakieś tam duperelki pod montaż i jazda
generalnie to te same bloki silnika itd. więc nie ma prawa nic wyskoczyć
ale ja sie myle niech mnie toś poprawi
ale albo zmieniasz miske oleju albo przekręcasz jakieś tam duperelki pod montaż i jazda
generalnie to te same bloki silnika itd. więc nie ma prawa nic wyskoczyć
ale ja sie myle niech mnie toś poprawi
Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..?
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
- jozek
- Maniak
- Posty: 1168
- Rejestracja: 15 cze ndz, 2008 12:33 am
- Posiadany PUG: 205 GTI Mi16, 2x205 CTI, 205 Gentry Turbo CT, 205 Gutmann, 205 Cj, 205 RG 3D
- Numer Gadu-gadu: 4886607
- Lokalizacja: Kraków
Re: Który lepszy
W migu pompa wspomagania napędzana jest z wałka rozrządu.
- TO-MI
- Maniak
- Posty: 1273
- Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
- Posiadany PUG: XU9J4
- Numer Gadu-gadu: 604584106
- Lokalizacja: Krosno/okol
Re: Który lepszy
z tym że D6B to xu9ja a nie D6C xu9j4
Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..?
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
- zmac
- Uzalezniony
- Posty: 529
- Rejestracja: 11 sty ndz, 2009 9:27 am
- Posiadany PUG: 309 gti, 206 gti, 205 cj
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Żyrardów/Garwolin
Re: Który lepszy
bez problemow mozesz zakladac wspomaganie do D6B, jest ono mocowane poprzez uchwyt przykrecany do bloku, pozatym w 309 te silniki wystepowaly ze zspomaganiemMarioo pisze:To-MI czy cały osprzęt będzie pasował ? czy coś trzeba zmieniać, wiem że w D6B nie było pompy wspomagania jest na nią gdzieś miejsce ?
-
- Junior
- Posty: 487
- Rejestracja: 03 wrz ndz, 2006 8:57 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI 89r, 205 XSD 93r, Multi 94r
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Który lepszy
wielkie dzięki Panowie wiec nie długo nowe, lepsze serduszko zabije w moim Lwie