przymiarka do remontu silnika... polskie pierścienie??
- mareckilublin
- Nowicjusz
- Posty: 86
- Rejestracja: 30 sty pn, 2006 3:29 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: lublin
wypowiem sie na temat primy lodz moj ojciec handluje czesciami tej firmy i nigdy ni mial zadnego zwrotu ani reklamacji z tego co wypytalem u innych sprzedawcow to kiedys moze polskie podzespoly byly kiszka ale teraz mozna im ufac
pierscionki bardzo dobre i niski koszt
bo widze ze niektorzy tutaj uwazaja ze wszystko co drogie musi byc zajebiste
niestety tak nie jest
kupilem kiedys (podobno zajebiste) swiece NGK a okazalo sie ze z 4 dzialala tylko jedna i w dodatku przez pare minut wiec nie wiem czy zawsze polegac na drozszych czesciach
ale to tylko moje zdaniePOZDRO
pierscionki bardzo dobre i niski koszt
bo widze ze niektorzy tutaj uwazaja ze wszystko co drogie musi byc zajebiste
niestety tak nie jest
kupilem kiedys (podobno zajebiste) swiece NGK a okazalo sie ze z 4 dzialala tylko jedna i w dodatku przez pare minut wiec nie wiem czy zawsze polegac na drozszych czesciach
ale to tylko moje zdaniePOZDRO
-
- Junior
- Posty: 288
- Rejestracja: 28 lis pn, 2005 1:09 am
- Posiadany PUG: JUNIOR 1,1l i Gentry i 1,9 GTI
- Numer Gadu-gadu: 1301373
- Lokalizacja: Stalowa Wola
I zgadzam sie z toba MARECKILUBLIN ale nie chodzi o cene.]
Pierscienie polskie roznia sie ewidentnie od goetze pierscieniem olejowym.
Pierscien polski to pierscien zeliwny chromowany jednoczesciowy ze sprezynka rozpierajaca wewnetrz piercienia.
Goetze to pierscien stalowy trzyczesciowy wykonany jako dwie blaszki zgarniajace chromowane Wewnatrz i miedzy nimi specjalnie wyprofilowana sprezyna ropierajaca blaszki do cylindra jak rowniez na wysokosc w rowku tloka.
Polski pierscien jest dobty do nowego cylidra lub po szlifie.
Niemiecki z kolei szybciej sie dociera ma mala powierzchnie styku z cylindrem(wazne do sportu,mniejsze tarcie) i wiekszy nacisk na cylinder,dlatego to bardzo dobre rozwiazanie do cylindrow uzywanach aczkolwiek nie zuzytych znacznie.
Np: pierscienie trzyczesciowe sa stosowane we wszystkich japonskich motocyklach.
Najwazniejsze jest tez to ze wcale nie zuzywaja sie szybciej od zeliwnych.
Wiec nie cena sie osobiscie sugeruje,lecz jakoscia i konstrukcja podzespolow i czesci ktore montuje w moim lwiatku
Pozdrawiam wszystkich
Pierscienie polskie roznia sie ewidentnie od goetze pierscieniem olejowym.
Pierscien polski to pierscien zeliwny chromowany jednoczesciowy ze sprezynka rozpierajaca wewnetrz piercienia.
Goetze to pierscien stalowy trzyczesciowy wykonany jako dwie blaszki zgarniajace chromowane Wewnatrz i miedzy nimi specjalnie wyprofilowana sprezyna ropierajaca blaszki do cylindra jak rowniez na wysokosc w rowku tloka.
Polski pierscien jest dobty do nowego cylidra lub po szlifie.
Niemiecki z kolei szybciej sie dociera ma mala powierzchnie styku z cylindrem(wazne do sportu,mniejsze tarcie) i wiekszy nacisk na cylinder,dlatego to bardzo dobre rozwiazanie do cylindrow uzywanach aczkolwiek nie zuzytych znacznie.
Np: pierscienie trzyczesciowe sa stosowane we wszystkich japonskich motocyklach.
Najwazniejsze jest tez to ze wcale nie zuzywaja sie szybciej od zeliwnych.
Wiec nie cena sie osobiscie sugeruje,lecz jakoscia i konstrukcja podzespolow i czesci ktore montuje w moim lwiatku
Pozdrawiam wszystkich
- levis
- Uzalezniony
- Posty: 988
- Rejestracja: 16 sty śr, 2008 12:22 pm
- Posiadany PUG: 406 3.0 V6 / Aprilia SXV 450
- Lokalizacja: Warszawa
Re: przymiarka do remontu silnika... polskie pierścienie??
Troche odgrzebie temat.
Moj samochod dosc pokazliwie kopcil i bral 0.5L oleju na 1000km...
Przy czym moc mial zachowana, tylko spalal sporo Pb95, ale slyszlalem, ze to normalne przy tym typie silnika.
silnik to 1.4 TU3M.
teraz moje pytanko. Na tlokach jest taki mini prog, ale podobno takim nie ma co sie przejmowac.
Ale mimo wszystko, jak dalej wyglada procedura, zalozmy, ze pakuje sie pod samochod zdejmuje miske, odkrecam panewki i wywalam korby z tlokami do gory.
Jaki rozmiar pierscionkow dokupic ? czy zakpadanie nowych pierscionkow bez nowych tulei/szlifu cylindrow ma sens ? Ile moga kosztowac takie pierscionki ?
z gory dzieki, ze komus sie chcialo odpowiadac na moje lamerskie pytania
Moj samochod dosc pokazliwie kopcil i bral 0.5L oleju na 1000km...
Przy czym moc mial zachowana, tylko spalal sporo Pb95, ale slyszlalem, ze to normalne przy tym typie silnika.
silnik to 1.4 TU3M.
teraz moje pytanko. Na tlokach jest taki mini prog, ale podobno takim nie ma co sie przejmowac.
Ale mimo wszystko, jak dalej wyglada procedura, zalozmy, ze pakuje sie pod samochod zdejmuje miske, odkrecam panewki i wywalam korby z tlokami do gory.
Jaki rozmiar pierscionkow dokupic ? czy zakpadanie nowych pierscionkow bez nowych tulei/szlifu cylindrow ma sens ? Ile moga kosztowac takie pierscionki ?
z gory dzieki, ze komus sie chcialo odpowiadac na moje lamerskie pytania
- Kamkiler
- Maniak
- Posty: 1279
- Rejestracja: 29 sie pn, 2005 8:05 pm
- Posiadany PUG: 205 TCTi
- Numer Gadu-gadu: 3470719
- Lokalizacja: Łomianki
Re: przymiarka do remontu silnika... polskie pierścienie??
Pierscienie nominał w przypadku szlifu cylindrów musiałbyś kupić tłoki nadwymiarowe , a w tym przypadku raczej tuleje i tłok STD
Czeka nas jeszcze duzo pracy http://www.kamkiler.205.pl
- levis
- Uzalezniony
- Posty: 988
- Rejestracja: 16 sty śr, 2008 12:22 pm
- Posiadany PUG: 406 3.0 V6 / Aprilia SXV 450
- Lokalizacja: Warszawa
Re: przymiarka do remontu silnika... polskie pierścienie??
ok, to moze jednak oleje dol silnika Mam nadzieje, ze gora wystarczy
-
- Nowicjusz
- Posty: 38
- Rejestracja: 26 lip śr, 2006 6:36 pm
- Posiadany PUG: Junior
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
Re: przymiarka do remontu silnika... polskie pierścienie??
A ile kosztują cylindry z tłokami jak ktoś chciałby na nominale zrobić remont?
Pozdrawiam
Wojtek
205 Junior
Wojtek
205 Junior
- buniooo
- Uzalezniony
- Posty: 508
- Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
- Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: przymiarka do remontu silnika... polskie pierścienie??
Witam
Odkopie troche temat.
Jestemw trakcie remontu silnika i ceny sa znacznie wyzsze obecnie.
np:
Kpl panewek glownych 1 szlif - 140zl
klp panwewk korbowych 1 szlif - 120
klp pierscieni - 320zl
uszczelaka glowicy - 65zl
To raczej normalne ceny obecnie?
Odkopie troche temat.
Jestemw trakcie remontu silnika i ceny sa znacznie wyzsze obecnie.
np:
Kpl panewek glownych 1 szlif - 140zl
klp panwewk korbowych 1 szlif - 120
klp pierscieni - 320zl
uszczelaka glowicy - 65zl
To raczej normalne ceny obecnie?
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: przymiarka do remontu silnika... polskie pierścienie??
Kilka miesięcy temu ceny były podobne. Kryzys, inflacja itp więc nie ma co się dziwić.
Ostatnio zmieniony 16 lip pt, 2010 8:10 am przez grzesiek309, łącznie zmieniany 1 raz.
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
-
- Nowicjusz
- Posty: 52
- Rejestracja: 23 lis pn, 2009 9:57 pm
- Posiadany PUG: 309 GTI
- Numer Gadu-gadu: 4415140
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Re: przymiarka do remontu silnika... polskie pierścienie??
Ja dwa lata temu płaciłem za panewki korbowe 70zł, jakbyś chciał to mam nominalne do 1.9
- Gruszka
- Junior
- Posty: 180
- Rejestracja: 01 lip czw, 2010 11:32 am
- Posiadany PUG: 205 1.9TD
- Numer Gadu-gadu: 9098206
- Lokalizacja: Wrocław
Re: przymiarka do remontu silnika... polskie pierścienie??
a ja mam trochę zniżki w sklepie z częściami do fur:) Więc jak ktoś coś potrzebuje to walić jak w dym I to normalne, że TU3M pali dużo.. Testowałem.. A zastanawiam się nad 1.6 na pełnym wtrysku + Turbo 0,5 Bara. Co o tym myślicie?? No i sorry, że nie w osobnym temacie no i, że truje:D
No i jeszcze nie spojrzałem na datę ostatniego posta
Ale urwał!
No i jeszcze nie spojrzałem na datę ostatniego posta
Ale urwał!
Diesel Power