205 4x4
205 4x4
Witam!. Mam pytanko. w najbliższym czasie będę wkładał do 205 silnik od 306 gti6 i planuję ją postawić na czterech łąpach i skrzyni od 405 t16 albo mi16 4x4. Czy ktoś z was podejmował się już takiej przerubki głównie chodzi o tylne zawieszenie i napęd nie wiem od czego by najlepiej pasowało myślałem o zawiasie od 405. Co o tym myślicie?
Ho ho 300 KM
Rozumiem, że planujesz od razu wymienić połowę tego silnika
Mój samochód rzekomo miał 165 KM, taki sobie przebieg momentu obrotowego i nie "trzeba się było ograniczać" z pedałem gazu
A żeby nie przedłużać pieprzenia o niczym: Z 405-tki nic nie będzie pasowało, poza ewentualnie silnikiem i skrzynią (choć myślę, że taka od x4 i tak nie podejdzie). Jak znajdziesz gdzieś nie popsuty jeszcze napęd od T16 to daj proszę znać - jest kilka samochodów, które stoją przez to w miejscu zamiast jeździć i nie są to 205-tki z internetu
. Poza tym ja znam kilka fajniejszych sposobów na potrojenie wartości posiadanego samochodu niż montaż napędu 4x4.
Jeśli jesteś z Wawy to wpadnij w któryś poniedziałek wieczorem pod McDonalda przy rondzie Babka, może dowiesz się czegoś mądrego na ten temat, może sam coś mądrego dorzucisz. W tej chwili jak dla mnie jest to kolejny projekt z internetu bez szans na powodzenie.
Pozdro
Piweł
PS. Jak mógłbym doradzić coś alternatywnego, to raczej wrzuć ten silnik razem z jego oryginalną skrzynią do 205 i jak się uda, to trochę pojeździj, a później dopiero zacznij w tym grzebać
.
![Very Happy :D](./images/smilies/grin.gif)
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Mój samochód rzekomo miał 165 KM, taki sobie przebieg momentu obrotowego i nie "trzeba się było ograniczać" z pedałem gazu
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
A żeby nie przedłużać pieprzenia o niczym: Z 405-tki nic nie będzie pasowało, poza ewentualnie silnikiem i skrzynią (choć myślę, że taka od x4 i tak nie podejdzie). Jak znajdziesz gdzieś nie popsuty jeszcze napęd od T16 to daj proszę znać - jest kilka samochodów, które stoją przez to w miejscu zamiast jeździć i nie są to 205-tki z internetu
![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Jeśli jesteś z Wawy to wpadnij w któryś poniedziałek wieczorem pod McDonalda przy rondzie Babka, może dowiesz się czegoś mądrego na ten temat, może sam coś mądrego dorzucisz. W tej chwili jak dla mnie jest to kolejny projekt z internetu bez szans na powodzenie.
Pozdro
Piweł
PS. Jak mógłbym doradzić coś alternatywnego, to raczej wrzuć ten silnik razem z jego oryginalną skrzynią do 205 i jak się uda, to trochę pojeździj, a później dopiero zacznij w tym grzebać
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
Ex 205 GTi...
- Michal gti
- Uzalezniony
- Posty: 897
- Rejestracja: 06 cze pt, 2003 4:32 pm
- Posiadany PUG: 205 rallye, 205 GTi, 205 CTi, 205 RG Cabrio, 205 MultiVan, 306 GTi6, 505 GTi, 304 cabrio, 304 coupe
- Lokalizacja: Wawa
- Kontakt:
powiem wam w skrucie o co chodzi z tym całym przedsięwzięciem. Cały samochód mamy robić w ramach kułka naukowego na pw simr. Politechnika daje nam wolną rękę i pomoże przy poszukiwaniach sponsora na tą inwestycję. Jak okaże się że 4x4 nie wypali to będziemy grzebać przy silniku. Najprościej byłoby wzmocnić silnik i wrzucić turbo. Jak ktoś z was wkładał już turbinkę do 2litrowego peugeota to doradźcie z doborem. W 405 t16 jeździła chyba garett t25 ale ja myślę o czymś większym. Może ktoś mógłby załatwić taniej kute tłoki i korbowody?
Pozdro
Pozdro
Aaaa, pw simr = smród i mnóstwo roboty (sorry, nie obrażaj się, ale tak to przeważnie ludzie interpretują
). A skąd, że się zapytam w ogóle macie/masz ten silnik??
. W 405 T16 jeździł Garrett, ale VAT25, a to zupełnie co innego. Zresztą po co psuć taki fajny silnik z 306 jak będzie już niebawem do wyrwania po taniości oryginał z 405 T16
(stawiam, że najdalej do wiosny obecny właściciel zmięknie
). Jak się bawić to w 2 litry wsadzałbym T3/T4 albo z nowych Garretta GT28.
"taniej kute tłoki i korbowody" - taniej niż ile?? Poza tym silniki XU z tego co się orientuję już w serii mają kute korby.
. A jak mi Kamil zaproponował przejażdżkę moim samochodem, to wywaliło uszczelkę pod głowicą, a później skończyło się na wymianie motoru
Ale w sumie w tym momencie nie wiem czy nie powinienem mu dziękować
Pozdro (i sorry za off-topic)
Piweł
![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)
No skoro mówisz, że tak byłoby najprościejNajprościej byłoby wzmocnić silnik i wrzucić turbo. Jak ktoś z was wkładał już turbinkę do 2litrowego peugeota to doradźcie z doborem. W 405 t16 jeździła chyba garett t25 ale ja myślę o czymś większym. Może ktoś mógłby załatwić taniej kute tłoki i korbowody?
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/grin.gif)
"taniej kute tłoki i korbowody" - taniej niż ile?? Poza tym silniki XU z tego co się orientuję już w serii mają kute korby.
O moi ulubieńcyMichał gti pisze:P.S. Piweł, mi juz proponowali napęd 4x4 magicy z ABSu (na skraju)
![Very Happy :D](./images/smilies/grin.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Pozdro (i sorry za off-topic)
Piweł
Ex 205 GTi...
a może Garrett GT60R/GT70R Dual Ball Bearing Turbos ?
Supports up to 2000 hp. For serious race applications only. Compressor: 141 mm, 56 Trim, 1.05 A/R. Dual ball bearings allow for higher efficiency and much faster spool up. Purchase TurboCalculator for the compressor map (available as an instant download).
pozdro
Supports up to 2000 hp. For serious race applications only. Compressor: 141 mm, 56 Trim, 1.05 A/R. Dual ball bearings allow for higher efficiency and much faster spool up. Purchase TurboCalculator for the compressor map (available as an instant download).
![Very Happy :D](./images/smilies/grin.gif)
pozdro
- Michal gti
- Uzalezniony
- Posty: 897
- Rejestracja: 06 cze pt, 2003 4:32 pm
- Posiadany PUG: 205 rallye, 205 GTi, 205 CTi, 205 RG Cabrio, 205 MultiVan, 306 GTi6, 505 GTi, 304 cabrio, 304 coupe
- Lokalizacja: Wawa
- Kontakt:
Qrde, fajnie tam teraz macieCały samochód mamy robić w ramach kułka naukowego na pw simr. Politechnika daje nam wolną rękę
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Jak napisał Piweł, tam juz są kute korbyMoże ktoś mógłby załatwić taniej kute tłoki i korbowody?
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
to tylko się cieszyć z tego powodu że korbowody są kute.
Liczę na to że niedługo się spotkamy na jakimś zlocie to wszyscy niedowiarkowie zobaczą że da się postawić 205 na 4 łapach. Myśleliśmy nawet o opcji przespawania podłogi od 405 wtedy napewno 4x4 byłoby realne ale to chyba już hardcore? co myślicie?
Pozro
Liczę na to że niedługo się spotkamy na jakimś zlocie to wszyscy niedowiarkowie zobaczą że da się postawić 205 na 4 łapach. Myśleliśmy nawet o opcji przespawania podłogi od 405 wtedy napewno 4x4 byłoby realne ale to chyba już hardcore? co myślicie?
Pozro
- Dżon Dobra Nadzieja
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 11 paź pn, 2004 1:15 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Sosnowiec
Qrde, fajnie tam teraz macie
Ja na początku usłyszałem " zapomnijcie o tych samochodach, nie powinno być ich w nazwie, tylko maszyny robocze"
nie ukrywam że jest kiepsko ale zaczyna się po mału coś dziać na wydziale jak miałeś jakąś styczność z simrem to doskonale wiesz że smród i mnóstwo roboty to i tak za delikatne rozwinięcie skrótu
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
nie ukrywam że jest kiepsko ale zaczyna się po mału coś dziać na wydziale jak miałeś jakąś styczność z simrem to doskonale wiesz że smród i mnóstwo roboty to i tak za delikatne rozwinięcie skrótu