205 4x4
- Dżon Dobra Nadzieja
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 11 paź pn, 2004 1:15 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Sosnowiec
Na stronie http://www.205gti.com/main_uk.htm jest zdjęcie korby z s16 myślicie że tak pękają kute?
- Demo84
- Junior
- Posty: 155
- Rejestracja: 04 gru czw, 2003 11:27 pm
- Numer Gadu-gadu: 3082188
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Moj samochód jest przystosowany pod naped 4x4, ale nawet teraz to jest koszt ok 6.000 - 8.000zł. taniej wyjdzie kupienie jakiegos 405 4x4, niz przerabianie. A np. załozenie napedu 4x4 w Eklipsie kosztuje ok 10.000 zł. a zaznacze ze on tez jest przystosowany pod naped 4wd.
Wielbiciel: Peugeot 205
Właściciel: Lancia Delta HF Turbo "MARTINI"
--< http://www.ITC.yoyo.pl >--
--< http://www.Demo.Peugeot205.pl >--
Właściciel: Lancia Delta HF Turbo "MARTINI"
--< http://www.ITC.yoyo.pl >--
--< http://www.Demo.Peugeot205.pl >--
- Demo84
- Junior
- Posty: 155
- Rejestracja: 04 gru czw, 2003 11:27 pm
- Numer Gadu-gadu: 3082188
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Ja mam Lancia Delte (nie 205) i teraz to juz niewiem oco ci chodzi??? No jesli bez robocizny to troche zaoszczedzisz. Coś mi sie wydaje ze niewiesz o czym mówisz!!! 6-8 tys. tyle kosztuje w profesionalnym warsztacie przerobienie na 4wd( zaznaczam ze przy moim samochodzie). Piweł dobrze pisze. ale jesli masz kupe zbednej kasy i czasu to spoko, napewno da sie to zrobic ale czy warto, A poza tym jest kupe fajnych samochodów 4x4 turbo za cene 15-20 tys. np. celica, 323, vectra, 405, delta, 200sx, eclipse...itp. A 205 z silnikiem s16 bedzie niezle wymiatac.Może chcesz sprzedać swoje 205 przystosowane do awd?
Wielbiciel: Peugeot 205
Właściciel: Lancia Delta HF Turbo "MARTINI"
--< http://www.ITC.yoyo.pl >--
--< http://www.Demo.Peugeot205.pl >--
Właściciel: Lancia Delta HF Turbo "MARTINI"
--< http://www.ITC.yoyo.pl >--
--< http://www.Demo.Peugeot205.pl >--
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
elmroko - szczerze takze nie wierze w powodzenie waszego projektu!
Po pierwsze!
Aby wsadzic naped 4x4, musisz gdzies upchnac wieksza skrzynie, centralny dyfer, tylny dyfer, musisz z tylu miec zawieszenie na mcphersonach, a nie belke, musisz miec w podlodze miejsce na wal napedowy, a w 205 to raczej graniczy z cudem, musialbys zdjac bak paliwa i wlozyc do srodka cos sportowego, bo przy napedzie 4x4 seryjny nie moze zostac.... bo sie nie zmiesci na swoim miejscu.
Pozatym wkladajac silnik S16 ledwo ledwo go zmiescisz, bedziesz musial rzezbic w scianie grodziowej aby zmiescic kolektor wydechowy, pozniej kombinacje z wydechem.
Szczerze to ja nawety nie mam pojecia gdzie ty tam chcesz Turbo wsadzic?? To kolejna rzezba.
Powiedzmy ze wyciagniesz te 300KM, ale to trzeba by zmienic komputer, zmienic wtrysk, zmienic pompy paliwa, trzebaby odprezyc silnik, zrobic aluminiowa uszczelke pod glowice, wsadzic wytrzymalsze zawory, kute badz tytanowe tloki, wywazyc uklad korbowo tlokowy.
Pozatym, trzebaby wsadzic mocniejsze polosie, bo te na pewno by strzelaly co chwile, auto mialoby problemy z trakcja, trzebaby wlozyc jakies szpery, powiedzmy Torsena do przodu i tylu, i jakas wiskoze do srodka ?!
Szczerze - 15 tysiecy moze starczy, ale funtow.
Tymbardziej ze seryjnych polosi, i roznych pierdol nie dostaniecie, a Polos mocna z Peugeot Sportu to koszt 900 euro za sztuke, skrzynia z Peugeot Sportu to 8000 euro, itp itd.
Porywacie sie z motyka na ksiezyc.
Zrobcie najpierw projekt, przedstaw go tutaj, co i jak zamierzacie zrobic, a pozniej pomyslimy o pomocy Wam.
Po pierwsze!
Aby wsadzic naped 4x4, musisz gdzies upchnac wieksza skrzynie, centralny dyfer, tylny dyfer, musisz z tylu miec zawieszenie na mcphersonach, a nie belke, musisz miec w podlodze miejsce na wal napedowy, a w 205 to raczej graniczy z cudem, musialbys zdjac bak paliwa i wlozyc do srodka cos sportowego, bo przy napedzie 4x4 seryjny nie moze zostac.... bo sie nie zmiesci na swoim miejscu.
Pozatym wkladajac silnik S16 ledwo ledwo go zmiescisz, bedziesz musial rzezbic w scianie grodziowej aby zmiescic kolektor wydechowy, pozniej kombinacje z wydechem.
Szczerze to ja nawety nie mam pojecia gdzie ty tam chcesz Turbo wsadzic?? To kolejna rzezba.
Powiedzmy ze wyciagniesz te 300KM, ale to trzeba by zmienic komputer, zmienic wtrysk, zmienic pompy paliwa, trzebaby odprezyc silnik, zrobic aluminiowa uszczelke pod glowice, wsadzic wytrzymalsze zawory, kute badz tytanowe tloki, wywazyc uklad korbowo tlokowy.
Pozatym, trzebaby wsadzic mocniejsze polosie, bo te na pewno by strzelaly co chwile, auto mialoby problemy z trakcja, trzebaby wlozyc jakies szpery, powiedzmy Torsena do przodu i tylu, i jakas wiskoze do srodka ?!
Szczerze - 15 tysiecy moze starczy, ale funtow.
Tymbardziej ze seryjnych polosi, i roznych pierdol nie dostaniecie, a Polos mocna z Peugeot Sportu to koszt 900 euro za sztuke, skrzynia z Peugeot Sportu to 8000 euro, itp itd.
Porywacie sie z motyka na ksiezyc.
Zrobcie najpierw projekt, przedstaw go tutaj, co i jak zamierzacie zrobic, a pozniej pomyslimy o pomocy Wam.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Spoko!
Ja tylko twierdze, ze najpierw trzeba miec projekt, a dopiero pozniej brac sie do roboty. Bo inaczej z tego nic nie bedzie.
Take "mechanicznie" podejscie juz mam do wszystkiego co robie...
Zycze Wam z calego serca aby sie udalo! Jednak uwazam ze musicie zmienic podejscie... napierw przemyslec, przeanalizowac, pomierzyc itp, a pozniej brac sie do roboty, bo inaczej mozna wiele kasy utopic.
Ja tylko twierdze, ze najpierw trzeba miec projekt, a dopiero pozniej brac sie do roboty. Bo inaczej z tego nic nie bedzie.
Take "mechanicznie" podejscie juz mam do wszystkiego co robie...
Zycze Wam z calego serca aby sie udalo! Jednak uwazam ze musicie zmienic podejscie... napierw przemyslec, przeanalizowac, pomierzyc itp, a pozniej brac sie do roboty, bo inaczej mozna wiele kasy utopic.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora