jakie turbo do 205?
jakie turbo do 205?
W najbliższy czasie wkłądam do 205 silnik od 306 s16 i jeżeli nie uda się z napędem na cztery łąpy to bedziemy chcieli wsadzić turbinę do tego silnika. Może ktoś z was miał już do czynienia z przerubkami turbo w takim silniku i doradzi mi jaka turbina wyjdzie najkorzystniej. garett t3 lub t4 można kupić za "niewielkie pieniądze" ale patrząc na wyniki z hamowni nowe turbiny np: gt28rs kręcą się znacznie lepiej tyle że wydawać 4000 na samą turbinę to lekka przesada.
Pozdro!
Pozdro!
- Pieraś
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2978
- Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
- Posiadany PUG: sprzedany
- Numer Gadu-gadu: 696324
- Lokalizacja: Zielona Góra
no ale turbina to jedno a zmiana zaworow i tlokow to druga rzecz. koles mi mowil ze jakbym np. chcial wstawic turbo do silnika 205 , 1.1l to laczy sie to z wymiana wielu czesci na wytrzymalsze
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
- Demo84
- Junior
- Posty: 155
- Rejestracja: 04 gru czw, 2003 11:27 pm
- Numer Gadu-gadu: 3082188
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
wątpie ze da sie wsadzić T3 tym bardziej T4, bez wymiany polowy silnika. koszt turbo do takiego silnika to ok. 8000zł, (mowa o instalacji soft),a zeby wstawic naped 4x4 to by trzeba calą podłoge przerabiać, no i cos mi sie zdaje ze skrzynia by nie weszła. Trzeba by budowac auto od podstaw. Ale jak masz zbedne 20.000 to radze kupic Mazde 323 1.8 T 4x4. jesli zalezy ci tylko na mocy i na napedzie, a nie na samochodzie(205:)
Wielbiciel: Peugeot 205
Właściciel: Lancia Delta HF Turbo "MARTINI"
--< http://www.ITC.yoyo.pl >--
--< http://www.Demo.Peugeot205.pl >--
Właściciel: Lancia Delta HF Turbo "MARTINI"
--< http://www.ITC.yoyo.pl >--
--< http://www.Demo.Peugeot205.pl >--
czemu mówicie że instalacja turba będzie taka droga t4 można kupić za 500$ a kute tłoki u tomsona 650 złoty za sztukę korbowody ktoś mi zwrócił uwagę że są kute w silniku który mam choć w to wątpię myślę że z coolerem zmieścimy się w szustce oczywiście nie liczę robocizny bo nie na tym rzecz polega żeby ktoś ci to zrobił tylko zrób to sam
-
- Uzalezniony
- Posty: 710
- Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Akumulator dobrze sie przenosi do bagaznikaPiweł pisze:No dobra to kupię te 15 tysięcy za 2, urządza??
Co do tematu - faktycznie w komorze Pugów ciężko jest zmieścić jakąś "normalną" turbinę, bo przeszkadza przegroda czołowa. Z tego co mi wiadomo większość ludzi uturbiających 2-litrówki robi z tego powodu kol. wydechowy na wzór tego z 405 T16, czyli taki idący na bok. W związku z tym trzeba gdzieś przenieść akumulator itp., no ale coś za coś
Pozdro
Piweł
i Grubymi przewodami do tylu prad ciahnie
Sam mam tak zrobione... tylko polecam cos wiecej niz 30mm^2 na zyle, bo ja mialem spory spadek napiecia przy rozruchu...
Zrobilo sie lepsze wywazenie auta i miejsce na stozek
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"