Lord Devil pisze:Sorry za OT ale hard do 205 to MEGA kupa. Przede wszystkim jest to ustrojstwo zakladane na ory szmaciany dach - sami mozecie sobie wyobrazic jak to wyglada okropnie.
Wyglada to jak karawan. Wedlug mnie zakladanie hardtop'a na szmaciany dach mija sie z celem, po co miec CTI jak nakrywasz to czyms twardym. Jak ci teskno do hardtopu to panowie, chyba czas na przesiadke do GTI
a mnie ten hartop na tych zdjeciach sie podoba ... wrecz bardziej niz material bo .... z tym buda wyglada jak jeden element, a te dachy z materialu to jakos kiepsko, wole jak wszystko jest rowne i ladne ... a typowy dach wyglada jak parasolka - szkielet obciagniety materialem.
Nałogowy czytelnikforum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Mówią tak ci, co mają cabrio jako drugie auto i mogą je trzymać w garażu zimą...
Hardtop to wyjście dla tych, którzy mają cabrio do całorocznej jazdy i w takiej sytuacji może być naprawdę przydatny...
Bez przesady z tym cabrio. W cieplych krajach jest ich stosunkowo nie wiele, natomiast w pieknej goracej i slonecznej Wielkiej Brytanii najwiecej w Europie. Cabrio normalnie sie jezdzi w zimie i hard topu do tego wcale nie potrzeba. Zasadniczo od kilku ladnych lat jezdze cabrio w zimie i nie ma problemu. Prawda jest jednak taka, ze jak pada lub jest zimno wole zamkniete nadwozia. Przy dzisiejszych cenach aut, posiadanie dwoch to tylko kwestia wyboru - niczego wiecej.