Zmiana serownika centralnego zamka na radiowy
- grzechuuu205
- Maniak
- Posty: 1417
- Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
- Posiadany PUG: 1.9 GTI XU9JAZ
- Numer Gadu-gadu: 2800082
- Lokalizacja: Bojanowo (WLKP)
Re: Zmiana serownika centralnego zamka na radiowy
no to dodam fotke, może cos pomoże...
tak wyglada sterownik oryginalny który jest pod kolumna kierownicy i kable z niego wychodzące. który słuzy do otwierania a który do zamykania? bunio pisał wczesniej ze niebieki od otwierania a zóty od zamykania. hmmm u mnie nie do konca to tak działało.
a tu centralka z allegro, której schmat bunio podał pare postów wcześniej.
Help?
tak wyglada sterownik oryginalny który jest pod kolumna kierownicy i kable z niego wychodzące. który słuzy do otwierania a który do zamykania? bunio pisał wczesniej ze niebieki od otwierania a zóty od zamykania. hmmm u mnie nie do konca to tak działało.
a tu centralka z allegro, której schmat bunio podał pare postów wcześniej.
Help?
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Zmiana serownika centralnego zamka na radiowy
Wywal ory sterownik i zamontuj nowy bez niego. W instrukcji masz schemat jak go podłączyć. Musisz tylko znaleźć kable idące do siłownika lewych drzwi i wpiąć się w nie. Ja rozwiązałem to tak u siebie i wszystko działa.
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
- grzechuuu205
- Maniak
- Posty: 1417
- Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
- Posiadany PUG: 1.9 GTI XU9JAZ
- Numer Gadu-gadu: 2800082
- Lokalizacja: Bojanowo (WLKP)
Re: Zmiana serownika centralnego zamka na radiowy
no łatwo powiedziane ale co dokładnie , jak to zrobić, który kabel itp. jak byś miał czas i ochote to mógłbys moze napisac dokładnie ?
- zmac
- Uzalezniony
- Posty: 529
- Rejestracja: 11 sty ndz, 2009 9:27 am
- Posiadany PUG: 309 gti, 206 gti, 205 cj
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Żyrardów/Garwolin
Re: Zmiana serownika centralnego zamka na radiowy
grzechuuu205 masz może pozostałosci po sterowaniu podczerwienią?
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Zmiana serownika centralnego zamka na radiowy
Nie wiem jak wygląda sprawa w 205. W 309 miałem żółtą kostkę przy cięgnie maski, rozciąłem kabelki i polutowałem razem z tymi od sterownika. Jeżeli centralny działał z kluczyka to możesz sprawdzić gzie pojawia się prąd i tam się podpiąć. Bunioo już wcześniej przedstawił schemat takiego połączenia.
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
- grzechuuu205
- Maniak
- Posty: 1417
- Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
- Posiadany PUG: 1.9 GTI XU9JAZ
- Numer Gadu-gadu: 2800082
- Lokalizacja: Bojanowo (WLKP)
Re: Zmiana serownika centralnego zamka na radiowy
ze schmaty wynika ze sterowanie jest 12V a nie masą tak? podłczyłem tak jak było napisane przez bunia wczesniej ze sterowanie jest masą. (chodz na jego schmacie wynika ze jest odwrotnie) po podłczeniu centralny otwierał ale nie zamukał.
PS. gdzies mialem ten sterwonik oryg. ale niewie gdzie go polozyłem.
PS. gdzies mialem ten sterwonik oryg. ale niewie gdzie go polozyłem.
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Zmiana serownika centralnego zamka na radiowy
U siebie zrobiłem sterowanie + bo zmieniłem siłowniki na nowe uniwersalne. Jak jest w oryginale to szczerze nie wiem.
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
- zmac
- Uzalezniony
- Posty: 529
- Rejestracja: 11 sty ndz, 2009 9:27 am
- Posiadany PUG: 309 gti, 206 gti, 205 cj
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Żyrardów/Garwolin
Re: Zmiana serownika centralnego zamka na radiowy
Nie wiem jak jest w 205, ale 309 jest sterownik i jest niebieska kostka do sterowania podczerwienią, wypiołem u siebie podzczerwień we wtyczce był plus, minus i dwa przewody do otwierania i zamykania sterowane masą i tą kostke wykorzystałem.
- grzechuuu205
- Maniak
- Posty: 1417
- Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
- Posiadany PUG: 1.9 GTI XU9JAZ
- Numer Gadu-gadu: 2800082
- Lokalizacja: Bojanowo (WLKP)
Re: Zmiana serownika centralnego zamka na radiowy
zrobione i działa
a wiec podpiołem sie pod kable ktore idą do sterownika przy szyberdachu. jest tam 12V, masa i dwa przewody sterujące zam i otw.
hej
a wiec podpiołem sie pod kable ktore idą do sterownika przy szyberdachu. jest tam 12V, masa i dwa przewody sterujące zam i otw.
hej
- grzechuuu205
- Maniak
- Posty: 1417
- Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
- Posiadany PUG: 1.9 GTI XU9JAZ
- Numer Gadu-gadu: 2800082
- Lokalizacja: Bojanowo (WLKP)
Re: Zmiana serownika centralnego zamka na radiowy
a więc pokażę tu jak ja to podłączyłem.
-przewody pomaranczowy i pomaranczowo-czarny nigdzie nie podłączałem (bo jak podłaczyłem tak jak to bylo na schemacie Buniaa wczesniej to mi odrazu bezpiecznik poszedł.
-biały i biało-czarny podłaczyłem do kostki która znajduje po lewej stronie od pedałów (zamocowoana do tego bocznego platiku, ostatnia kostka (ta najgłębiej).
-zasilanie wzięłem gdzies ze skrzynki bezpieczników
-mase oraz kable zółty i zółto-czarny przykręciłem nakrętką do kolumny kierowniczej (MASA)
-kierunkowskazy podlczyłem takze do skrzynki bezpieczników (długa kostka która znajduje sie na samym tyle po lewej stronie skrzynki - a tam 3cie i 4te wejscie od lewej - tam nalezy wpiąć kable sterujace kierunkami.
hej
PS. czerwona kreską zaznaczone sa kable które uciełem bo ich nie potrzebuje.
-przewody pomaranczowy i pomaranczowo-czarny nigdzie nie podłączałem (bo jak podłaczyłem tak jak to bylo na schemacie Buniaa wczesniej to mi odrazu bezpiecznik poszedł.
-biały i biało-czarny podłaczyłem do kostki która znajduje po lewej stronie od pedałów (zamocowoana do tego bocznego platiku, ostatnia kostka (ta najgłębiej).
-zasilanie wzięłem gdzies ze skrzynki bezpieczników
-mase oraz kable zółty i zółto-czarny przykręciłem nakrętką do kolumny kierowniczej (MASA)
-kierunkowskazy podlczyłem takze do skrzynki bezpieczników (długa kostka która znajduje sie na samym tyle po lewej stronie skrzynki - a tam 3cie i 4te wejscie od lewej - tam nalezy wpiąć kable sterujace kierunkami.
hej
PS. czerwona kreską zaznaczone sa kable które uciełem bo ich nie potrzebuje.