Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINAŁU
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który po mału odbiega od ORFIN
Obiecane zdjęcia z czyszczenia podwozia, oraz z czyszczenia osłon termicznych
- Załączniki
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- Para
- Peugeot 205 Master
- Posty: 10182
- Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
- Posiadany PUG: najlepszy
- Numer Gadu-gadu: 1559591
- Lokalizacja: Baile Átha Cliath
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który po mału odbiega od ORFIN
Orfi jak zwykle profesionalna robota, swietny efekt czyszczenia tych oslon termicznych. Mozesz powiedziec cos wiecej o tym produkcie ?
- grzechuuu205
- Maniak
- Posty: 1417
- Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
- Posiadany PUG: 1.9 GTI XU9JAZ
- Numer Gadu-gadu: 2800082
- Lokalizacja: Bojanowo (WLKP)
Re: Historia długa mego Puga, który po mału odbiega od ORFIN
tez sie nad tym zastanawiałem, ale poźniej przemowił do mnie jakos rozsądek bał bym się po czym kolwiek brudnym jeździć
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który po mału odbiega od ORFIN
Po wszystkim kupie sobie myjkę i będę myl po każdej jeździe
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- PIT_R
- Uzalezniony
- Posty: 933
- Rejestracja: 10 cze czw, 2004 12:34 am
- Posiadany PUG: Peugeot 306 1.6 90KM :)
- Numer Gadu-gadu: 3914690
- Login tlen: infernal_lord_hellboy
- Lokalizacja: Wrocław i Ostrów Wlkp
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który po mału odbiega od ORFIN
Orfi Ty to chyba masz podobnie poprzestawiane we łbie tak jak ja
Ja swojego puga to bym mogl wlasna szczoteczka do zebow myc.szczegolnie felgi. A juz nie wspomne jak widze brudny i ukurzony silnik. To samo sie tyczy wnetrza auta
Patrzac na Twoje prace, to wielki szacun dla Ciebie
Ja swojego puga to bym mogl wlasna szczoteczka do zebow myc.szczegolnie felgi. A juz nie wspomne jak widze brudny i ukurzony silnik. To samo sie tyczy wnetrza auta
Patrzac na Twoje prace, to wielki szacun dla Ciebie
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który po mału odbiega od ORFIN
Dziękuję za uznanie..a w drodze wyjątku mogę ci dać nr tel do mojej żony to ci powie ile z domy wyniosłem jej szczoteczek do zębów
Czystość auta to podstawa, a tym bardziej jeśli robi się taki remont, to po prostu nie godzi się składać brudnego auta - możecie się śmiać, ale to czyszczenie to chyba jakiś mój fetysz
Czystość auta to podstawa, a tym bardziej jeśli robi się taki remont, to po prostu nie godzi się składać brudnego auta - możecie się śmiać, ale to czyszczenie to chyba jakiś mój fetysz
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który po mału odbiega od ORFIN
Wczoraj kolejny etap prac.
Tym razem zabezpieczone podwozie i dolna część grodzi komory silnika, jak również dolne partie podłużnic i przedni pas. Wszystko trójwarstwową powłoką - produkt firmy NOVOL. Zostały mi jeszcze do zrobienia nadkola.
Dodatkowo wypiaskowany został blok silnika, przygotowany do malowania. Nie omieszkałem też zająć się wyczyszczeniem głowicy przed oddaniem jej do obróbki.
Później wrzucę jakieś fotostory
Tym razem zabezpieczone podwozie i dolna część grodzi komory silnika, jak również dolne partie podłużnic i przedni pas. Wszystko trójwarstwową powłoką - produkt firmy NOVOL. Zostały mi jeszcze do zrobienia nadkola.
Dodatkowo wypiaskowany został blok silnika, przygotowany do malowania. Nie omieszkałem też zająć się wyczyszczeniem głowicy przed oddaniem jej do obróbki.
Później wrzucę jakieś fotostory
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który po mału odbiega od ORFIN
Licze ze blok silnika bialy w fioletowe koniczynki Bylo by oryginalnie i F by sie podobalo
Car Valeting, Car Detailing.
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który po mału odbiega od ORFIN
Ja pitole Pawcio ..skąd wiedziałeś ? podglądałeś o Ty świniaku
Nie no teraz to faktycznie będę musiał tak pomalować blok, bo ewa kupiła sobie wczoraj Martensy dokładnie w takich barwach bojowych jakie napisałeś... białe w kwiatki
Nie no teraz to faktycznie będę musiał tak pomalować blok, bo ewa kupiła sobie wczoraj Martensy dokładnie w takich barwach bojowych jakie napisałeś... białe w kwiatki
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który po mału odbiega od ORFIN
Mati - znam sie na tym, w koncu jestem dizajnerem.
Car Valeting, Car Detailing.
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który po mału odbiega od ORFIN
Witam,
po dłuższej przerwie ponowna relacja ze składania CTI.
Tym razem zamontowana została nowa nagrzewnica Behr - stary leżak magazynowy kupiony za jakieś grosze ,złożone zostało zawieszenie tak, by postawić auto na kołach, w międzyczasie zregenerowałem maglownicę, poszły nowe drążki i końcówki.
Pozostało jeszcze poskręcać wszystko , posprawdzać kluczem dynamometrycznym momenty poszczególnych nakrętek.
Z takich drobiazgów to jeszcze rozkręciłem pedały i nasmarowałem ich sworznie na nowo, jak również niestety już pędzelkiem zabezpieczyłem przed rdzą obudowę pedałów, nie chciałem jej wkładać z ogniskami korozji.
Dodatkowo odebrałem blok silnika z piaskowania, umyłem go po swojemu i pomalowałem na srebrno farbą silikonową, specjalną do silników. Niestety nie zrobiłem zdjęć po pomalowaniu - zwyczajnie zapomniałem, ale nadrobię to jak blok wróci od spasowania panewek i wału.
Kolejna sprawa to przygotowanie głowicy do montażu. Po umyciu odebrałem ją z planowania, zapięte zostały zawory po uprzednim dotarciu ich gniazd.
Teraz jeszcze delikatna obróbka kanałów, popychacze i będzie gotowa.
Umyłem też miskę olejową - teraz to nie powstrzymałbym się by z niej jeść
To tak pokrótce.
Poniżej fotostory
po dłuższej przerwie ponowna relacja ze składania CTI.
Tym razem zamontowana została nowa nagrzewnica Behr - stary leżak magazynowy kupiony za jakieś grosze ,złożone zostało zawieszenie tak, by postawić auto na kołach, w międzyczasie zregenerowałem maglownicę, poszły nowe drążki i końcówki.
Pozostało jeszcze poskręcać wszystko , posprawdzać kluczem dynamometrycznym momenty poszczególnych nakrętek.
Z takich drobiazgów to jeszcze rozkręciłem pedały i nasmarowałem ich sworznie na nowo, jak również niestety już pędzelkiem zabezpieczyłem przed rdzą obudowę pedałów, nie chciałem jej wkładać z ogniskami korozji.
Dodatkowo odebrałem blok silnika z piaskowania, umyłem go po swojemu i pomalowałem na srebrno farbą silikonową, specjalną do silników. Niestety nie zrobiłem zdjęć po pomalowaniu - zwyczajnie zapomniałem, ale nadrobię to jak blok wróci od spasowania panewek i wału.
Kolejna sprawa to przygotowanie głowicy do montażu. Po umyciu odebrałem ją z planowania, zapięte zostały zawory po uprzednim dotarciu ich gniazd.
Teraz jeszcze delikatna obróbka kanałów, popychacze i będzie gotowa.
Umyłem też miskę olejową - teraz to nie powstrzymałbym się by z niej jeść
To tak pokrótce.
Poniżej fotostory
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- Małysz
- Uzalezniony
- Posty: 815
- Rejestracja: 09 maja śr, 2007 11:08 pm
- Posiadany PUG: 307 2.0 90HDI; dawniej 205 GT 1.6 i 1.8D
- Numer Gadu-gadu: 4121955
- Login tlen: adamdrozdzu
- Lokalizacja: Żyrardów
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który po mału odbiega od ORFIN
Mati ale szalejesz. Jestem pod wrażeniem
Teraz wypadałoby, żebym i ja wziął się za swoją brykę w taki sposób, bo wstyd będzie stanąć swoim obok tak wychuchanego auta.
Teraz wypadałoby, żebym i ja wziął się za swoją brykę w taki sposób, bo wstyd będzie stanąć swoim obok tak wychuchanego auta.
Król jest tylko jeden
1.8 D http://www.peugeot205.pl/index.php?modu ... ik&id=3986
GT http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2450
1.8 D http://www.peugeot205.pl/index.php?modu ... ik&id=3986
GT http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2450
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który po mału odbiega od ORFIN
Długo nic nie pisałem, bo i za wiele niestety się nie działo, ale ostatnio udało mi się troszkę pogrzebać.
Przez ostatni czas udało się dać wał do szlifu i spasowania z panewkami głównymi, wyhonować tuleje, zakupić panewki korobowodowe, pierścienie ( Goetze ), tak więc prace idą w dobrym kierunku.
Pompę oleju oraz pompę wody daję od CTI, bo są niemal nowe, idzie też nowy łańcuszek napędzający pompę oleju.
Musze w tym tygodniu jeszcze kupić siemring na wał korbowy oraz termostat i będzie już niemal komplet rzeczy do złożenia silnika.
Na uprzednio zakonserwowaną część podwozia założyłem umyte aluminiowe osłony termiczne, zamocowałem przewody paliwowe, przykręciłem górne poduszki silnika.
Zamontowałem również zespół pedałów i serwo, które oczywiście zostały odświeżone, pomalowane. Do kompletu pójdzie niemal nowa pompa hamulcowa z 406, która już zaprzyjaźniła się z umytym zbiorniczkiem płynu.
Zabezpieczyłem też antykorozyjnie przedni pas pod chłodnicą.
A te tłuste plamy na podwoziu, to efekt cieknącego silnika 8V, lało się z niego jak z rynny. Puki co zabezpieczyłem antykorozyjnie tę część podwozia, która jest pod termicznymi osłonami, resztę będę robił później.
Na razie to tyle, ciąg dalszy nastąpi ...
Przez ostatni czas udało się dać wał do szlifu i spasowania z panewkami głównymi, wyhonować tuleje, zakupić panewki korobowodowe, pierścienie ( Goetze ), tak więc prace idą w dobrym kierunku.
Pompę oleju oraz pompę wody daję od CTI, bo są niemal nowe, idzie też nowy łańcuszek napędzający pompę oleju.
Musze w tym tygodniu jeszcze kupić siemring na wał korbowy oraz termostat i będzie już niemal komplet rzeczy do złożenia silnika.
Na uprzednio zakonserwowaną część podwozia założyłem umyte aluminiowe osłony termiczne, zamocowałem przewody paliwowe, przykręciłem górne poduszki silnika.
Zamontowałem również zespół pedałów i serwo, które oczywiście zostały odświeżone, pomalowane. Do kompletu pójdzie niemal nowa pompa hamulcowa z 406, która już zaprzyjaźniła się z umytym zbiorniczkiem płynu.
Zabezpieczyłem też antykorozyjnie przedni pas pod chłodnicą.
A te tłuste plamy na podwoziu, to efekt cieknącego silnika 8V, lało się z niego jak z rynny. Puki co zabezpieczyłem antykorozyjnie tę część podwozia, która jest pod termicznymi osłonami, resztę będę robił później.
Na razie to tyle, ciąg dalszy nastąpi ...
- Załączniki
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- Para
- Peugeot 205 Master
- Posty: 10182
- Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
- Posiadany PUG: najlepszy
- Numer Gadu-gadu: 1559591
- Lokalizacja: Baile Átha Cliath
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który po mału odbiega od ORFIN
Piekna sprawa Orfi, za kazdym razem mnie zaskakujesz. Gdzie dorwales ten piekny ory wydech ?????? Serwo tez wyglada pieknie, regenerowales je w srodku czy wszystko tam gra ok ?
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który po mału odbiega od ORFIN
Ten wydech kupiłem na Allegro, nie pamiętam juz od kogo, jakaś wyprzedaż czy cuś
Serwo tylko malowałem, wewnątrz jest 100% sprawne, a jako ciekawostkę powiem Wam, ze udało mi się dostać ( nie pytajcie jak bo to dłuuuuga historia ) nową ory naklejkę "Ate" , taką małą niebieską z białymi napisami, na sam koniec prac nakleję ją na serwo
Serwo tylko malowałem, wewnątrz jest 100% sprawne, a jako ciekawostkę powiem Wam, ze udało mi się dostać ( nie pytajcie jak bo to dłuuuuga historia ) nową ory naklejkę "Ate" , taką małą niebieską z białymi napisami, na sam koniec prac nakleję ją na serwo
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl