no i stalo sie...
-
- Uzalezniony
- Posty: 710
- Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
no i stalo sie...
Wreszcie przyszedl wydech do mojej 309tki....
Przy okazji postanowilem wymienic gumowe oslony przegubow bo byly pekniete i okazalo sie ze mam obydwie polosie/przeguby do wymiany...
Gorzej byc nie moze... nawet wybite tuleje lewego wahacza mnie juz nie dobily...
Cholera skad ja wezme polosie z przegubami do 309GTI?
Regenerowal ktos z Was juz to? Za ile?
Ech...a juz myslalem ze wychodze na prosta (co sie polepszy to sie popieprzy... )
Przy okazji postanowilem wymienic gumowe oslony przegubow bo byly pekniete i okazalo sie ze mam obydwie polosie/przeguby do wymiany...
Gorzej byc nie moze... nawet wybite tuleje lewego wahacza mnie juz nie dobily...
Cholera skad ja wezme polosie z przegubami do 309GTI?
Regenerowal ktos z Was juz to? Za ile?
Ech...a juz myslalem ze wychodze na prosta (co sie polepszy to sie popieprzy... )
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
- Pieraś
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2978
- Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
- Posiadany PUG: sprzedany
- Numer Gadu-gadu: 696324
- Lokalizacja: Zielona Góra
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=37478103 - tu ktos ma czesci
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
-
- Uzalezniony
- Posty: 710
- Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Mowil mi to moj mechanik, podjechalem, zobaczylem, sa luzy.Piweł pisze:Nie chciałbym Cię martwić Mav, ale jako "człowiek bez fantazji" i "forumowy bochater" chciałbym powiedzieć, że podobno regeneracja osiek w GTi nie sprawdza się (tzn. mało kto potrafi to zrobić w ogóle, a już szczególnie tak, żeby trochę potem pojeździło). Ja bym raczej na Twoim miejscu poszukał używek - kiedyś pisałeś że masz trochę kontaktów do ludzi, którzy mają części.
A w ogóle to kto Ci powiedział że one są do d...?? Bo wydaje mi się że gdyby padły to powinieneś to słyszeć już wcześniej.
Pozdro
Piweł
Polosi nie bylo slychac, ewentualnie lekkie stukanie na mocno skreconych kolach...
Sprawdzalem w katalogach i okazuje sie ze lewy przegub jest demontowalny. natomiast prawy jest z polosia...
Plan mam taki ze wymyje wszystko dam nowy smar i oslony i bede jezdzic az sie dranstwo ukreci w miedzyczasie zbierajac kase na przeguby i organizujac sie skad je dorwac...
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Hej!
W Gti oba przeguby da sie wymienic wewnetrzny i zewnetrzny!
Jedynie przy dlugiej polosi, musi zostac stara jedna czesc, a wymienia sie srodek (krzyzak z kamieniami) - chociaz jak ten przegub pojdzie na straty, to raczej i "nie wymienialny kielich" dostanie w dupe, wiec bedzie trzeba calosc wymienic.
Ale wewnetrzne przeguby raczej nie siadaja, zazwyczaj w dupe dostaja zewnetrzne, a ich wymiana jest prosta i szybka. Najlepiej jest kupic nowki przeguby. Ale uzywki cale polosie tez moga byc.
W Gti oba przeguby da sie wymienic wewnetrzny i zewnetrzny!
Jedynie przy dlugiej polosi, musi zostac stara jedna czesc, a wymienia sie srodek (krzyzak z kamieniami) - chociaz jak ten przegub pojdzie na straty, to raczej i "nie wymienialny kielich" dostanie w dupe, wiec bedzie trzeba calosc wymienic.
Ale wewnetrzne przeguby raczej nie siadaja, zazwyczaj w dupe dostaja zewnetrzne, a ich wymiana jest prosta i szybka. Najlepiej jest kupic nowki przeguby. Ale uzywki cale polosie tez moga byc.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora