Zawór...

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
robakkk
Junior
Posty: 262
Rejestracja: 09 cze pn, 2003 1:52 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kalisz

Zawór...

Post autor: robakkk »

Czy zawór powietrzadodatkowego przy cieplym,w pelni nagrzanym silniku powinien byc zamkniety,czy otwarty? I kiedy on jest otwarty,a kiedy zamkniet,bo sa dwa stany
1. Kiedy wywierany jest nacisk na koncowke silnika krokowego przez przepustnice
2.Przy lekkim wcisnieciu gazu koncowka silnika krokowego nie styka sie z przepustnica.
Jak powinno to wygladac przy nagrzanym silniku-ma sie stykac,czy nie??
Pozdrawiam,
Robakkk
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Zawor przy cieplym silniku powinien byc zamkniety, przy zimnym powinien byc otwarty.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
rado83
Junior
Posty: 191
Rejestracja: 05 lis pt, 2004 5:09 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Będzin
Kontakt:

Kaktus

Post autor: rado83 »

Elo kaktus widze ze jestes dosc obcykany mam pytanie z innej beczki chodzi mi o przewod o korka wlewu oleju on potem wchodzi do kolektora i w nim ziera sie biala packa i troche oleju jak odkrecilem weze od koloektora okazalo sie ze ze wilgotne od oleju i z tym jest zwiazane moje pytanie czy moge np ta dziure w wezu do kolektora zaslepic a weza skierowac np gdzies pod silnk(poniewaz rozumiem ze jest to swoiste odpowietzerni silnika).Gdzies juz chyba wlasnei widzielm takie rozwiazanie chyba w jakiejs wlasnie rajdowce.A drugie pytanie znalazlem na stronce o pugu 205 (link znajduje sie na stronie peugeote205) jak przerobic jednen z elemetow skrzyni a raczej ciegien zeby zrobic quick shift czyli do szybkiego zmieniania biegow czy moze ty ablbo kts wykonywal ta przerobke i czy to dobrze .Uf ale sie napisalem dzieki i prosze o odp :]
Awatar użytkownika
robakkk
Junior
Posty: 262
Rejestracja: 09 cze pn, 2003 1:52 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: robakkk »

Hmm :evil: ...proponuje utworzenie nowego tematu 8) ,bo jeden z drugim maja sie nijak :idea: i i moze byc male zamieszanie :twisted:
A w odpowiedzi-odme mozna puscic w atmosfere,a quick shift- poszukaj...bylo na forum,chyba w technicznym-trzeba wyciac(skrocic) jeden z elementow.
Ostatnio zmieniony 17 gru pt, 2004 12:35 am przez robakkk, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam,
Robakkk
Awatar użytkownika
robakkk
Junior
Posty: 262
Rejestracja: 09 cze pn, 2003 1:52 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: robakkk »

Pozdrawiam,
Robakkk
Awatar użytkownika
Pieraś
Peugeot 205 Master
Posty: 2978
Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
Posiadany PUG: sprzedany
Numer Gadu-gadu: 696324
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Pieraś »

robakkk daj spokoj skoro pyta to niech pyta czy to wazne gdzie
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA

Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Nie! Nie puszczac w powietrze!!

Zamontowac 1,5 litrowy pojemnik, i ten wezyk poprowadzic do pojemnika. W pojemniku u gory w nakretce zrobic pare otworow wiertlem, aby sie cisnienie nie robilo.

Quick-Shift sie nie sprawdza! Owszem jest krotszy skok lewarka, ale podobno jezeli chce sie szybko zmienic bieg, to zgrzytaja synchronizatory.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
robakkk
Junior
Posty: 262
Rejestracja: 09 cze pn, 2003 1:52 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: robakkk »

Nie no...luzik-jaja se robie :lol:
W sumie jak to teraz czytam,to troche za powaznie mi wyszlo i zaraz naniose poprawki :mrgreen:
Co sie tyczy butelki-to wersja bardziej pracochlonna,ale za to:
1. Ekolodzy nie beda krzyczec,
2. Nie bedzie "upluty" silnik,czy okolica, ewentualnymi czastkami oleju,ktore moga sie tamtedy wydostawac,
3. Profesjonalizm wykonania wzrasta,bo przeciez nie wyglada najlepiej,kiedy jakis waz,ktory,jak kazdy wie powinien byc podlaczony,a tu nagle sobie sterczy...
A do quick shift'a - podobno zmiana biegow wymaga wiekszej sily-ciezej chodzi lewarek!
Pozdrawiam,
Robakkk
Awatar użytkownika
rado83
Junior
Posty: 191
Rejestracja: 05 lis pt, 2004 5:09 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Będzin
Kontakt:

sorki

Post autor: rado83 »

Robaku nie gniewaj sie!Jak chcesz zrobie nowy temat i mozesz sie na nim zapytac kogo chcesz i o co chcesz hihih!Wporzo;)??
tomb
Junior
Posty: 123
Rejestracja: 05 sty pn, 2004 2:19 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Lublin

Post autor: tomb »

Z tym Quick-Shift Kaktus ma racje, mam skrucone ramie o około 7mm i jak szybciej wbijam bieg to czuć uderzenie napewno synchronizator tego długo nie wytrzyma. W oryginale na wiekszej predkości przy zmianie biegów, biegi "samo wciagało" i nie było uderzeń.
...ponad to lekki problem zimą....

Także nie polecam

Tomek
Awatar użytkownika
rado83
Junior
Posty: 191
Rejestracja: 05 lis pt, 2004 5:09 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Będzin
Kontakt:

Do Kaktusa

Post autor: rado83 »

Kaktus a co moze byc bo jak sie autko rozgrzeje to zaczynaja mi ciezko biebi wchodzic?Czy to mozliwe od sprzegla?Wymienilem tarcze docisk wydawal sie ok ?
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

A olej w skrzyni jest? Docisk wydawal sie ok czy byl ok ?
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
Michal
Junior
Posty: 465
Rejestracja: 02 maja ndz, 2004 1:11 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: Michal »

Rado83: qucik shift to lipa :) Naucz sie lepiej szybko zmieniac biegi, na pewno jest to bezpieczniejsze jak grzebanie w ciegnach :)
Moj profil -> http://www.Michal.205.pl
Automobilklub Galicyjski -> http://www.agalicyjski.pl
Awatar użytkownika
rado83
Junior
Posty: 191
Rejestracja: 05 lis pt, 2004 5:09 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Będzin
Kontakt:

Docisk

Post autor: rado83 »

Kurcze wiesz no wizualnie nie byl uszkodzony jak go zakrecilem to sloneczko bylo wypukle z jakies 4mm moze 5mm powierzchnia dociskajaca wydawala sie ok znaczy nie porysowana ani powycierana!A wogole biegi tak wchodza bez quick shifta az boje sie myslec co by sie dzialo jak by byl!A olej w skrzyni kurcze kupilem nowy jakis pol syntetyk (w sumie dosc drogi) ale nie pamietam parametrow z tym ze koles patrzyl w ksiazce jaki ma byc i z tego dobral wiec chyba oki:)
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

No to nie mam pojecia :(
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
ODPOWIEDZ