Kolektor wydechowy - dziwny kolor!?
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
Kolektor wydechowy - dziwny kolor!?
Witam
W moim kolektorze wydechowym jeden kanal jest innego koloru (bialo-szary) od 3 pozostalych (czarne, sadza)!
Co to moze byc? Jakies nieprawidlowosci w spalaniu mieszanki?
Kaktus licze na pomoc!:)
Moge zamiescic zdjecie dla ulatwienia sprawy ale nie wiem jak to zrobic? Moze jakas mala podpowiedz:)
pozdr
--
stef
zdj
W moim kolektorze wydechowym jeden kanal jest innego koloru (bialo-szary) od 3 pozostalych (czarne, sadza)!
Co to moze byc? Jakies nieprawidlowosci w spalaniu mieszanki?
Kaktus licze na pomoc!:)
Moge zamiescic zdjecie dla ulatwienia sprawy ale nie wiem jak to zrobic? Moze jakas mala podpowiedz:)
pozdr
--
stef
zdj
Ostatnio zmieniony 19 gru ndz, 2004 1:50 pm przez stef, łącznie zmieniany 4 razy.
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Hej!
Tak jak juz Ci na maila pisalem, podejrzewam ze mogla ci strzelic ustrzelka pod glowice w okolicach jednego cylindra, i pewnie dostaje sie woda z olejem do cylindra i stad ta bialo/szara maz na kolektorze wydechowym.
Byc moze pekly pierscienie na tym cylindrze? Trudno powiedziec, zamiesc foto to bedzie latwiej.
Tak jak juz Ci na maila pisalem, podejrzewam ze mogla ci strzelic ustrzelka pod glowice w okolicach jednego cylindra, i pewnie dostaje sie woda z olejem do cylindra i stad ta bialo/szara maz na kolektorze wydechowym.
Byc moze pekly pierscienie na tym cylindrze? Trudno powiedziec, zamiesc foto to bedzie latwiej.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Hej!
Odpada i olej i woda! To musi byc wina kolektora! Przeciez ty na 1 cylinder masz 2 osobne kanaly wydechowe, wiec jak by dostawala sie woda, to bys mial w kolektorze, dwa kanaly biale, a tak na jeden cylinder przypada ci jeden kanal bialy jeden czarny.
Wiec wyglada to tak jakby woda sie dostawala do samego kolektora... trudno powiedziec dlaczego tak sie dzieje.
Pierwszy raz sie z czyms takim spotykam
Odpada i olej i woda! To musi byc wina kolektora! Przeciez ty na 1 cylinder masz 2 osobne kanaly wydechowe, wiec jak by dostawala sie woda, to bys mial w kolektorze, dwa kanaly biale, a tak na jeden cylinder przypada ci jeden kanal bialy jeden czarny.
Wiec wyglada to tak jakby woda sie dostawala do samego kolektora... trudno powiedziec dlaczego tak sie dzieje.
Pierwszy raz sie z czyms takim spotykam
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Hmm... w sumie na zdjeciu nie widac dokladnie!
Powiedz mi czy biale masz oba kanaly 3 cylindra? Bo wsumie masz 8 kanalow, na zdjeciu widac tak jakby tylko jeden byl bialy, a reszta 7 czarna.
Powiedz mi czy biale masz oba kanaly 3 cylindra? Bo wsumie masz 8 kanalow, na zdjeciu widac tak jakby tylko jeden byl bialy, a reszta 7 czarna.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Hmm szczerze - nie mam zielonego pojecia
Moze cos nie tak rzeczywiscie ze spalaniem, moze swieca cos nie tak dziala? Nie wiem, naprawde nie wiem, wynikiem czego moze byc taka biala sadza.
Moze cos nie tak rzeczywiscie ze spalaniem, moze swieca cos nie tak dziala? Nie wiem, naprawde nie wiem, wynikiem czego moze byc taka biala sadza.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
-
- Junior
- Posty: 149
- Rejestracja: 26 cze czw, 2003 1:41 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
stef pisze:A moze to wlasnie na tym cylindrze jest dobre spalanie a na pozostalych zle?
To ciekawe bo teraz dopiero widze ze to nie jest bialy "nalot"! Jak dotykam tego to palec sie nie brudzi (w pozostalych czarny od sadzy)
No wlasnie mnie sie wydaje ze to dobry objaw ) a na pozostalych nie bardzo.
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
Jak juz wczesniej pisalem jezdze na gazie wiec wtryskiwacz odpada!
A z tego co wiem to czym mniej sadzy w wydechu tym lepiej (dokladne spalanie mieszanki)
Wymienilem ten kolektor bo byl pekniety i cholernie glosno woz chodzil. Po zalozeniu dobrego kolektora praca silnika nie zmienila sie.
Dodam jeszcze ze wczesniej mialem problemy z diagnostyka silnika ale to duzo wczesniej...
Kolektor fabryczny z BX 16Valve! Wiem ze w P309 byl inny ale w 405 to chyba taki sam jak moj powinien byc?
A z tego co wiem to czym mniej sadzy w wydechu tym lepiej (dokladne spalanie mieszanki)
Wymienilem ten kolektor bo byl pekniety i cholernie glosno woz chodzil. Po zalozeniu dobrego kolektora praca silnika nie zmienila sie.
Dodam jeszcze ze wczesniej mialem problemy z diagnostyka silnika ale to duzo wczesniej...
Kolektor fabryczny z BX 16Valve! Wiem ze w P309 byl inny ale w 405 to chyba taki sam jak moj powinien byc?
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
Oczywiscie zapalam na na benzynie i czasami go "przelece" wiecej na benzynce ... Tez podejrzewalem wtryskiwacz ale troche gaz mnie zmylil ... No coz sprobuje wymienic na inny.
Zastanawia mnie to ze praca silnika jest rowna i ladna. Zreszta awaria wtryskiwaczy to bardzo rzadki przypadek! - ale nie mozna nie wykluczac.
Ciekawe czy przy awari wtryskiwacza nie powinien komputer tego wykryc (diagnostyka)
PS. wiecz moze czy silniki 1,9GTi maja takie same wtryskiwacze?
Zastanawia mnie to ze praca silnika jest rowna i ladna. Zreszta awaria wtryskiwaczy to bardzo rzadki przypadek! - ale nie mozna nie wykluczac.
Ciekawe czy przy awari wtryskiwacza nie powinien komputer tego wykryc (diagnostyka)
PS. wiecz moze czy silniki 1,9GTi maja takie same wtryskiwacze?