otoz:
faktem iz ze nie jest to w moim naprawde bezawaryjnym dieselku oczywiscie Pugu ( odpukac na zapas ) lecz intryguje mnie to :
ostatnio jechalem nie swoim sprzetem iiii zauwazylem rzecz:
gdy wchodzilem na bieg drugi lub trzeci , puszczajac sprzeglo chcialem dodac gazu ( poprostu przyspieszyc ) i byl efekt naprawde dlugiego opoznienia -- czyli gaz byl , bylo slychac ze silnik wchodzi na wysokie obroty ale on zachowywal sie jakbym gazowal na sprzegle --- rozumiecie
dopiero po jakims czasie ( oczywiscie krotkim sekundowym ) on zaczyna lapac -- koles mowi mi ze to jest za duza buda do 1,4 Benzyny -- ale cos mi sie nie chce wierzyc
a wiec co to
hmm --- co to jest ...(regulacja sprzegla czy ?)
- Pieraś
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2978
- Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
- Posiadany PUG: sprzedany
- Numer Gadu-gadu: 696324
- Lokalizacja: Zielona Góra
jak dla mnie skoro wyje a nie jedzie to tarcza sprzegla do wymiany prosze pana ![Sad :(](./images/smilies/sad.gif)
![Sad :(](./images/smilies/sad.gif)
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
-
- Uzalezniony
- Posty: 710
- Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Docisk kleknal albo spalona tarcza sprzegla.
Opisujesz sytuacje typowego slizgania sie sprzegla.
Do jest dizel wiec niutkow troche tam jest...
Jezeli juz chcesz jakos jeszcze z tym jezdzic (jezdzilem GTI pol roku ze slizgajacym sie sprzeglem) to najlepiej po kazdej zmianie biegow odczekac chwile i delikatnie plynnie wciskac gaz, unikaj glebokiego gazu na niskich obrotach, na wysokij jest lepiej...
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Opisujesz sytuacje typowego slizgania sie sprzegla.
Do jest dizel wiec niutkow troche tam jest...
Jezeli juz chcesz jakos jeszcze z tym jezdzic (jezdzilem GTI pol roku ze slizgajacym sie sprzeglem) to najlepiej po kazdej zmianie biegow odczekac chwile i delikatnie plynnie wciskac gaz, unikaj glebokiego gazu na niskich obrotach, na wysokij jest lepiej...
no to w koncu diesel czy benzyna?koles mowi mi ze to jest za duza buda do 1,4 Benzyny
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
Re: hmm --- co to jest ...(regulacja sprzegla czy ?)
jak juz nadmienialem byl to nie Plug -- lecz Ford 1,4 benzynaaxelus pisze:otoz:
faktem iz ze nie jest to w moim naprawde bezawaryjnym dieselku oczywiscie Pugu