Potrzebna homologacja do 1,9GTI

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Marti

Potrzebna homologacja do 1,9GTI

Post autor: Marti »

Szukam homologacji do startów w PPZM.Wszystkie ktore widzialam sa do 1,6.Jesli ktos posiada prosze o kontakt!martirally@op.pl
Pozdrawiam!
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Mav309 »

Jezdzily 309 1.9 (ale to byly mi16) dwa sezony temu. Homo moze byc, ale IMO lepiej startowac w N2...
Do N3 130 KM to naprawde za malo - sam startuje na astrze i zapewniam Cie ze zeby zawalczyc potrzebny jest mocny motor.
przygotowanie samochodu do zawodow to i tak tylko czesc kwoty jaka przeznaczycie na zawody. Wiec moze zaczac od sensowniejszej bazy jaka jest 1.6?
115 KM w N2 jest juz czyms czym mozna walczyc...
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
Awatar użytkownika
samer
Uzalezniony
Posty: 741
Rejestracja: 07 cze sob, 2003 5:00 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: samer »

Hej Marti

Skontaktuj sie z Lukaszem Witkiem , startuje 1.9 w wyscigach i rajdach


Mail i stronka:

witek_motorsports@interia.pl
http://www.witek.z.pl
Awatar użytkownika
Ari
Junior
Posty: 183
Rejestracja: 20 gru sob, 2003 2:38 pm
Posiadany PUG: 205 GTI Mi16 gr. E1 205 GTI 1.9 205 Mi16
Numer Gadu-gadu: 6883999
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Ari »

Mam taką homologację, a nawet dwie i nawet jedną chcę sprzedać. Mój telefon to 0501-061-422. Obie są kompletne. (Wszystkie rozszerzenia do gr. A i N).
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Dla nie wtajemniczonych - homologacja w PZM kosztuje 200zl
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
Piweł
Junior
Posty: 424
Rejestracja: 03 lip czw, 2003 4:21 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Piweł »

...
Ostatnio zmieniony 02 sty wt, 2007 4:34 pm przez Piweł, łącznie zmieniany 1 raz.
Ex 205 GTi...
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Hi!

Jezeli nie maja, to ci taka sprowadza.

Trzeba zadzwonic, przelac kase i czekac :)
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
misiek22
Junior
Posty: 168
Rejestracja: 23 sty pt, 2004 11:06 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misiek22 »

Kaktus pisze:Dla nie wtajemniczonych - homologacja w PZM kosztuje 200zl
jestem nie wtajemniczony :)
i pytam z ciekawości co to jest ta homologacja :?: tzn rozumiem, że bez niej ani rusz, ale kompletnie nie wiem o co chodzi to jest jakiś kwit :?: :?
Peugeot 205
1.9GTI
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Hej!

Jest to ksiazka homologacyjna, ktora wydaje FIA na rzadanie producenta danego samochodu. Takie samochod musi spelniac wiele wymogow, musi byc wyprodukowany w odpowiedniej ilosci itp.

Homologacja dzieli sie na homo do Agrupy i Ngrupy

Dla Ngrupy, podane sa wymiary samochodu, minimalna wysokosc, minimalna waga i takie tam.

Podane sa wymiary kanalow ssacych i wydechowych, wymiary walka rozrzadu itp, ogolnie same wymiary :) I budujac auto do Ngrupy, nie mozna przekraczac tych wymiarow, tak samo zreszta z Agrupa.

Dodatkowo, jezeli mamy Nke, to jak chcemy wsadzic do tylu hamulce tarczowe do 1.6 GTI to mozemy tak zrobic tylko i wylacznie jezeli dla Grupy N sa takie przewidziane w homologacji. Dlatego np. nie mozna do Grupy N wlozyc 15 calowych felg itp itd.

Ogolnie sa to scisle specyfikacje samochodu do danej grupy.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
misiek22
Junior
Posty: 168
Rejestracja: 23 sty pt, 2004 11:06 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misiek22 »

dzięki Kaktus za odpowiedź, krótko mówiąc kupa kwitów :) jeszcze raz dzięki.
Peugeot 205
1.9GTI
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Mav309 »

homologacja jest fajna, w niej pokazuja czesto fajne patenty z przepustnicami, zawieszeniem itp.
Ogolnie najbardziej po zawodach jest potrzebna homo, gdy ktos zglasza zastrzezenia do twojego samochodu. Wtedy sprawdza sie czy jest on wykonany zgodnie z homologacja (rozmiary przepustnic, materialy, dlugosci, jak powinny pewne elementy wygladac itd...)

To tak w skrocie..
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
Awatar użytkownika
Ari
Junior
Posty: 183
Rejestracja: 20 gru sob, 2003 2:38 pm
Posiadany PUG: 205 GTI Mi16 gr. E1 205 GTI 1.9 205 Mi16
Numer Gadu-gadu: 6883999
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Ari »

A mały suplement. Mówiąc o A i N Kaktus miał na myśli Rajdy. Autka mogą być homologowane również i w innych specyfikacjach do Wyścigów - GT, N-GT, SP, ST i kilku innych mniej popularnych
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

dokladnie!! :)
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
ODPOWIEDZ