"Długość" przekładni

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
Ari
Junior
Posty: 183
Rejestracja: 20 gru sob, 2003 2:38 pm
Posiadany PUG: 205 GTI Mi16 gr. E1 205 GTI 1.9 205 Mi16
Numer Gadu-gadu: 6883999
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

"Długość" przekładni

Post autor: Ari »

Czy ktoś jest w stanie mi odpowiedzieć, czy przekładnia ze wspomaganiem jest krótsza od tej bez wspomagania (chodzi mi o gti) i czy przekładnia w gti różni się czymś od tej w nie-gti?

Mam jeszcze prośbę czy ktoś kto ma gti bez wspomagania i nie gti bez wspomagania mógłby mi sprawdzić ile musi wykonać obrotów od lewej skrajni do prawej lub na odwrót.

W zamian mogę powiedzieć, że wspomaganie podczas jazdy na wprost zabiera 4 KM, a podczas skrętu od 6 do 7KM. Dane z hamowni Godula
Moto Sport.

Pozdrawiam
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Mav309 »

znajomy mial 309 gti z zatarta pompa i zalozyl zwykla bez wspomagania.
Jedyne co zauwazyl (oprocz trudniejszego krecenia) to to ze chyba o pol obrotu sie od lewej do prawej krecenia przybylo
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
Awatar użytkownika
Ari
Junior
Posty: 183
Rejestracja: 20 gru sob, 2003 2:38 pm
Posiadany PUG: 205 GTI Mi16 gr. E1 205 GTI 1.9 205 Mi16
Numer Gadu-gadu: 6883999
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Ari »

No właśnie się obawiam ze może być dłuższa. Dzięki za pomoc
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

U mnie od lewej do prawej sa chyba 3 badz niepelne 4 oboroty, co widac na filmie gdzie zapodaje katry pelne tuz przed dzwonem ;)

1.6 GTi bez wspomagania (Wiciu czemu u Siekiera nie sprawdziles? :) )
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
Ari
Junior
Posty: 183
Rejestracja: 20 gru sob, 2003 2:38 pm
Posiadany PUG: 205 GTI Mi16 gr. E1 205 GTI 1.9 205 Mi16
Numer Gadu-gadu: 6883999
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Ari »

No właśnie się sprawdza :)
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

A u ciebie ile jest skretow od max lewo do max prawo?

I jezeli przekladnia ze wspomaganiem zabiera az 7km przy skrecie, a na wyscigu sie troche kreci tak jak i na rajdach, to mam nadzieje ze wspomaganko wywalisz ? :)

306 i 106 Maxi wspomagania nie mialy ;)

Pozatym zyskasz jeszcze na wadze :)
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
Ari
Junior
Posty: 183
Rejestracja: 20 gru sob, 2003 2:38 pm
Posiadany PUG: 205 GTI Mi16 gr. E1 205 GTI 1.9 205 Mi16
Numer Gadu-gadu: 6883999
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Ari »

No właśnie dlatego pytam, bo nie chce tracić mocy, ale z drugiej strony nie chcę żeby przekładnia była dłuższa. No u mnie z tego co pamiętam jest 1 i 3/4 w jedną stronę czyli 3 i 1/2 od do.

A nie wiesz czy przekładnia bez wspomagania z gti różni się od tej nie-gti?
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Nie mam pojecia, ale u mnie wlasnie tez jest 3,5 obrotu od do
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
Ari
Junior
Posty: 183
Rejestracja: 20 gru sob, 2003 2:38 pm
Posiadany PUG: 205 GTI Mi16 gr. E1 205 GTI 1.9 205 Mi16
Numer Gadu-gadu: 6883999
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Ari »

no to wyglada ze od 205 gti bedzie gites. tylko jak ja odroznic od zwyklej
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Nie mam pojecia :(

A moze wlozyc od Saxo?? Na elektrycznym wspomaganiu ? :) Ale to tez jakies KW zabiera, a zabiera dokladnie tyle, ile KW potrzebuje silnik elektryczny, aby wspomoc kierowce :)

Hmm ... wiesz co... jak chcesz to mam znajomego ktory ma cala 205 GTi i sprzedaje czesci, wiec on ma te przekladnie z cala pewnoscia.

Tyle ze to jest 1.9 GTi ale ten najmocniejszy 130KM wiec chyba nie ma wspomagania?
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
Ari
Junior
Posty: 183
Rejestracja: 20 gru sob, 2003 2:38 pm
Posiadany PUG: 205 GTI Mi16 gr. E1 205 GTI 1.9 205 Mi16
Numer Gadu-gadu: 6883999
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Ari »

Nie wiem czy była reguła spytaj jak możesz. Nie potrzebuje przekładni. Zima na siłowni (czytaj w garażu przy aucie) wystraczy :wink: Jak nie bardzo drogo to biorę
ODPOWIEDZ