Zawór...
- robakkk
- Junior
- Posty: 262
- Rejestracja: 09 cze pn, 2003 1:52 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kalisz
Zawór...
Czy zawór powietrzadodatkowego przy cieplym,w pelni nagrzanym silniku powinien byc zamkniety,czy otwarty? I kiedy on jest otwarty,a kiedy zamkniet,bo sa dwa stany
1. Kiedy wywierany jest nacisk na koncowke silnika krokowego przez przepustnice
2.Przy lekkim wcisnieciu gazu koncowka silnika krokowego nie styka sie z przepustnica.
Jak powinno to wygladac przy nagrzanym silniku-ma sie stykac,czy nie??
1. Kiedy wywierany jest nacisk na koncowke silnika krokowego przez przepustnice
2.Przy lekkim wcisnieciu gazu koncowka silnika krokowego nie styka sie z przepustnica.
Jak powinno to wygladac przy nagrzanym silniku-ma sie stykac,czy nie??
Pozdrawiam,
Robakkk
Robakkk
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Zawor przy cieplym silniku powinien byc zamkniety, przy zimnym powinien byc otwarty.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- rado83
- Junior
- Posty: 191
- Rejestracja: 05 lis pt, 2004 5:09 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Będzin
- Kontakt:
Kaktus
Elo kaktus widze ze jestes dosc obcykany mam pytanie z innej beczki chodzi mi o przewod o korka wlewu oleju on potem wchodzi do kolektora i w nim ziera sie biala packa i troche oleju jak odkrecilem weze od koloektora okazalo sie ze ze wilgotne od oleju i z tym jest zwiazane moje pytanie czy moge np ta dziure w wezu do kolektora zaslepic a weza skierowac np gdzies pod silnk(poniewaz rozumiem ze jest to swoiste odpowietzerni silnika).Gdzies juz chyba wlasnei widzielm takie rozwiazanie chyba w jakiejs wlasnie rajdowce.A drugie pytanie znalazlem na stronce o pugu 205 (link znajduje sie na stronie peugeote205) jak przerobic jednen z elemetow skrzyni a raczej ciegien zeby zrobic quick shift czyli do szybkiego zmieniania biegow czy moze ty ablbo kts wykonywal ta przerobke i czy to dobrze .Uf ale sie napisalem dzieki i prosze o odp :]
- robakkk
- Junior
- Posty: 262
- Rejestracja: 09 cze pn, 2003 1:52 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kalisz
Hmm ...proponuje utworzenie nowego tematu ,bo jeden z drugim maja sie nijak i i moze byc male zamieszanie
A w odpowiedzi-odme mozna puscic w atmosfere,a quick shift- poszukaj...bylo na forum,chyba w technicznym-trzeba wyciac(skrocic) jeden z elementow.
A w odpowiedzi-odme mozna puscic w atmosfere,a quick shift- poszukaj...bylo na forum,chyba w technicznym-trzeba wyciac(skrocic) jeden z elementow.
Ostatnio zmieniony 17 gru pt, 2004 12:35 am przez robakkk, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam,
Robakkk
Robakkk
- Pieraś
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2978
- Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
- Posiadany PUG: sprzedany
- Numer Gadu-gadu: 696324
- Lokalizacja: Zielona Góra
robakkk daj spokoj skoro pyta to niech pyta czy to wazne gdzie
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Nie! Nie puszczac w powietrze!!
Zamontowac 1,5 litrowy pojemnik, i ten wezyk poprowadzic do pojemnika. W pojemniku u gory w nakretce zrobic pare otworow wiertlem, aby sie cisnienie nie robilo.
Quick-Shift sie nie sprawdza! Owszem jest krotszy skok lewarka, ale podobno jezeli chce sie szybko zmienic bieg, to zgrzytaja synchronizatory.
Zamontowac 1,5 litrowy pojemnik, i ten wezyk poprowadzic do pojemnika. W pojemniku u gory w nakretce zrobic pare otworow wiertlem, aby sie cisnienie nie robilo.
Quick-Shift sie nie sprawdza! Owszem jest krotszy skok lewarka, ale podobno jezeli chce sie szybko zmienic bieg, to zgrzytaja synchronizatory.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- robakkk
- Junior
- Posty: 262
- Rejestracja: 09 cze pn, 2003 1:52 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kalisz
Nie no...luzik-jaja se robie
W sumie jak to teraz czytam,to troche za powaznie mi wyszlo i zaraz naniose poprawki
Co sie tyczy butelki-to wersja bardziej pracochlonna,ale za to:
1. Ekolodzy nie beda krzyczec,
2. Nie bedzie "upluty" silnik,czy okolica, ewentualnymi czastkami oleju,ktore moga sie tamtedy wydostawac,
3. Profesjonalizm wykonania wzrasta,bo przeciez nie wyglada najlepiej,kiedy jakis waz,ktory,jak kazdy wie powinien byc podlaczony,a tu nagle sobie sterczy...
A do quick shift'a - podobno zmiana biegow wymaga wiekszej sily-ciezej chodzi lewarek!
W sumie jak to teraz czytam,to troche za powaznie mi wyszlo i zaraz naniose poprawki
Co sie tyczy butelki-to wersja bardziej pracochlonna,ale za to:
1. Ekolodzy nie beda krzyczec,
2. Nie bedzie "upluty" silnik,czy okolica, ewentualnymi czastkami oleju,ktore moga sie tamtedy wydostawac,
3. Profesjonalizm wykonania wzrasta,bo przeciez nie wyglada najlepiej,kiedy jakis waz,ktory,jak kazdy wie powinien byc podlaczony,a tu nagle sobie sterczy...
A do quick shift'a - podobno zmiana biegow wymaga wiekszej sily-ciezej chodzi lewarek!
Pozdrawiam,
Robakkk
Robakkk
Z tym Quick-Shift Kaktus ma racje, mam skrucone ramie o około 7mm i jak szybciej wbijam bieg to czuć uderzenie napewno synchronizator tego długo nie wytrzyma. W oryginale na wiekszej predkości przy zmianie biegów, biegi "samo wciagało" i nie było uderzeń.
...ponad to lekki problem zimą....
Także nie polecam
Tomek
...ponad to lekki problem zimą....
Także nie polecam
Tomek
- rado83
- Junior
- Posty: 191
- Rejestracja: 05 lis pt, 2004 5:09 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Będzin
- Kontakt:
Do Kaktusa
Kaktus a co moze byc bo jak sie autko rozgrzeje to zaczynaja mi ciezko biebi wchodzic?Czy to mozliwe od sprzegla?Wymienilem tarcze docisk wydawal sie ok ?
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
A olej w skrzyni jest? Docisk wydawal sie ok czy byl ok ?
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- rado83
- Junior
- Posty: 191
- Rejestracja: 05 lis pt, 2004 5:09 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Będzin
- Kontakt:
Docisk
Kurcze wiesz no wizualnie nie byl uszkodzony jak go zakrecilem to sloneczko bylo wypukle z jakies 4mm moze 5mm powierzchnia dociskajaca wydawala sie ok znaczy nie porysowana ani powycierana!A wogole biegi tak wchodza bez quick shifta az boje sie myslec co by sie dzialo jak by byl!A olej w skrzyni kurcze kupilem nowy jakis pol syntetyk (w sumie dosc drogi) ale nie pamietam parametrow z tym ze koles patrzyl w ksiazce jaki ma byc i z tego dobral wiec chyba oki:)
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
No to nie mam pojecia
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora