W niedzielę mój Pug umarł w butach. Coś zrobiło jebut i zgasł . Teraz ciężko pali i chodzi tak jakby zawory były rozregulowane i coś tam strasznie tłucze. Będę najprawdopodobniej robił kapitalke więc proszę o informacje odnośnie cen i co tak naprawdę warto wymienić w Pugu. Z góry bardzo dziękuję za wszelką pomoc:)
no można masz racje:) Ale ja mam swojego puga od 3 miesięcy i silnik na początku też niby chodził super. Potem okazało się że bierze więcej oleju niż paliwa aż w końcu umarł.
Jeżeli chodzi o TU to w tysiaku pewnie się wyrobisz, jak będziesz robił sam.
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Hmm.. Jesli bys chcial to ja mam silnik ktory jezdzil u mnie do konca, potem wydmuchal uszczelke pod glowica, chcialem go robic bo gora (tloki, pierscienie i tuleje) ma w super stanie, zrobilem juz glowice (planowanie, docieranie zaworow, nowe uszczelniacze) oraz zakupilem wiekszosc potrzebnych uszczelek. Mialem jeszcze wymienic panewki bo korbowe juz sa nieco wyrobione, wal byl mierzony i nie wymaga szlifowania. Jednak trafil mi sie caly silnik za dobre pieniadze i stwierdzilem ze nie remontuje na razie mojego, a w miedzyczasie okazalo sie ze bede sprzedawal auto bo kupilem wieksze wiec silnik moglbym sprzedac naprawde taniutko gdybys chcial bo go szkoda, jest naprawde zdrowy oprocz tych panewek.. Jesli cos to odezwij sie na PW
Jeśli to Ci pomorze wybrać to ja bez ruszania panewek a co za tym idzie i wału, płaciłem za części i robotę głowicy około 1300 zł a robota to była już moja inicjatywa bo bawiłem się z tym osobiście z pomocą kumpla.
Faktycznie cos malo ci wyszlo.. Dolicz jeszcze ze podczas grzebania warto za jednym razem wymienic rozrzad, mozliwe ze z pompa, no i swiezy olej z filtrem, a nawet i plyn chlodniczy.. Same np uszczelniacze na wal i rozrzad to koszt cirka 100-120 zl
Powiem tak.. Wczoraj mieżyłem kompresje :
Gar 1 - 0
Gar 2 - 5,5
Gar 3 - 6
Gar 4 - 8
A takie wyniki mi wyszły dlatego, że gdy wcisnąłem ręką zamknięty zawór ssący na 1 garze to wciskał się on bez problemu ręką więc sprężyny zaworowe na pewno do wymiany.. Nie wiem czy rozrząd nie dostał po d*pie muszę wyciągnąć głowicę...