Instrukcja montażu elektrycznego otwierania klapy tylnej PDF

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
TOMBIKE
Uzalezniony
Posty: 644
Rejestracja: 12 wrz pt, 2003 6:10 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: TOMBIKE »

no wlasnie w tym sterowniku podając mase na odpowiednie przewody zamykamy/otwieramy klape, wiec kwestia znalezienia włącznika zwiernego
Awatar użytkownika
Pagi
Maniak
Posty: 1027
Rejestracja: 04 lis czw, 2004 1:02 am
Posiadany PUG: był 205 1.9D '92
Numer Gadu-gadu: 35314
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Pagi »

cos nie rozumiem... chodzi o to ze zasilasz(podajesz mase) caly czas na przewod zamykajacy, a tylko w chwili wlaczenia przycisku, podajesz na ten moment mase na drugi przwdod, powodujac otwarcie, po czym znow po puszczeniu przycisku silownik zamyka sie? Czy dobrze glowkuje ? W sumie nie glupie bo ten sterownik podaje tylko impulsy, wiec smialo przewod zasilajacy moze byc domyslnie podpiety do masy.

Ja to otwieranie chce zrobic z pilota, pozniewaz mam w alarmie wolny kanal, na ktory przychodzi impuls 1 sekundowy po nacisnieciu guziczka w pilocie. Mysle ze przekaznik ze stykami zwiernymi i rozwiernymi powinien zalatwic sprawe...

Fajno, pomogles mi :) dzieki wielkie :)
Peugeot 205 1,9D '92 - pierwsza miłość...
Awatar użytkownika
TOMBIKE
Uzalezniony
Posty: 644
Rejestracja: 12 wrz pt, 2003 6:10 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: TOMBIKE »

O to chodzi na tym forum :) Cieszę się że mogłem pomóc, jeśli chcesz samemu robić taki układ to tu jest zamieszczony schemat: [url]http://pawka_k.w.interia.pl/sterownik_zamka/sterownik.html[/url] Koszt części wynosi troszkę ponad 10zł, więc myslę że nie warto się bawić i od razu kupić gotowy za 19zł, tym bardziej że jest pewnośćże działa i od razu ma obudowe. Ja składałem ten układ, wytrawiłem nawet płytke, ale coś nie chciał działać :)
Awatar użytkownika
Pagi
Maniak
Posty: 1027
Rejestracja: 04 lis czw, 2004 1:02 am
Posiadany PUG: był 205 1.9D '92
Numer Gadu-gadu: 35314
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Pagi »

Dobra, wszystko jasne :)
Po świetach biore sie za robote :)

Dzieki i pozdrawiam :)
Peugeot 205 1,9D '92 - pierwsza miłość...
Qbis
Junior
Posty: 168
Rejestracja: 15 lis pn, 2004 9:39 pm
Posiadany PUG: 205 1.6 GTI
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: Qbis »

nie abym nie docenial Twojego wkladu pracy bo jest ogromny ale mam jedna uwage.
Napisales ze zasilanie wziasc z gniazda zapalniczki.Z tego co mi wiadomo napiecia na zapalniczce nie ma bez przekrecenia stacyjki.W 100 % nie jestem pewien gdyz w pugu tego nie sprawdzalem ale w Renault jest tak napewno.
Jezeli moja uwaga jest sluszna proponowalbym podlaczac pod bezpiecznik najlepiej od pozycyjnych gdyz jest to z pewnoscia bezpieczniejsze dla instalacji.
Jednak wiem jak nie chce sie czasami grzebac przy takich " szczegolach " wiec najprostszym rozwiazaniem sa awaryjne.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
TOMBIKE
Uzalezniony
Posty: 644
Rejestracja: 12 wrz pt, 2003 6:10 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: TOMBIKE »

Napięcie jest, a możesz sobie je pociągnąć nawet kablami od akumulatora jak chcesz, wziąłem z zapalniczki bo ta ma już zabezpieczenie a wole żeby poszedł mi bezpiecznik od zapalniczki a nie od świateł.
Awatar użytkownika
Pagi
Maniak
Posty: 1027
Rejestracja: 04 lis czw, 2004 1:02 am
Posiadany PUG: był 205 1.9D '92
Numer Gadu-gadu: 35314
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Pagi »

TOMBIKE - Zrobione, troszke inaczej niz w Twojej instrukcji, ale dziala rewelacyjnie.
Ja nie rezygnowalem z otwierania kluczykowego, dospawane mam ramie takze mija sie z zamkiem i jedno drugiemu nie zawadza.
Dostalem tesz od znajomego jakis fajny silownik od zamka centralnego, taki ze nie trzeba stosowac zadnej sprezyny ani zmiany biegunow, bo dziala zawsze w ta jedna strone co trzeba, i cofa sie na tyle ile trzeba pod wplywem sprezyny w zamku. Calosc podlaczona mam przez przekaznik do drugiego kanalu w alarmie, przez co bagaznik otwierany jest pilotem.
Takze dla robiacych w przyszlosci cos podobnego, poszukajcie silownika w ktorym, zeby ponownie otworzyc nie trzeba bylo go cofać.
Peugeot 205 1,9D '92 - pierwsza miłość...
ODPOWIEDZ