Miałem bardzo podobny problem, tylko ze z silnikiem 1.4 TU3M/z mechanicy to mi radzili zebym oddał na złom i kupił vw lub innego niemca którego "potrafia" naprawiać.
Nie poddałem się
Dlatego dziś jestem w klubie najwspanialszych 205
Po pierwsze: Reset kompa, po prostu zrzuć na noc MINUSOWĄ klemę z aku.
Po drugie wyreguluj parownik samemu tak żeby ci dobrze jeżdziło
![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)
praca na gazie ma wpływ na pożniejszą prace na benzynie bo komp dostosowuje ustawienia silnika na podstawie odczytu m.in z lambdy o składzie mieszanki, jeśli ta na gazie jest uboga, to potem będzie go zalewać na benzynie, nawet do tego stopnia ze będzie gasł lub nie odpalał albo palił na 3 gary
Po trzecie wymiana krokowca i czujnika przepustnicy.
O takich sprawach jak kopułka, palec, kable i świece chyba nie muszę wspominać
aha, tylko nie jakieś wieloelektrodowe cuda... to dobre dla panienek co myślą że im to doda w cc 700 1000000000000 koni
Czasami gazownicy wkładają pod wtrysk uszczelkę z za mała średnicą przelotu, działa to jak zwężka, auto traci na mocy i więcej pali... wystarczy ostrożnie dociać nozykiem, tylko uważaj żeby przy pracach przy wtrysku coś ci nie wpadło do kolektora
Nie gwarantuję ze to to ale u mnie tak właśnie było.
Zyczę powodzenia i wielu kilometrów zadowolenia z puga.
NIE PODDAWAJ SIE, NA PEWNO GO URATUJESZ.
205... i wszystko inne zostaje w tyle
Technik konserwacji zabytków, w pracy i w garażu :p