Griffe T16
- MiceK
- Maniak
- Posty: 1969
- Rejestracja: 30 lip pt, 2010 2:10 pm
- Posiadany PUG: MG ZR 1.4 16v
- Numer Gadu-gadu: 1295187
- Lokalizacja: Warszawa/okolice
- Kontakt:
Re: GRIFFE T16
Munne, czemu Lublin ?? Bo Lord polecił dobrego lakiernika. Poza tym niedaleko przecież "cabriolety.pl" to może przy okazji podsufitkę zrobią...a na pewno lepiej założą i naciągną dach po malowaniu niż jakikolwiek lakiernik
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2689
- Rejestracja: 04 paź pn, 2004 12:33 pm
- Numer Gadu-gadu: 10090927
- Lokalizacja: Karlstad/Lublin
Re: GRIFFE T16
Zapewne chodzi o zaklad gdzie malowalem CTI, ale zeby go teraz polecac calej Polsce hmmmm.
Kazda morda pasuje do Forda!
- xtrack
- Uzalezniony
- Posty: 667
- Rejestracja: 15 wrz pt, 2006 2:48 pm
- Posiadany PUG: 1.9 GTI
- Lokalizacja: dolnyslask
- Kontakt:
Re: GRIFFE T16
Lord Devil pisze:Czynnym zawodnikiem nie jestem od lat. Mnie nie znasz i zakladam, ze pana Boretti rowniez nie, wiec jak porownujesz? na podstawie tego filmu i moich wpisow na forum? ...xtrack pisze:Lord Devil pisze:Michalku taki jest plan, z rolki (bo ze startu zatrzymanego nie da rady) do hmm powiedzmy 240km/h ma pokazac wyzszosc nad Porsche Killer'em
widze ciagły zachwyt nad rozwijaniem predkosci po prostych...nieładnie z waszej strony
205tka lubi zakrety......naprawdę
http://www.youtube.com/watch?v=hE72qL3sLhE wiem ze nic CI to nie mowi ale sobie obejrzyj.nie dalbym nawet promila szans dla Twojego T16 ....ale o czym mowa. tu jedzie ktos, kto ma telent i narzedzie przystosowane do jego wykorzystania.
205 MAXI swietny samochod sportowy nie majacy nic wspolnego z 205GTi poza nazwa, ani silnik, ani zawias ani heble itd. Oczywiscie ze GriffeT16 nie bedzie mial szans, boli Cie to?, cieszy? Twoja sprawa.
Nie potrafisz zrozumiec, ze nie mam zamiaru z Griffe robic auta wyscigowego czy maszyny rajdowej?
Nigdzie nie napisalem, ze bedzie mial milion koni, ze okrezenie toru Poznan bedzie robil w czasie 1m,48s.
Robie go tak jak chce i jak mi sie podoba, po to aby dawal mi jak najwieksza frajde. Nie podoba Ci sie? ok, pelne Twoje prawo. Podkresle jeszcze raz. NIE BEDZIE TO MASZYNA DO WYGRYWANIA OeSow. Nie mam zamiaru tym autem startowac w rajdach, pewnie jakies amatorskie pojezdzawki dookola trzepaka jak czas pozwoli, kilka razy do roku. Nie bede prul wnetrza, odchudzal, wstawial klatki i kublow. Bede sie cieszyl oryginalnym srodkiem plus klimatronikiem i mocniejszym silnikiem niz seria.
To, ze nie przerabiam 205 na samochod wyscigowy oznacza, ze jestem gorszy? Mam miec kompleksy bo nie jestem czynnym zawodnikiem?
Tak czy inaczej jezeli uda mi sie zorganizowac, Spot na Sportowo II, jestes zaproszony i mozesz sie czuc mile widziany. Bedziesz mogl przyjechac, na zywo skrytykowac, szpachle na dachu, silnik z T16 i ogolnie byle jaki drutowoz, a nie auto wyscigowe. Bedziesz mogl mnie pokonac swoja 205 na probach i oznajmic to wszystkim.
wlasanie o to mi chodziło. wiedzialem ze przyjdzie czas zeby sie posmiac z was w bezpodstawnym głupkowatym stylu ktorego prekursorem był munne, robiac przy tym balagan .a skoro osiagnałem to co chcialem to zycze zdrówka.
jednak troche ruszaja was tekie głupawe texty, co?...
az munne sie obruszył...
co złego to nie ja, panowie....
pozdrawiam
- Marin205
- Peugeot 205 Master
- Posty: 3172
- Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
- Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
- Numer Gadu-gadu: 4777015
- Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
- Kontakt:
Re: GRIFFE T16
jak taki post z filmem to i ja z filmem napiszęxtrack pisze:
widze ciagły zachwyt nad rozwijaniem predkosci po prostych...nieładnie z waszej strony
205tka lubi zakrety......naprawdę
http://www.youtube.com/watch?v=hE72qL3sLhE wiem ze nic CI to nie mowi ale sobie obejrzyj.nie dalbym nawet promila szans dla Twojego T16 ....ale o czym mowa. tu jedzie ktos, kto ma telent i narzedzie przystosowane do jego wykorzystania.
są auta na zakręty i są auta na prostą http://www.youtube.com/watch?v=pxo9jz1iIX4
mam nadzieję że ten Griffe będzie tak dowalony wyposażeniem dodatkowym że inni pozazdroszczą
gdybym budował 205 tak jak Lord to bym doposażał tak jak Lord a nie profanował jak inni (czyli budował rajdówkę)
takiego Griffe żal przytrzeć o krzaki no nie....
http://www.katalogi.peugeot205.pl Kliknij tu i zobacz spis katalogów z galerii.
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: GRIFFE T16
Xtrack i dzieki za to, ma byc ostro i balagan nie zaszkodzi Sam zaczalem prowokacyjnie, wiec sie spodziewalem. Tak czy siak szacun i luz i mam nadziejem ze poza tym, iz czujesz sie zaproszony, to Spot wpadniesz. Moze znajdzie sie dobra dusza pomocna w orgaznizacji spotu, bo czasu wolnego coraz mniej
Car Valeting, Car Detailing.
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2689
- Rejestracja: 04 paź pn, 2004 12:33 pm
- Numer Gadu-gadu: 10090927
- Lokalizacja: Karlstad/Lublin
Re: GRIFFE T16
Nie no balaganu nie narobiles wiec moze lepiej sie postaraj:)
Kazda morda pasuje do Forda!
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: GRIFFE T16
Dobra my tu gadu gadu a fot nie ma, wiec wklejam. Mimo wszystko chyba chcecie popatrzec na silnik, wiec troche o motorowni, potem bedzie reszta tego cyrku. Silnik tak do konca nie jest "normalny" - Para - miales racje . Stety lub niestety wszystkiego nie pokaze i nie opisze - tajemnica firmy Hokus Pokus Design. Z niestandardowych gratow sa kute, tloki, wal korbowy z diesla 2,1, ....., caly uklad korbowo-tlokowy zostal oczywiscie dynamicznie wywazony (po calym procesie wal zostal azotowany). Do tego dochodzi nowe duze turbo z Fuji Heavy Industries wiec japonskie a Peugeot przy 205 T16 bardzo mocno z nimi wspolpracowal i wyszli na tym wysmieniecie budujac jak wszyscy wiemy najlepsze auto rajdowe grupy wszech czasow. Byc moze pojdzie duzy wodny IC w miejsce ory - osprzet wiadomo, ze bedzie inny. Troche fotek - chronologia w tym momencie sie obrazila i strzelila focha.
Ostatnio zmieniony 22 gru śr, 2010 9:39 am przez Lord Devil, łącznie zmieniany 1 raz.
Car Valeting, Car Detailing.
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: GRIFFE T16
Nie wszystko zmiescilo sie w poprzednim poscie, wiec reszta tu.
Car Valeting, Car Detailing.
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Re: GRIFFE T16
Magia firmy hokus pokus chyba polega na tym, ze raz na zdjeciach widac wal ktory ma 4 przeciwwagi, a na reszcie 8. Wot technika
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
- DelighT
- Junior
- Posty: 402
- Rejestracja: 06 lut pt, 2009 7:21 pm
- Posiadany PUG: 205 Indiana
- Numer Gadu-gadu: 3827789
- Lokalizacja: Lublin
Re: GRIFFE T16
O mój Boże! Zaczynam się bać tego samochodu... Śmierć w oczach, rakieta itd... Lord! Ty wariacie!
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: GRIFFE T16
Co jest, tylko Moralez dostrzegl roznice na obrazkach? a powiedzial tylko o jednej - jest ich wiecej. Uspokajam, jest to nadal ailnik T16, a nie mistyfikacja.
Car Valeting, Car Detailing.
- d_ARC
- Uzalezniony
- Posty: 887
- Rejestracja: 22 mar śr, 2006 7:44 pm
- Posiadany PUG: Rallye16 - powoli, ale do przodu :)
- Numer Gadu-gadu: 2897169
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: GRIFFE T16
Odchudzałeś wał? Jakiś taki wyokrąglony, wygłaskany Co daje wał z TD w aucie z T16, bo dla DFW to podobno podniesienie sprężania do D6C?
Przybliż może jeszcze mody:
1) co dłubałeś w pompie oleju i mocowaniu filtra?
2) co w obudowie termostatu?
3) co w głowicy, nie widać odchudzania zaworów, skracania prowadnic, kanały coś powiększane, komora spalania chyba też ruszona?
4) co ma dać azotowanie i ile taka przyjemność?
5) gdzie i za ile wyważałeś bebechy?
No i generalnie poopowiadaj nam jeszcze, jeśli to nie top-secret oczywiście
Przybliż może jeszcze mody:
1) co dłubałeś w pompie oleju i mocowaniu filtra?
2) co w obudowie termostatu?
3) co w głowicy, nie widać odchudzania zaworów, skracania prowadnic, kanały coś powiększane, komora spalania chyba też ruszona?
4) co ma dać azotowanie i ile taka przyjemność?
5) gdzie i za ile wyważałeś bebechy?
No i generalnie poopowiadaj nam jeszcze, jeśli to nie top-secret oczywiście
Ostatnio zmieniony 22 gru śr, 2010 8:55 pm przez d_ARC, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2689
- Rejestracja: 04 paź pn, 2004 12:33 pm
- Numer Gadu-gadu: 10090927
- Lokalizacja: Karlstad/Lublin
Re: GRIFFE T16
Czyli mamy pytanie co to jest stroker.................hmm teraz jaka bedzie glowna nagroda konkursu?
A moze nowy znaczek GTI16????????????
Przyszla mi do glowy slynna wypowiedz stefa na temat sportowych panewek:)
A moze nowy znaczek GTI16????????????
Przyszla mi do glowy slynna wypowiedz stefa na temat sportowych panewek:)
Kazda morda pasuje do Forda!