Griffe T16

Większe projekty, odbudowy i renowacje, przygotowanie do rajdów.
Awatar użytkownika
MiceK
Maniak
Posty: 1969
Rejestracja: 30 lip pt, 2010 2:10 pm
Posiadany PUG: MG ZR 1.4 16v
Numer Gadu-gadu: 1295187
Lokalizacja: Warszawa/okolice
Kontakt:

Re: GRIFFE T16

Post autor: MiceK »

Munne, czemu Lublin ?? Bo Lord polecił dobrego lakiernika. Poza tym niedaleko przecież "cabriolety.pl" to może przy okazji podsufitkę zrobią...a na pewno lepiej założą i naciągną dach po malowaniu niż jakikolwiek lakiernik :)
parking lotnisko modlin http://lotnisko-modlin.org/
taxi lotnisko modlin http://taxitransfer24h.pl/
Munne
Peugeot 205 Master
Posty: 2689
Rejestracja: 04 paź pn, 2004 12:33 pm
Numer Gadu-gadu: 10090927
Lokalizacja: Karlstad/Lublin

Re: GRIFFE T16

Post autor: Munne »

Zapewne chodzi o zaklad gdzie malowalem CTI, ale zeby go teraz polecac calej Polsce hmmmm.
Kazda morda pasuje do Forda!
Awatar użytkownika
xtrack
Uzalezniony
Posty: 667
Rejestracja: 15 wrz pt, 2006 2:48 pm
Posiadany PUG: 1.9 GTI
Lokalizacja: dolnyslask
Kontakt:

Re: GRIFFE T16

Post autor: xtrack »

Lord Devil pisze:
xtrack pisze:
Lord Devil pisze:Michalku taki jest plan, z rolki (bo ze startu zatrzymanego nie da rady) do hmm powiedzmy 240km/h ma pokazac wyzszosc nad Porsche Killer'em

widze ciagły zachwyt nad rozwijaniem predkosci po prostych...nieładnie z waszej strony :oops:
205tka lubi zakrety......naprawdę

http://www.youtube.com/watch?v=hE72qL3sLhE wiem ze nic CI to nie mowi ale sobie obejrzyj.nie dalbym nawet promila szans dla Twojego T16 ....ale o czym mowa. tu jedzie ktos, kto ma telent i narzedzie przystosowane do jego wykorzystania.
Czynnym zawodnikiem nie jestem od lat. Mnie nie znasz i zakladam, ze pana Boretti rowniez nie, wiec jak porownujesz? na podstawie tego filmu i moich wpisow na forum? ...
205 MAXI swietny samochod sportowy nie majacy nic wspolnego z 205GTi poza nazwa, ani silnik, ani zawias ani heble itd. Oczywiscie ze GriffeT16 nie bedzie mial szans, boli Cie to?, cieszy? Twoja sprawa.
Nie potrafisz zrozumiec, ze nie mam zamiaru z Griffe robic auta wyscigowego czy maszyny rajdowej?
Nigdzie nie napisalem, ze bedzie mial milion koni, ze okrezenie toru Poznan bedzie robil w czasie 1m,48s.
Robie go tak jak chce i jak mi sie podoba, po to aby dawal mi jak najwieksza frajde. Nie podoba Ci sie? ok, pelne Twoje prawo. Podkresle jeszcze raz. NIE BEDZIE TO MASZYNA DO WYGRYWANIA OeSow. Nie mam zamiaru tym autem startowac w rajdach, pewnie jakies amatorskie pojezdzawki dookola trzepaka jak czas pozwoli, kilka razy do roku. Nie bede prul wnetrza, odchudzal, wstawial klatki i kublow. Bede sie cieszyl oryginalnym srodkiem plus klimatronikiem i mocniejszym silnikiem niz seria.
To, ze nie przerabiam 205 na samochod wyscigowy oznacza, ze jestem gorszy? Mam miec kompleksy bo nie jestem czynnym zawodnikiem?
Tak czy inaczej jezeli uda mi sie zorganizowac, Spot na Sportowo II, jestes zaproszony i mozesz sie czuc mile widziany. Bedziesz mogl przyjechac, na zywo skrytykowac, szpachle na dachu, silnik z T16 i ogolnie byle jaki drutowoz, a nie auto wyscigowe. Bedziesz mogl mnie pokonac swoja 205 na probach i oznajmic to wszystkim. :W

wlasanie o to mi chodziło. :D wiedzialem ze przyjdzie czas zeby sie posmiac z was w bezpodstawnym głupkowatym stylu ktorego prekursorem był munne, robiac przy tym balagan .a skoro osiagnałem to co chcialem to zycze zdrówka.

jednak troche ruszaja was tekie głupawe texty, co?... :)
az munne sie obruszył...


co złego to nie ja, panowie.... :P

pozdrawiam :W
Awatar użytkownika
Marin205
Peugeot 205 Master
Posty: 3172
Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
Numer Gadu-gadu: 4777015
Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
Kontakt:

Re: GRIFFE T16

Post autor: Marin205 »

xtrack pisze:
widze ciagły zachwyt nad rozwijaniem predkosci po prostych...nieładnie z waszej strony :oops:
205tka lubi zakrety......naprawdę

http://www.youtube.com/watch?v=hE72qL3sLhE wiem ze nic CI to nie mowi ale sobie obejrzyj.nie dalbym nawet promila szans dla Twojego T16 ....ale o czym mowa. tu jedzie ktos, kto ma telent i narzedzie przystosowane do jego wykorzystania.
jak taki post z filmem to i ja z filmem napiszę

są auta na zakręty i są auta na prostą http://www.youtube.com/watch?v=pxo9jz1iIX4

mam nadzieję że ten Griffe będzie tak dowalony wyposażeniem dodatkowym że inni pozazdroszczą

gdybym budował 205 tak jak Lord to bym doposażał tak jak Lord a nie profanował jak inni (czyli budował rajdówkę) 8)

takiego Griffe żal przytrzeć o krzaki no nie....
http://www.katalogi.peugeot205.pl Kliknij tu i zobacz spis katalogów z galerii.

http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
Awatar użytkownika
Lord Devil
Peugeot 205 Master
Posty: 2609
Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
Numer Gadu-gadu: 6446898
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: GRIFFE T16

Post autor: Lord Devil »

Xtrack i dzieki za to, ma byc ostro i balagan nie zaszkodzi :mrgreen: Sam zaczalem prowokacyjnie, wiec sie spodziewalem. Tak czy siak szacun i luz i mam nadziejem ze poza tym, iz czujesz sie zaproszony, to Spot wpadniesz. Moze znajdzie sie dobra dusza pomocna w orgaznizacji spotu, bo czasu wolnego coraz mniej :evil:
Car Valeting, Car Detailing.
Munne
Peugeot 205 Master
Posty: 2689
Rejestracja: 04 paź pn, 2004 12:33 pm
Numer Gadu-gadu: 10090927
Lokalizacja: Karlstad/Lublin

Re: GRIFFE T16

Post autor: Munne »

Nie no balaganu nie narobiles wiec moze lepiej sie postaraj:)
Kazda morda pasuje do Forda!
Awatar użytkownika
Lord Devil
Peugeot 205 Master
Posty: 2609
Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
Numer Gadu-gadu: 6446898
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: GRIFFE T16

Post autor: Lord Devil »

Dobra my tu gadu gadu a fot nie ma, wiec wklejam. Mimo wszystko chyba chcecie popatrzec na silnik, wiec troche o motorowni, potem bedzie reszta tego cyrku. Silnik tak do konca nie jest "normalny" 8)7 - Para - miales racje :Y . Stety lub niestety wszystkiego nie pokaze i nie opisze - tajemnica firmy Hokus Pokus Design. Z niestandardowych gratow sa kute, tloki, wal korbowy z diesla 2,1, ....., caly uklad korbowo-tlokowy zostal oczywiscie dynamicznie wywazony (po calym procesie wal zostal azotowany). Do tego dochodzi nowe duze turbo z Fuji Heavy Industries wiec japonskie a Peugeot przy 205 T16 bardzo mocno z nimi wspolpracowal i wyszli na tym wysmieniecie budujac jak wszyscy wiemy najlepsze auto rajdowe grupy wszech czasow. Byc moze pojdzie duzy wodny IC w miejsce ory - osprzet wiadomo, ze bedzie inny. Troche fotek - chronologia w tym momencie sie obrazila i strzelila focha.
Załączniki
obrobione zawory T16_2.jpg
obrobione zawory T16_1.jpg
obropbiona głowica T16_10.jpg
obropbiona głowica T16_08.jpg
obropbiona głowica T16_07.jpg
P205 T16 Lord Przyłacze wody obróbka 2.JPG
P205 T16 Lord Przyłacze wody obróbka 1.JPG
P205 T16 Lord  Pompa oleju3.JPG
P205 T16 Lord Obudowa termostaty2.JPG
P205 T16 Lord Flitr oleju obrobiny.JPG
P205 T16 Lord Blok Pompa wody obrobiona2.JPG
P205 T16 Lord Blok Pompa wody obrobiona1.JPG
P205 T16 Lord Blok PaNewki główne 3.JPG
P205 T16 Lord Blok PaNewki główne 1.JPG
P205 T16 Lord Blok Góra 2.JPG
P205 T16 Lord - zmonotwana głowica z wałkami i magistrala.jpg
P205 T16 Lord - głowica z zamontowanymi popyhaczami po regeneracji.jpg
Lord - silnik bez pompy oleu.jpg
Lord - silnik - lekkie koło i rozrząd.JPG
P205 T16 Lord - silnik zmontowany bez rozrządu.jpg
Ostatnio zmieniony 22 gru śr, 2010 9:39 am przez Lord Devil, łącznie zmieniany 1 raz.
Car Valeting, Car Detailing.
Awatar użytkownika
Lord Devil
Peugeot 205 Master
Posty: 2609
Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
Numer Gadu-gadu: 6446898
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: GRIFFE T16

Post autor: Lord Devil »

Nie wszystko zmiescilo sie w poprzednim poscie, wiec reszta tu.
Załączniki
P4200530.JPG
miska.jpg
Lord - miska olejowa.JPG
wał korbowy 2,1 TD_1.JPG
wał korbowy 2,1 TD_2.JPG
P205 T16 Lord Wał azotowany.JPG
P205 T16 Lord Wał azotowany przymiarka.JPG
P205 T16 Lord Wał po polerce w bloku1.JPG
Car Valeting, Car Detailing.
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4914
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Re: GRIFFE T16

Post autor: moralez »

Magia firmy hokus pokus chyba polega na tym, ze raz na zdjeciach widac wal ktory ma 4 przeciwwagi, a na reszcie 8. Wot technika _O_
Awatar użytkownika
Lord Devil
Peugeot 205 Master
Posty: 2609
Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
Numer Gadu-gadu: 6446898
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: GRIFFE T16

Post autor: Lord Devil »

Patrz uwaznie, moze cos jeszcze dojrzysz :W
Car Valeting, Car Detailing.
Awatar użytkownika
DelighT
Junior
Posty: 402
Rejestracja: 06 lut pt, 2009 7:21 pm
Posiadany PUG: 205 Indiana
Numer Gadu-gadu: 3827789
Lokalizacja: Lublin

Re: GRIFFE T16

Post autor: DelighT »

O mój Boże! Zaczynam się bać tego samochodu... Śmierć w oczach, rakieta itd... Lord! Ty wariacie! _O_ _O_
Kiedyś 205 Indiana: http://delight.205.pl/

Obrazek
Awatar użytkownika
Lord Devil
Peugeot 205 Master
Posty: 2609
Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
Numer Gadu-gadu: 6446898
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: GRIFFE T16

Post autor: Lord Devil »

Co jest, tylko Moralez dostrzegl roznice na obrazkach? a powiedzial tylko o jednej - jest ich wiecej. Uspokajam, jest to nadal ailnik T16, a nie mistyfikacja. :W
Car Valeting, Car Detailing.
Munne
Peugeot 205 Master
Posty: 2689
Rejestracja: 04 paź pn, 2004 12:33 pm
Numer Gadu-gadu: 10090927
Lokalizacja: Karlstad/Lublin

Re: GRIFFE T16

Post autor: Munne »

A moze chodzi o kol ssacy i chargecooler???????????
Kazda morda pasuje do Forda!
Awatar użytkownika
d_ARC
Uzalezniony
Posty: 887
Rejestracja: 22 mar śr, 2006 7:44 pm
Posiadany PUG: Rallye16 - powoli, ale do przodu :)
Numer Gadu-gadu: 2897169
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: GRIFFE T16

Post autor: d_ARC »

Odchudzałeś wał? Jakiś taki wyokrąglony, wygłaskany :) Co daje wał z TD w aucie z T16, bo dla DFW to podobno podniesienie sprężania do D6C?

Przybliż może jeszcze mody:

1) co dłubałeś w pompie oleju i mocowaniu filtra?
2) co w obudowie termostatu?
3) co w głowicy, nie widać odchudzania zaworów, skracania prowadnic, kanały coś powiększane, komora spalania chyba też ruszona?
4) co ma dać azotowanie i ile taka przyjemność?
5) gdzie i za ile wyważałeś bebechy?

No i generalnie poopowiadaj nam jeszcze, jeśli to nie top-secret oczywiście ;)
Ostatnio zmieniony 22 gru śr, 2010 8:55 pm przez d_ARC, łącznie zmieniany 1 raz.
Munne
Peugeot 205 Master
Posty: 2689
Rejestracja: 04 paź pn, 2004 12:33 pm
Numer Gadu-gadu: 10090927
Lokalizacja: Karlstad/Lublin

Re: GRIFFE T16

Post autor: Munne »

Czyli mamy pytanie co to jest stroker.................hmm teraz jaka bedzie glowna nagroda konkursu?

A moze nowy znaczek GTI16????????????

Przyszla mi do glowy slynna wypowiedz stefa na temat sportowych panewek:)
Kazda morda pasuje do Forda!
ODPOWIEDZ