zużycie paliwa zimą i nie tylko
ja też muszę przejaechać z 8 km zanim na skrzyżowaniu zacznie wchodzić na obroty, a jak wyjadę w trasę i wrócę do miasta to znów to samo musi trochę postać w korkach żeby sie rozgrał, więc w piąteg wymieniam termostat wszyscy mi mówią że to on jest przyczyną, Zobaczymy co to da napiszę Wam co się będzie działo.
a tak na marginesie gościu na alegro ma bardzo tanio, taniej jakieś 12 zł niż w sklepie sprawdziłem, nowy z gwarancją a jak nie bedzie miał to dzwonić i wystawi
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=38472928
pozdrawiam Wszystkich
a tak na marginesie gościu na alegro ma bardzo tanio, taniej jakieś 12 zł niż w sklepie sprawdziłem, nowy z gwarancją a jak nie bedzie miał to dzwonić i wystawi
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=38472928
pozdrawiam Wszystkich
poczytaj o tymprzeszukałem całe forum i teraz chcę się wyłącznie upewnić, ponieważ na większość zapytań odnośnie zwiększonego zużycia paliwa odpowiedź jest jedna: ZIMA
http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.ph ... highlight=
- Pieraś
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2978
- Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
- Posiadany PUG: sprzedany
- Numer Gadu-gadu: 696324
- Lokalizacja: Zielona Góra
ja tam zrobilem 600km na pelnym baku (40l.) z czego jakos 300km to trasa mniejwiecej. wyszlo mi 6,5l srednio - na trasie 90-120km/h. ogolnie nie narzekam jeszcze jestem w trakcie sprawdzania spalania - ale termostat ( temp. silnika ) ma wplyw na spalanie
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Zdaje sprawozdanie z wymiany termostatu, po odkręceniu starego okazało się że ze starości pękł i po prostu niedziałał, po założeniu nowego silnik po nocy wszedł na wolne obroty po3 minutach i wyłączyło się ssanie. Także wymiana termostatu, była lekarstwem na przepały paliwa i wysokie obroty na skrzyżowaniech no i bardzo szybko nagrzewa się w kabinie.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
na wrasztacie mówili mi że 40 zł, ja sam wymieniłem, to tylko dwie śruby na klucz 10. trwało to około 20 minut ze wszystkim, płynu wyleciałe około 0,7litra ale podstawiłem butelkę i wlałem z powrotem. Byłem na przejażce, no super jazda nie poznaje samochodu.
Silnik ma na monowtrysku 1124cm, chyba TU1
cena termostatu około 30 zł, ale dwa posty wyżej podałem Wam link na allegro gdzie gościu ma taniutki i szybko wysyła z dwuletnią gwarancją
Silnik ma na monowtrysku 1124cm, chyba TU1
cena termostatu około 30 zł, ale dwa posty wyżej podałem Wam link na allegro gdzie gościu ma taniutki i szybko wysyła z dwuletnią gwarancją
no i wymieniłem termostat, świece i parę innych dupereli. Efekt? 2 tankowania (jazda tylko po mieście i zużycie na poziomie 7,5 litra. 3 tankowanie i zaskoczenie - znowu podskoczyło do ok. 10 l/100 km i tak się utrzymuje, choć mrozy zelżały i automatycznego ssania nie zauważam (sądząc po obrotach silnika)