Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINAŁU
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który po mału odbiega od ORFIN
Na pierwsze 1000 km zaleję go tanim ale semisyntetykiem, potem tylko pełen syntetyk Total.
Myślę ze na totalu będzie czyściutki jak teraz przez długi czas.
Myślę ze na totalu będzie czyściutki jak teraz przez długi czas.
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który po mału odbiega od ORFIN
dziś zapowiada się składanie silnika do końca, już nie mogę się doczekać
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który po mału odbiega od ORFIN
Jak wspomniałem, poskładał się silnik, może nie do końca jeszcze, ale już nie dużo mu zostało.
Głowica nie będzie malowana, zostaje tak jak jest, za to teraz Lord będzie mógł jeść ze skrzyni
Głowica nie będzie malowana, zostaje tak jak jest, za to teraz Lord będzie mógł jeść ze skrzyni
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który po mału odbiega od ORFIN
Mati profi robota, profi zdjecia. Jak zawsze u Ciebie
Car Valeting, Car Detailing.
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który po mału odbiega od ORFIN
Miło mi słyszeć słowa uznania, jak w końcu wyląduje to w CTI będzie ślicznie
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- Para
- Peugeot 205 Master
- Posty: 10182
- Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
- Posiadany PUG: najlepszy
- Numer Gadu-gadu: 1559591
- Lokalizacja: Baile Átha Cliath
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który po mału odbiega od ORFIN
Wyglada sterylnie, swietna robota Mati
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który po mału odbiega od ORFIN
Będę musiał tylko coś pokombinować bo dałem pompę wodną od CTI ( była nowa niemal ) i nie ma ona tego kołnierza ochronnego , fartucha...ale coś wymyślę.
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który po mału odbiega od ORFIN
Chłopaki, doradźcie mi proszę bo jestem trochę w kropce, zmuszony jestem do zakupu nowego sprzęgła do miga.
Znalazłem na Allegro takie coś :
http://allegro.pl/sprzeglo-luk-citroen- ... 63116.html
Niby wg opisu na tej aukcji wynika, że pasuje do XU9J4, ale jak się sprawdzi w katalogu Valeo, czy LUK, to nijak nie odpowiada ten nr sprzęgła do XU9J4
Wg katalogu LUK do XU9J4 powinno być 622 0787 00 oraz 622 0563 10.
W katalogu sprzęgło z tej aukcji pasuje do :
CITRO - BX (XB-_) - TRD Turbo
03.88-02.93 -
66 90
1769
CITRO - BX Break (XB-_) - TRD Turbo
03.88-12.94 -
66 90
1769
CITRO - XANTIA (X1) - 2.0 i
03.93-01.98 -
89 121
1998
CITRO - XANTIA Break (X1) - 2.0 i
06.95-01.98 -
89 121
1998
CITRO - XANTIA (X2) - 2.0 i
01.98-04.03 -
89 121
1998
CITRO - XANTIA Break (X2) - 2.0 i
01.98-04.03 -
89 121
1998
CITRO - XM (Y3) - 2.0 i
05.89-04.94 -
79 107
1998
CITRO - XM (Y3) - 2.0
05.89-04.94 -
84 114
1998
CITRO - XM (Y3) - 2.0 i
05.89-06.94 -
89 121
1998
CITRO - XM Break (Y3) - 2.0 i
11.91-04.94 -
89 121
1998
CITRO - ZX (N2) - 2.0 i
07.92-06.97 -
89 121
1998
PEUGE - 205 II (20A/C) - 1.7 TD
01.90-09.98 10.90-
57 78
1769
PEUGE - 306 hatchback (7A, 7C, N3, N5) - 2.0 XSi
05.93-05.01 -
89 121
1998
No i teraz kurde nie wiem, czy brać to z aukcji, czy szukać takiego jakie byc powinno wg katalogu ?
Chyba, że może ktoś z Was przerabiał ten temat już i może mi pomóc, byłbym bardzo wdzięczny
Znalazłem na Allegro takie coś :
http://allegro.pl/sprzeglo-luk-citroen- ... 63116.html
Niby wg opisu na tej aukcji wynika, że pasuje do XU9J4, ale jak się sprawdzi w katalogu Valeo, czy LUK, to nijak nie odpowiada ten nr sprzęgła do XU9J4
Wg katalogu LUK do XU9J4 powinno być 622 0787 00 oraz 622 0563 10.
W katalogu sprzęgło z tej aukcji pasuje do :
CITRO - BX (XB-_) - TRD Turbo
03.88-02.93 -
66 90
1769
CITRO - BX Break (XB-_) - TRD Turbo
03.88-12.94 -
66 90
1769
CITRO - XANTIA (X1) - 2.0 i
03.93-01.98 -
89 121
1998
CITRO - XANTIA Break (X1) - 2.0 i
06.95-01.98 -
89 121
1998
CITRO - XANTIA (X2) - 2.0 i
01.98-04.03 -
89 121
1998
CITRO - XANTIA Break (X2) - 2.0 i
01.98-04.03 -
89 121
1998
CITRO - XM (Y3) - 2.0 i
05.89-04.94 -
79 107
1998
CITRO - XM (Y3) - 2.0
05.89-04.94 -
84 114
1998
CITRO - XM (Y3) - 2.0 i
05.89-06.94 -
89 121
1998
CITRO - XM Break (Y3) - 2.0 i
11.91-04.94 -
89 121
1998
CITRO - ZX (N2) - 2.0 i
07.92-06.97 -
89 121
1998
PEUGE - 205 II (20A/C) - 1.7 TD
01.90-09.98 10.90-
57 78
1769
PEUGE - 306 hatchback (7A, 7C, N3, N5) - 2.0 XSi
05.93-05.01 -
89 121
1998
No i teraz kurde nie wiem, czy brać to z aukcji, czy szukać takiego jakie byc powinno wg katalogu ?
Chyba, że może ktoś z Was przerabiał ten temat już i może mi pomóc, byłbym bardzo wdzięczny
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2689
- Rejestracja: 04 paź pn, 2004 12:33 pm
- Numer Gadu-gadu: 10090927
- Lokalizacja: Karlstad/Lublin
Re: Historia długa mego Puga, który po mału odbiega od ORFIN
Sprawdz ile dedykowane do miga kosztuje firmy QH, wiem ze tarcza byla Valeo. Takie poszlo do czarnego jakis rok temu.
Kazda morda pasuje do Forda!
- Para
- Peugeot 205 Master
- Posty: 10182
- Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
- Posiadany PUG: najlepszy
- Numer Gadu-gadu: 1559591
- Lokalizacja: Baile Átha Cliath
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który po mału odbiega od ORFIN
Hej Orfi, szukaj sprzegla Valeo do Miga, lub Citroena BX GTI , numer czesci Valeo to 801042 lub K461S z tego co wyczytalem w aukcji ktora podales to jest jedna roznica (niewiem czy istotna) profil piasty sie rozni, na allegro: 18x18,2x20,8 , do twojego miga 18x18,2x21
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który po mału odbiega od ORFIN
Bardzo dziękuję za spostrzeżenie, żebym jeszcze wiedział co to za parametr ten profil piasty, hmmm
Nie chciałbym po prostu popełnić błędu przy zakupie
Już mam zryty beret , chyba se dam siana do jutra - zresetuje se czachę...
Nie chciałbym po prostu popełnić błędu przy zakupie
Już mam zryty beret , chyba se dam siana do jutra - zresetuje se czachę...
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który po mału odbiega od ORFIN
Mati jutro Ci sprawdze u znajomego takie sprzeglo, rozumiem, ze chcesz komplecik, moze uda sie cos taniej. JAk tylko bede wiedzial co i jak dam Ci znac.
Car Valeting, Car Detailing.
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który po mału odbiega od ORFIN
Byłbym Ci bardzo wdzięczny, tak interesuje mnie komplet, ewentualnie tarcza i docisk, bo łożysko oporowe mam nowe jakby co - jestem jutro pod GG cały dzień
Wyczytałem na gtidrivers, że sprzęgło migowe jest identyczne jak w 306TD, i 306 S16 -co Wy na to ?
A może po prostu założyć koło zamachowe od 205GTI i moje sprzęgło, to które już mam ?
Czy wg was to sprzęgło Sachsa ( od CTI ) pochodzi długo ?
Tutaj link do kompletu który posiadam : http://peze.pl/spr46,citron,bx,bx,break,visa.html
Wyczytałem na gtidrivers, że sprzęgło migowe jest identyczne jak w 306TD, i 306 S16 -co Wy na to ?
A może po prostu założyć koło zamachowe od 205GTI i moje sprzęgło, to które już mam ?
Czy wg was to sprzęgło Sachsa ( od CTI ) pochodzi długo ?
Tutaj link do kompletu który posiadam : http://peze.pl/spr46,citron,bx,bx,break,visa.html
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który po mału odbiega od ORFIN
Decyzja podjęta, zostawiam swoje sprzęgło, a koło zamachowe daję od 406ki 1,8 16V ( po znikomym przebiegu ).
Nastąpił mały update prac, przykryte zostały pasek rozrządu oraz wałki, zamontowano alternator, chłodniczkę oleju, czujniki, króciec wodny, dolne mocowanie silnika ( nowa tuleja Sasic ) itp itd...
Niestety z powodu chęci wykorzystania swojej pompy wodnej, która ne ma fartucha osłonowego, zmuszony byłem dorobić z aluminiowej blaszki takową osłonę, przy wymianie pompy wodnej zostanie zdemontowana i będzie oryginalnie.
Wstępnie odczyściłem koło zamachowe i przygotowałem wsio do montażu sprzęgła i skrzyni.
Odświeżyłem mocowanie linki sprzęgła, pompę wspomagania , zespół termostatu i koło pasowe pompy wspomagania .
W tym tygodniu jak dobrze pójdzie, zamontowany zostanie na stałe, docelowo, kolektor ssący i wydechowy.
Zakupiłem w tym celu nówkę uszczelkę pod wydechowy, a pomiędzy ssący a głowicę dorobiony został kręgielitowy dystans, który ma posłużyć jako izolacja termiczna dla kolektora ssącego.
Zostanie tylko umieścić silnik w komorze, zając się mocowaniem pompy wspomagania, wężami itp.
na kolejne prace przyjdzie czas.
Nastąpił mały update prac, przykryte zostały pasek rozrządu oraz wałki, zamontowano alternator, chłodniczkę oleju, czujniki, króciec wodny, dolne mocowanie silnika ( nowa tuleja Sasic ) itp itd...
Niestety z powodu chęci wykorzystania swojej pompy wodnej, która ne ma fartucha osłonowego, zmuszony byłem dorobić z aluminiowej blaszki takową osłonę, przy wymianie pompy wodnej zostanie zdemontowana i będzie oryginalnie.
Wstępnie odczyściłem koło zamachowe i przygotowałem wsio do montażu sprzęgła i skrzyni.
Odświeżyłem mocowanie linki sprzęgła, pompę wspomagania , zespół termostatu i koło pasowe pompy wspomagania .
W tym tygodniu jak dobrze pójdzie, zamontowany zostanie na stałe, docelowo, kolektor ssący i wydechowy.
Zakupiłem w tym celu nówkę uszczelkę pod wydechowy, a pomiędzy ssący a głowicę dorobiony został kręgielitowy dystans, który ma posłużyć jako izolacja termiczna dla kolektora ssącego.
Zostanie tylko umieścić silnik w komorze, zając się mocowaniem pompy wspomagania, wężami itp.
na kolejne prace przyjdzie czas.
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- MiceK
- Maniak
- Posty: 1969
- Rejestracja: 30 lip pt, 2010 2:10 pm
- Posiadany PUG: MG ZR 1.4 16v
- Numer Gadu-gadu: 1295187
- Lokalizacja: Warszawa/okolice
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który po mału odbiega od ORFIN
Ale to wszystko pięknie wygląda. Mam nadzieję, że i u mnie prędzej czy później takie cuda się będą działy