205 Rally 1,3 kontra 205 GTi 1,9 - co lepsze?
205 Rally 1,3 kontra 205 GTi 1,9 - co lepsze?
205 Rally 1,3 kontra 205 GTi 1,9 - co lepsze do przygotowania do sportu?
pozdrawiam
pozdrawiam
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
1,3 Rallye !! ZDECYDOWANIE!!
1.9 jest troche malo konkurencyjny w swojej klasie! Ma tylko 130KM a Astra ma 150
Natmiast 1.3 ma ich 100 a to juz jest cos w klasie N1 czy A5.
1.3 Rallye w PPZM mozna wygrywac swoja klase, a aby wygrywac w 1.9 trzeba byc zajebistym driverem.
Gdyby 1.9 mial silnik Mi16 sprawa wygladalaby inaczej.
1.9 jest troche malo konkurencyjny w swojej klasie! Ma tylko 130KM a Astra ma 150
Natmiast 1.3 ma ich 100 a to juz jest cos w klasie N1 czy A5.
1.3 Rallye w PPZM mozna wygrywac swoja klase, a aby wygrywac w 1.9 trzeba byc zajebistym driverem.
Gdyby 1.9 mial silnik Mi16 sprawa wygladalaby inaczej.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Badz 309 1.9 z silnikiem Mi16 albo 405 Mi16
To sa dobre tez maszyny.
205 1.9 Gti to super samochod, ale troche na swoja klase za slaby. Ale to tez "gowno prawda" bo uwazam ze gdyby zrobic autko porzadnie tak na 160KM do Agrupy, to bedzie tak samo konkurencyjny jak 1.6 GTI w A6.
Tyle ze 1.9 na dzien dobry ma tylko 15km wiecej od 1.6 a jest w klasie wyzej. I naprawde np. z Honda Civic Type R ciezko jest walczyc, ktora na dzien dobry ma 200KM. Ale to jest sport... i nie tylko moc sie liczy.
Zreszta Lukasz Witek udowadnial pare razy co potrafi 1.9 GTI Krecac super czasy zarowno w wyscigach jak i w rajdach.
Rozsadek jednak mowi 1.6 badz Rallye. Jest poprostu latwiej.
To sa dobre tez maszyny.
205 1.9 Gti to super samochod, ale troche na swoja klase za slaby. Ale to tez "gowno prawda" bo uwazam ze gdyby zrobic autko porzadnie tak na 160KM do Agrupy, to bedzie tak samo konkurencyjny jak 1.6 GTI w A6.
Tyle ze 1.9 na dzien dobry ma tylko 15km wiecej od 1.6 a jest w klasie wyzej. I naprawde np. z Honda Civic Type R ciezko jest walczyc, ktora na dzien dobry ma 200KM. Ale to jest sport... i nie tylko moc sie liczy.
Zreszta Lukasz Witek udowadnial pare razy co potrafi 1.9 GTI Krecac super czasy zarowno w wyscigach jak i w rajdach.
Rozsadek jednak mowi 1.6 badz Rallye. Jest poprostu latwiej.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Tak!
Janek Moj kumpel kupil tego Sport'a i jest zadowolony, jednak narzeka cos na silnik ze nie idzie tak jak powinien.... ale to wlasnie chyba problem gaznikow.
Gazniki jednak nie sa tez az takie straszne, w koncu Roman Baran swiadomie przeszedl z Wtrysku na Gazniki i teraz to dopiero mu te auto zapierdziela!
Tylko trzeba znalesc jakiegos magika ktory to wszystko zestroii, a podobno najlepsi sa mechanicy od motorow! Oni to potrafia wyregulowac.
Janek Moj kumpel kupil tego Sport'a i jest zadowolony, jednak narzeka cos na silnik ze nie idzie tak jak powinien.... ale to wlasnie chyba problem gaznikow.
Gazniki jednak nie sa tez az takie straszne, w koncu Roman Baran swiadomie przeszedl z Wtrysku na Gazniki i teraz to dopiero mu te auto zapierdziela!
Tylko trzeba znalesc jakiegos magika ktory to wszystko zestroii, a podobno najlepsi sa mechanicy od motorow! Oni to potrafia wyregulowac.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Ari
- Junior
- Posty: 183
- Rejestracja: 20 gru sob, 2003 2:38 pm
- Posiadany PUG: 205 GTI Mi16 gr. E1 205 GTI 1.9 205 Mi16
- Numer Gadu-gadu: 6883999
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Cała ZALETA tego samochodu tkwi w gaźnikach! Gaźniki a co to za problem. Że autko ma dużo więcej powietrza niż wtryskowiec?, że nie trzeba bulić za program na hamowni, że ma lepszą reakcję na gaz?, że można dowolonie stroic autko wielkością dysz, długością lejków? Gaźniki WEBER serii DCOE to esencja sportu samochodowego (a takie są w Rallye wersja 40)
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Witek dobrze prawi!
Ja ponizej 4000 nie schodze nigdzie, chyba ze na rajdzie, na jakis 90tkach ciasnych itp. Ale ogolnie przeciez ciagnac motor do 6500 po zmianie spada mi do 5000 - 5200.
Ja ponizej 4000 nie schodze nigdzie, chyba ze na rajdzie, na jakis 90tkach ciasnych itp. Ale ogolnie przeciez ciagnac motor do 6500 po zmianie spada mi do 5000 - 5200.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Demo84
- Junior
- Posty: 155
- Rejestracja: 04 gru czw, 2003 11:27 pm
- Numer Gadu-gadu: 3082188
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Z ust mi to wyjałeś,Ari pisze:Cała ZALETA tego samochodu tkwi w gaźnikach! Gaźniki a co to za problem. Że autko ma dużo więcej powietrza niż wtryskowiec?, że nie trzeba bulić za program na hamowni, że ma lepszą reakcję na gaz?, że można dowolonie stroic autko wielkością dysz, długością lejków? Gaźniki WEBER serii DCOE to esencja sportu samochodowego (a takie są w Rallye wersja 40)
Wielbiciel: Peugeot 205
Właściciel: Lancia Delta HF Turbo "MARTINI"
--< http://www.ITC.yoyo.pl >--
--< http://www.Demo.Peugeot205.pl >--
Właściciel: Lancia Delta HF Turbo "MARTINI"
--< http://www.ITC.yoyo.pl >--
--< http://www.Demo.Peugeot205.pl >--
- Demo84
- Junior
- Posty: 155
- Rejestracja: 04 gru czw, 2003 11:27 pm
- Numer Gadu-gadu: 3082188
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Ciekawostka!!!!!
Nr. Homologacji 5158
gr.A
Peugeot 205 GT
Data H: 01.07.1983
wiec 205 GT była pierwszą homologowaną 205-tką, w takim razie nie tylko 1.6 1.9 i rallye były homologowane
Nr. Homologacji 5158
gr.A
Peugeot 205 GT
Data H: 01.07.1983
wiec 205 GT była pierwszą homologowaną 205-tką, w takim razie nie tylko 1.6 1.9 i rallye były homologowane
Wielbiciel: Peugeot 205
Właściciel: Lancia Delta HF Turbo "MARTINI"
--< http://www.ITC.yoyo.pl >--
--< http://www.Demo.Peugeot205.pl >--
Właściciel: Lancia Delta HF Turbo "MARTINI"
--< http://www.ITC.yoyo.pl >--
--< http://www.Demo.Peugeot205.pl >--