Krzyska według mnie ta cała tajemnica wokół kontaktu do właściciela tylko zaostrzyła twój apetyt. I wygląda na to, że i tak dostałeś to czego chciałeś więc tylko można pogratulować determinacji.
Cieszy mnie fakt, że pracujesz nad autem i wygląda na to, że brniesz w dobrym kierunku. Keep up good work !
Peugeot 205 GTI S16 - Galeria
Peugeot 205 GTI GTI6 2.0 - Galeria
Megane Coupe 1.4 NIE PYTAJ CO KLUB MOŻE ZROBIĆ DLA CIEBIE, TYLKO CO TY MOŻESZ ZROBIĆ DLA KLUBU
No widze sie ruszyło i rusza cały czas Griffe które tyle razy goniłem po Częstochowie wraca do świetności. Najgorsze tylko to "złe spojrzenie" Ale skoro praca wre to już niebawem pewnie sie to zmieni. Życze powodzenia w dalszych pracach.
Na razie naprawiam same pierdoły utrudniające korzystanie z auta.
Powoli krystalizuje się też plan położenia nowego lakieru. Ale kiedy to nastąpi jeszcze nie wiem. Strategia cały czas jest opracowywana. Póki co chodzi mi też po głowie zamiana foteli zamontowanych w moim Griffe i półskór z Sorrento( chyba) w Forewrze na pełne skóry. Taka wymiana 2 za 1, jak się chętny znajdzie.
Jednak w pierwszej kolejności muszę wymienić kolektor wydechowy i zajrzeć do wspomagania kierownicy.
Niewiele sie dzieje przy aucie. Poskładałem centralny zamek z pokrywie bagażnika, zamontowałem filtr par paliwa, skompletowałem blendę na klapę. Z mniej przyjemnych rzeczy to silnik wywalił olej przez miarkę, ale na szczęście w porę to zauważyłem, więc była okazja wymienić też zbiorniczek odmy i przeczyścic przewody. Robiłem to w połowie stycznia a były nieżle zasyfione.
Dopiero w tym tygodniu znalazłem trochę czasu na dłubanie przy aucie w zasadzie z musu, bo padł zawór powietrza dodatkowego. Przy okazji przeczyściłem przepustnicę, pomierzyłem czujnik położenia przepustnicy i okazał się walnięty. Jakiś magik chyba go już rozbierał, tak wskazują ślady na obudowie i uszczelniający ją silikon. Wcześniej wywaliłem spojler pod zderzakiem z szajswagena i halogeny. W ich miejsce trafią Cibie Iode w dużo lepszym stanie. Progi chyba też wylecą na śmietnik.
Zapomniałem wcześniej wspomnieć o wymianie rozrządu. GTI otrzymało nową rolkę, pompę i pasek. Pasek był już mocno popękany i po śladach białego markera na nim można wnioskować, że ktoś go już wcześniej ściągał i zakładał jeszcze raz.
Cóż... foty będą może w weekend
zawału to pewnie od takiej informacji nie dostanę, bo jak na razie mam do zrobienia dużo pilniejsze usterki w tym aucie np magiel bo problem jest już z tych palacych Im wiecej dłubię w tym aucie tym więcej "patentów" znajduję. Oj poprzedni właścicielę bardzo oszczedzali na częściach albo nie chciało sie im ich szukać.
coś czuję, że skończy się na przekładce półskór zamontowanych w moim Foreverze chociaz chodzi mi jeszcze po głowie komplet skór z ZX-a
Zrobiłem diagnostykę i wywaliło następujące błędy:
32 (wydech raczej szczelny, ale po kacie to chyba tylko puszka została),
51 ( nawet prawdopodobne bo strzela w wydech), ale kodu
31 to nie czaje. O co chodzi z tym wlotem powietrza i czy sonda od wersji 1.1 podejdzie do GTI??
krzyska pisze:Zrobiłem diagnostykę i wywaliło następujące błędy:
32 (wydech raczej szczelny, ale po kacie to chyba tylko puszka została),
51 ( nawet prawdopodobne bo strzela w wydech), ale kodu
31 to nie czaje. O co chodzi z tym wlotem powietrza i czy sonda od wersji 1.1 podejdzie do GTI??
32 i 31 czasem się zdarzają, ale spróbuj zresetować kompa i zobaczyć za jakiś czas. Wlot powietrza tzn. np pęknięty kolektor wydechowy i sonda głupieje. Weź miernik, rozłącz wtyczkę i sprawdź sondę na rozgrzanym wydechu podczas wolnych obrotów i około 3.000 (moja umierała na wolnych - prawie w ogóle się nie ruszała). Ogólnie wszystko kręci się wokół sondy...Co do tego czy pasuje. Intercars twierdzi, że są te same.
W swoim AX mam komputer pokładowy więc mogę się podłączyć
krzyska pisze:Zrobiłem diagnostykę i wywaliło następujące błędy:
32 (wydech raczej szczelny, ale po kacie to chyba tylko puszka została),
51 ( nawet prawdopodobne bo strzela w wydech), ale kodu
31 to nie czaje. O co chodzi z tym wlotem powietrza i czy sonda od wersji 1.1 podejdzie do GTI??
32 i 31 czasem się zdarzają, ale spróbuj zresetować kompa i zobaczyć za jakiś czas. Wlot powietrza tzn. np pęknięty kolektor wydechowy i sonda głupieje. Weź miernik, rozłącz wtyczkę i sprawdź sondę na rozgrzanym wydechu podczas wolnych obrotów i około 3.000 (moja umierała na wolnych - prawie w ogóle się nie ruszała). Ogólnie wszystko kręci się wokół sondy...Co do tego czy pasuje. Intercars twierdzi, że są te same.
Sonda wymieniona i po strzelaniu w wydech na Pb. Ta umarła w ogóle. Założyłem używke, dwie kosztowały mnie 15zł.
Wymieniłem jeszcze wąż doprowadzającu płyn do chłodniczki ogrzewania, bo pękł podstępnie przy opasce i płyn pochłonęła matka gleba. Trzeba wymienić też opornik na chłodnicy.